    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: warzywa kontratakują : flame warning
    Date: Fri, 13 May 2011 20:31:04 +0200

    Wczoraj zakuta pała, wbrew teoriom głoszonym przez Andrzeja Lawę,
    wspaniale udowodniła jak takowe sie zachowują, gdy okaże się im na
    odrobinę uprzejmości.

    Stoję na środkowym pasie (Kraków, rondo przy M1, 12.05.2011 około 9:00)
    jako około 7-my samochód. Zostawiłem po swojej lewej stronie miejsce dla
    motocyklistów. Nie trzeba długo czekać, gdy nadjeżdża takowy... okazuje
    się jednak, że kierowca przedemną nie był tak uprzejmy i nie zostawił
    wystarczającego miejsca. Co robi zakuta pała ?
    Ano zwalnia deikatnie i zaczyna się przeciskać na prawy pas przez
    niewielki odstęp pomiędzy moim a poprzednika samochodem. Jaki efekt ?
    Oczywiście uderza w lewy róg mojego zderzaka, oglada się, a następnie
    zaczyna uciekać!

    Czyż to nie typowe ? Poszukałem na forach motocyklowych, i z tego co
    widzę, nie rzadko zakute pały opisują ilu to samochodom uszkodziły
    lusterka, drzwi lub zderzaki....

    Ciekawe jak to się ma do teorii Anrzeja Lawy o tym, jakoby to
    motocykliście w idealny sposób i z ozywiście bezpiecznym odstępem
    lawirowali pomiędzy samochodami - w końcu przecież oni jeżdżą idealnie a
    to wredni blachosmrodziarze ciągle zajeżdżają im drogę.
    Tym razem jaki widać, zajeżdzającym okazał się mój samochód - pomimo iż
    stał nieruchomo :-)

    Wydaje się, że wniosek z tej historii taki, że lepiej nie zostawiać
    żadnego odstępu - przynajmniej nię będzie kusił zakutych pał do
    przeciskania się na siłę.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik