  • 11. Data: 2017-11-11 18:34:27
    Temat: Re: w CEP będą zbierane informacje
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 14:37, J.F. pisze:
    > Co by nie mowic, to Unia dala nam autostrady i wiele innych drog,
    > swobode kupowania starych samochodow z Niemiec, no i prawo produkcji
    > dla europejskich koncernow motoryzacyjnych :-)

    Czekaj bo nie wiem czy sobie drwisz czy masz takie zdanie :-) i w której
    części swojej wypowiedzi?

  • 12. Data: 2017-11-11 18:46:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2017 18:34:27 +0100, z napisał(a):

    > Czekaj bo nie wiem czy sobie drwisz czy masz takie zdanie :-) i w której
    > części swojej wypowiedzi?

    usmieszek sie tyczy ostatniego, a i w tym ostatnim troche prawdy jest.

    J.

  • 13. Data: 2017-11-11 18:48:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Nasi władcy za punkt honoru stawiają sobie ograniczanie nam wolności i
    > swobód obywatelskich. Czas wreszcie pojąć to że oni nie poczuwają się
    > być wybrani po to aby nam robić dobrze, aby nam się żyło lekko, łato i
    > przyjemnie, ale po to aby trzymać hołotę krótko przy ryju.

    Coś Cię tu trzyma? :-)
    Pojedź np. do UK albo innego kraju, to dopiero zobaczysz, co wiedzą o
    Tobie urzędnicy i Policja. U nas dopiero to się rodzi w bólach...
    T.

  • 14. Data: 2017-11-11 19:43:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 18:46, J.F. pisze:
    > usmieszek sie tyczy ostatniego, a i w tym ostatnim troche prawdy jest.

    Mnie jednak intryguje początek. Mówienie DAŁA zastąpiłbym na WYMIENIŁA
    pod przymusem za inne dobra policzalne i niepoliczalne. np. wszechobecny
    dostęp do rynku i taniej siły roboczej jednocześnie degradując stosunki
    społeczne i wywołując obecną frustrację i niezadowolenie głównie
    młodszej części która wie że mogłaby lepiej żyć gdyby zasady UE i jej
    fundamenty były naprawdę przestrzegane.

  • 15. Data: 2017-11-11 19:55:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-11 o 13:18, z pisze:

    > Przypomnij dobry człowieku jaką wolność nam daje unia i od czego
    > zwłaszcza w kontekście motoryzacji :-)
    >
    > Idę po czipsy to może przecież być ogromny wykład :-)

    Taką że qr*y panoszące się w tym kraju nie mają całkowicie wolnej ręki
    aby nami do woli pomiatać.

  • 16. Data: 2017-11-11 19:56:05
    Temat: Re: w CEP. Żadna wladza nie daje wolności.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-11 o 15:44, Romaniuk pisze:
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Żaden organ władzy nie daje wolności.
    > Władza jest po to, aby ograniczać nam
    > wolność, ale w umiarkowany sposób, abysmy się nawzajem nie pozabijali,
    > lub nie było niewolników i panów.

    Tak, tylko że my możemy o takiej władzy tylko pomarzyć. Rzeczywistość
    wygląda tak że my nie wybieramy kogoś kto mądrze i sprawiedliwie
    zarządza krajem a swoich ciemiężycieli.

  • 17. Data: 2017-11-11 19:57:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-11 o 14:03, z pisze:

    > A Ty zahibernowany byłeś. Te 6 miejsc dało się załatwić jednym
    > rozporządzeniem. Dało się!
    > Są takie w UE? Gdzie opiekuńcze państwo nakazuje, zakazuje i każe
    > obywatelom wydawać kasę w celu poprawienia bezpieczeństwa na drodze? :-)

    Co się dało - to już niby przeglądy nie są już wpisywane do dowodu? Bo z
    tego co wiem to DAŁO SIĘ -  jeden ukaz jakiegoś władyki wystarczył aby
    zdelegalizować ważność przeglądu wystawionego przez diagnostę na kartce
    papieru.

    Ja nie znam takiego państwa w Europie która jest aż tak jak Polska
    wrogie Obywatelowi.

  • 18. Data: 2017-11-11 19:58:23
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-11 o 18:48, T. pisze:

    > Coś Cię tu trzyma? :-)
    > Pojedź np. do UK albo innego kraju, to dopiero zobaczysz, co wiedzą o
    > Tobie urzędnicy i Policja. U nas dopiero to się rodzi w bólach...
    > T.

    Gówno, nie stać Cię na coś więcej niż to oklepane pytanko na poziomie
    przedszkolaka? Bo niby nie wiesz co Polaka może trzymać w Polsce? Ma
    wszystko zostawić i wyjechać bo jakaś niewyżyta menda, mającą się za
    władcę, mu nie daje tu żyć w spokoju?

    Polska to nie stolica imperialnego świata, tak że nie równaj do UK.

  • 19. Data: 2017-11-11 20:39:55
    Od: "Romaniuk" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Tak, tylko że my możemy o takiej władzy tylko pomarzyć. Rzeczywistość
    > wygląda tak że my nie wybieramy kogoś kto mądrze i sprawiedliwie zarządza
    > krajem a swoich ciemiężycieli.

    Nic na to nie poradzisz. Tak chciał Naród i taką władzę mamy.
    Hitler też otrzymal władzę od Narodu w demokratycznych wyborach.
    Całe szczęście, że Unia Europejska stara się przeciwdziałać
    zakusom dyktatora Kaczyńskiego. Czy to będzie skuteczne to czas pokaże.

  • 20. Data: 2017-11-11 20:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2017 19:43:46 +0100, z napisał(a):
    > Mnie jednak intryguje początek. Mówienie DAŁA zastąpiłbym na WYMIENIŁA
    > pod przymusem za inne dobra policzalne i niepoliczalne. np. wszechobecny
    > dostęp do rynku i taniej siły roboczej

    A wczesniej to dostep do taniej sily roboczej byl zarezerwowany dla
    krajowych krwiopijcow?
    A rynek byl pelen polskich towarow ?

    > jednocześnie degradując stosunki
    > społeczne i wywołując obecną frustrację i niezadowolenie głównie
    > młodszej części która wie że mogłaby lepiej żyć gdyby zasady UE i jej
    > fundamenty były naprawdę przestrzegane.

    Czyli lepiej, zeby nie wiedzieli, bo by sie nie frustrowali?

    Poziom zycia sie jednak podniosl, a komu malo, to Anglia stala
    otworem:-)
    I Niemcy, i Francja, i gdzie sie tam komu podoba :-)

    Akurat na drogi Unia dala nam bardzo duzo, bo takie jej zasady :-)

    J.