  • 1. Data: 2013-05-19 15:01:28
    Temat: wół roboczy + rekraacyjny do dłubania do ~5kpln
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam
    Już kiedyś tu pytałem o terenówkę, taką do zabawy, plany się pozmieniały
    więc i kryteria trochę inne.
    Kryteria
    przez najbliższe ~dwa lata praca na budowie domu - wrzucić paletę
    czegoś, przejechać z nią po placu budowy...
    zabawa - może w przyszłości coś lekko zmocić
    zaczepić przyczepę i coś większego przewieść
    zaczepić pług i odsnieżyć dojazd do domu (jakieś 100m drogi)
    Raz za czas wyskoczyć gdzieś w teren

    Generalnie coś co do obsługi wymaga młotka itp
    Psuć się może, byle części były dostępne i tanie.

    Budżet ~5kpln na sam samochód w stanie nie zjedzonym za bardzo przez
    rdze i jeżdżący - ma o własnych siłach dojechać do domu.

    Jakieś propozycje?

  • 2. Data: 2013-05-19 15:32:54
    Temat: Re: wół roboczy + rekraacyjny do dłubania do ~5kpln
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Albercik,

    Sunday, May 19, 2013, 3:01:28 PM, you wrote:

> [...]
    > Budżet ~5kpln na sam samochód w stanie nie zjedzonym za bardzo przez
    > rdze i jeżdżący - ma o własnych siłach dojechać do domu.

    Wymagasz Hiluxa za cenę Poldka od to.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-05-19 17:03:25
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-05-19 15:01, Albercik pisze:
> [...]
    >
    > Budżet ~5kpln na sam samochód w stanie nie zjedzonym za bardzo przez
    > rdze i jeżdżący - ma o własnych siłach dojechać do domu.

    Duże wymagania, ale myślę że ten model by ci idealnie pasował:
    http://tinyurl.com/bcqj9c6
    pwz

  • 4. Data: 2013-05-19 17:22:32
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Budżet ~5kpln na sam samochód w stanie nie zjedzonym za bardzo przez
    > rdze i jeżdżący - ma o własnych siłach dojechać do domu.

    Realistycznie, to pomyśl o czymś takim:
    http://otomoto.pl/fiat-doblo-cargo-C29090886.html
    Wchodzi do niego cała europaleta - u konkurencji, np. do Kangoo, nie
    zmieści się.
    Jak skończysz budowę, to zawsze możesz zamienić na coś "rekreacyjnego".

    A do odśnieżania, kup sobie odśnieżarkę spalinową:
    http://allegro.pl/odsniezarka-spalinowa-nac-5-5-km-g
    warancja-2-lata-i3198724783.html

    --
    Tengu

  • 5. Data: 2013-05-19 17:49:42
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    Albercik <n...@g...pl> Wrote in message:
> [...]
    >
    > Budżet ~5kpln na sam samochód w stanie nie zjedzonym za bardzo przez
    > rdze i jeżdżący - ma o własnych siłach dojechać do domu.

    Dołóż jeszcze 50 i kup rama.

    --
    Deflegmator

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 6. Data: 2013-05-19 18:30:05
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-19 17:03, pwz pisze:

    > Duże wymagania, ale myślę że ten model by ci idealnie pasował:
    > http://tinyurl.com/bcqj9c6
    > pwz

    kurwa to tylko cześci

    --
    http://tnij.org/sympatyczne
    Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

  • 7. Data: 2013-05-19 18:38:53
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    W dniu 2013-05-19 18:30, Diabełson(R) pisze:

    > kurwa to tylko cześci

    "Cena za koła przednie" :>

    --
    Tengu