  • 31. Data: 2010-10-23 18:39:18
    Temat: Re: widocznosc pasow a odpowiedzialnosc
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-23, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Hm... chyba sposób jazdy powinien wynikać ze znaków pionowych?

    Ale nie wynika. Popatrz na warszawskie rondo Babka.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2010-10-23 19:40:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2010, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Ale nie wynika. Popatrz na warszawskie rondo Babka.

    Trochę mi nie po drodze :]
    Wiem, że było, ale możesz przypomnieć co w nim nie wynika ze
    znaków pionowych? (nie, NIE MAM na myśli C-12, chodzi o rozpiskę
    pasów wg D-*)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2010-10-23 22:14:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-23, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Trochę mi nie po drodze :]
    > Wiem, że było, ale możesz przypomnieć co w nim nie wynika ze
    > znaków pionowych? (nie, NIE MAM na myśli C-12, chodzi o rozpiskę
    > pasów wg D-*)

    Przed skrzyżowaniem masz F-10 mówiący: z lewego lewo i prosto, ze
    środkowego prosto, z prawego prosto i w prawo oraz adekwatne P-8e + P-8a
    + P-8f. Natomiast na samym rondzie znaki P-3b kierują wszystkie trzy
    pasy do najbliższego zjazdu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski