  • 31. Data: 2017-11-13 18:38:52
    Temat: Re: w CEP. mnóstwo debili.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-13 o 16:53, Grocki pisze:
    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > Ale w tych krajach nie ma tylu debili co w Polsce.
    > Tylko Rumunia jest gorsza.
    > Jeżdżę i widzę, mnóstwo debili którzy jeżdżą tak jakby
    > brali udział w wyścigu Formuły I; wyprzedzić za wszelką cenę.

    Ale co to ma do obowiązku wykonywania przeglądów?

  • 32. Data: 2017-11-13 18:50:46
    Od: "Grocki" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Ale co to ma do obowiązku wykonywania przeglądów?

    Kierowca debil Polak + niesprawny samochód = masakra.

  • 33. Data: 2017-11-13 20:12:22
    Temat: Re: w CEP będą zbierane informacje
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 14:20, Marek pisze:
    > Są na świecie kraje bardziej rozwinięte, gdzie zarejestrowanych pojazdów
    > jest setki milionów i nikt żadnych przeglądów nie wymaga. I jakoś
    > miliony nie giną tam na drogach z powodu niesprawnych technicznie pojazdów.

    Ja się pytam czy są UE? ;-)

  • 34. Data: 2017-11-13 20:27:56
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 18:37, Trybun pisze:

    > A zwróciłeś uwagę że te sprawy które musisz załatwiać to w zdecydowanej
    > większości nie Twój interes a "państwa", ot choćby te nieszczęsne
    > przeglądy techniczne, albo co 6 lat ustawianie się w kolejkę w WK aby
    > wymienić DR.
    >
    > Co do wygody z załatwianiem na odległość to już ich doświadczyłem.
    > Wysłany przez kuriera na naprawę gwarancyjną laptop  wrócił uszkodzony
    > (pęknięty ekran). Ani serwis, ani firma kurierska do winy się nie
    > przyznają. Tak że nie wszystko jest takie piękne.

    Ale ja się z tym państwem identyfikuję! To w części mój interes. Widzę
    czasem jakieś absurdy, ale raczej w drugą stronę - np. wg mnie już dawno
    CEPIK2 powinien był działać, ale nie działa. W UK nie trzeba mieć DR, bo
    mają w systemie... Nie wiem też, jak wygląda kwestia przeglądów, ale jak
    widzę, jakie trupy jeżdżą po mieście, to jestem jak najbardziej za
    eliminowaniem ich z dróg. Byłem raz w stacji, gdzie dziadek nawet nie
    wyszedł z kanciapy tylko podbił DR - nigdy więcej tam nie pojechałem, a
    pan już chyba nie pracuje.
    Co do kurierów - zawiódł raczej nie system, ale ludzie. Bo z drugiej
    strony czego oczekujesz? Rozpakowywania towaru na każdym etapie podróży,
    żeby udokumentować, gdzie powstało uszkodzenie? Toż to więcej, niż chcą
    te mendy... To by dopiero był jazgot o naruszenie prywatności. W tym
    przypadku polecam albo sąd, albo UOKIK. Choć moje dotychczasowe
    doświadczenia z sądami były różne i jestem jak najbardziej ja
    wyrzuceniem wszystkich sędziów i przyjmowaniu od nowa po weryfikacji.
    T.

  • 35. Data: 2017-11-14 02:09:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 18:50, Grocki pisze:

    > Kierowca debil Polak + niesprawny samochód = masakra.

    W stanach nie ma obowiązkowych przeglądów.
    Ale są Polacy i jakoś nie słychać o masowych masakrach z powodu
    niesprawnych samochodów z polakami za kierownicą.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2017-11-14 05:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > dotychczasowe doświadczenia z sądami były różne i jestem jak
    > najbardziej ja wyrzuceniem wszystkich sędziów i przyjmowaniu od nowa

    OMG...
    Czuje ze nawet na komisji wojskowej ci sie podobało.
    A teraz prosze sie nachylić...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 37. Data: 2017-11-14 08:45:04
    Od: "Grocki" <n...@d...pl>

    > W stanach nie ma obowiązkowych przeglądów.
    > Ale są Polacy i jakoś nie słychać o masowych masakrach z powodu
    > niesprawnych samochodów z polakami za kierownicą.

    W USA Polacy debile nie jeżdżą jak na torze Formuły 1,
    bo policja działa sprawniej.
    Procent Polaków kierowców debili jest niewielki w porównaniu
    do wszystkich kierowców w USA.

  • 38. Data: 2017-11-14 10:34:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-14 o 02:09, RadoslawF pisze:

    > W stanach nie ma obowiązkowych przeglądów.
    > Ale są Polacy i jakoś nie słychać o masowych masakrach z powodu
    > niesprawnych samochodów z polakami za kierownicą.
    >

    > Pozdrawiam

    Rozumiem, że rzęchy jak u nas to powszedniość na ich ulicach?
    20-30-letnie auta, czteroślady, z nadwoziem przeżartym przez korozję?
    Czy tam nie jest tak, że policja organoleptycznie sprawdza stan auta i
    może go wykluczyć z ruchu? Jak to tam jest załatwiane?
    T.

  • 39. Data: 2017-11-14 12:11:05
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=y-ejbWGOLoU

    ale pisza na dole ze zalezy od stanu

  • 40. Data: 2017-11-14 12:50:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Kierowca debil Polak + niesprawny samochód = masakra.

    Niesprawny samochód to masakra wszędzie, nie tylko w Polsce. Jaki jest
    wpływ na to robionych corocznie obowiązkowo przeglądów technicznych
    pojazdów - raczej żaden, albo prawie żaden. Tak że jak to mówią - skórka
    nie warta wyprawki.

    Nawiązując do debili - któż to taki robi z nas debili za kierownicą jak
    nie dość idiotyczne warunki przeprowadzania kursów na prawo jazdy?