  • 11. Data: 2009-05-17 15:45:14
    Temat: Re: wentylator rzezi
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > kropelke czego? kropelke smaru? wody? kropelke kropelki? :)
    >
    > pozdr, rdx

    No tak w szybkości pisania pominęło się słówko jedno :)
    ale to chyba oczywiste, że oleju/oliwki jakkolwiek to nazwiesz.
    Raczęj gęsty (ale płynący) ale żeby nie trzeba go było
    wciskać, tylko żeby sam "wsiakł" w ten otwór z osią.

  • 12. Data: 2009-05-17 16:07:46
    Od: "Piotr Sadrakula/Lodz/Poland" <s...@w...pl>

    Drogi radxcelu,

    warto przesmarować tak jak Michałek radził, dwa tygodnie
    temu miałem to samo, przesmarowałem olejem do maszyn
    do szycia [Żona akurat miała] a dodatkowo przed kapnięciem
    oleju wykałaczką wymiotłem brudy z otworka łożyska. Od
    tamtej pory bez problemu... Pozdrawiam
    Piotrek

  • 13. Data: 2009-05-17 21:10:22
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *qwerty* wrote in <news:gupa1f$ret$1@achot.icm.edu.pl>:
    > Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > A ja mam tobie niezawodne rozwiązanie. Odłącz całkowicie wentylator. GPU nie
    > będzie się tak przegrzewać, aby się uszkodzić (chyba, że masz podkręcony -
    > wtedy lepiej wymienić na większy radiator).

    obawiam sie ze bedzie sie przegrzewac. przy intensywnym 3d przed poprawieniem
    obiegu powietrza mialem freezy komputera. jest mocno parzacy. taki chyba urok
    tego ukladu?

    pozdr, rdx

  • 14. Data: 2009-05-17 21:11:10
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *michalek* wrote in <news:gupc1b$vnc$1@mx1.internetia.pl>:
    > No tak w szybkości pisania pominęło się słówko jedno :)
    > ale to chyba oczywiste, że oleju/oliwki jakkolwiek to nazwiesz.

    tak podejrzewalem, ale wiesz. czasem rozne cuda sie robi - wiesz jak najlatwiej
    zaklada sie silentblocki na wahacze?
    podpowiem: nie z pomoca smaru.

    pozdr, rdx

  • 15. Data: 2009-05-17 21:11:26
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Piotr Sadrakula/Lodz/Poland* wrote in <news:gupcp6$hcb$1@news.wp.pl>:
    > Drogi radxcelu,
    > warto przesmarować tak jak Michałek radził, dwa tygodnie
    > temu miałem to samo, przesmarowałem olejem do maszyn
    > do szycia

    dzieki Piotrze,

    pozdr, rdx