  • 41. Data: 2017-11-14 12:51:43
    Temat: Re: w CEP będą zbierane informacje
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-13 o 20:27, T. pisze:

> [...]
    > dziadek nawet nie wyszedł z kanciapy tylko podbił DR - nigdy więcej
    > tam nie pojechałem, a pan już chyba nie pracuje.
    > Co do kurierów - zawiódł raczej nie system, ale ludzie. Bo z drugiej
    > strony czego oczekujesz? Rozpakowywania towaru na każdym etapie
    > podróży, żeby udokumentować, gdzie powstało uszkodzenie? Toż to
    > więcej, niż chcą te mendy... To by dopiero był jazgot o naruszenie
    > prywatności. W tym przypadku polecam albo sąd, albo UOKIK. Choć moje
    > dotychczasowe doświadczenia z sądami były różne i jestem jak
    > najbardziej ja wyrzuceniem wszystkich sędziów i przyjmowaniu od nowa

    Mi z kolei marzy się jak najmniej tego "państwa" w moim życiu. Zupełnie
    nie trawię tych horrendalnych podatków, tego ich szastania kasą na
    iluzję bezpieczeństwa w razie wojny, na wyszukane luksusy dla siebie z
    publicznej kasy, a już absolutne weto dla tych zagrań władzy aby tylko
    pokazać Obywatelowi kto tu rządzi. Takie dyscyplinowanie społeczeństwa
    to się godzi okupantom w krajach okupowanych a nie wybranym przez siebie
    reprezentantom.

    Co do przeglądów jest na to prosta recepta, policjant, czy jakiekolwiek
    inne służby drogowe, zatrzymuje podejrzany wóz i w razie potwierdzenia
    podejrzeń o niesprawność kieruje go na przegląd techniczny,. skoro
    powiadasz że w Twoim rejonie widać na drogach tyle "złomów".
    Profilaktyka to nie jest metoda bo chyba jeszcze w niczym się nie
    sprawdziła - profilaktyka w wyniku której ludzie mogą się poczuć
    pokrzywdzeni to zwykły bandytyzm.

    Ja byłem świadkiem jak diagnosta przepuścił Corsę z przeciekającym
    przewodem hamulcowym, lekceważącym głosem oznajmił właścicielce żeby jak
    najszybciej to naprawiła. Co te nowe przepisy zmianą biorąc pod uwagę TĄ
    sytuację?

  • 42. Data: 2017-11-14 18:06:27
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-14 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > OMG...
    > Czuje ze nawet na komisji wojskowej ci sie podobało.
    > A teraz prosze sie nachylić...

    Nie wiem, czy Ty miałeś takie przeżycia (może się komuś z komisji
    spodobałeś?), bo ja nie.
    A pobyt w wojsku całkiem dobrze wspominam (no może poza wartami) - sporo
    się nauczyłem. Byłem w samochodówce w Tomaszowie Mazowieckim. Po teorii
    w szkole - było jak znalazł.
    T.