  • 21. Data: 2005-06-27 08:12:41
    Temat: Re: wszyscy tna ceny, a w Polsce telekomuna ;)
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    W dniu Mon, 27 Jun 2005 00:29:57 +0200, osoba określana zwykle jako
    Szymon Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
    >Załóżmy (abstrakcyjnie), że 256kbps z kompresją 4:1, czyli 8kB/s,

    Chyba nie rozumiem. Albo strumień z jakością 256kbps, albo audio z
    kompresją 4:1. (zresztą łotewercasty zwykle są albo 32-48kbpsów dla
    tych, co chcą słyszeć cokolwiek, albo 128kbpsów zwykle dla tych którzy
    chcą mieć w miarę przyzwoitą jakość).

    >i że na
    >okrągło przez 24h/dobę 30 dni w miesiącu, co daje 30*86400*8kB = 20.7GB.
    >Realistycznie to pewnie będzie założyć 2 razy niższe bitrate, 2 razy lepszą
    >kompresję i góra 12h dziennie słuchania, czyli jakieś 2.5GB...

    Jak ktoś chce słuchać 128kbpsów 24/7 to owszem, ponad 40GB wyciągnie.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Heavy voodoo here. I can't even believe you
    `b K...@e...eu.org d' are readig this. Are you crazy? Don't eve

  • 22. Data: 2005-06-27 09:30:14
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Jak ktoś chce słuchać 128kbpsów 24/7 to owszem, ponad 40GB wyciągnie.

    Przez sen? Litości...

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 23. Data: 2005-06-27 09:33:15
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    W dniu Mon, 27 Jun 2005 11:30:14 +0200, osoba określana zwykle jako
    Neas pozwoliła sobie popełnić co następuje:
    >Przez sen? Lito?ci...

    Wiesz, może pracują na zmiany - rotacyjnie ;-)

    --
    [------------------------] Microsoft Office 2000: Word: początek pisa-
    [ K...@e...eu.org ] nia w dowolnym miejscu strony

  • 24. Data: 2005-06-27 12:01:29
    Od: PZ <p...@m...com>

    Mariusz Kruk napisał(a):
    > Wiesz, może pracują na zmiany - rotacyjnie ;-)

    Mam pewne podejrzenia, ze niektorzy monitoruja lacza za pomoca
    streamingu :D.

    PZ

  • 25. Data: 2005-06-27 12:13:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    26 Jun 2005 21:33:40 GMT, w
    <s...@s...plukwa.net
    (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>
    napisał(-a):

    > A w jakich bitrate'ach go słuchasz, że schodzi Ci na nie więcej
    > niż 35GB miesięcznie?

    A kto powiedział, że TYLKO radio?

  • 26. Data: 2005-06-27 16:48:39
    Od: "Zbino" <z...@p...onet.pl>

    > Kto normalny backupuje internet 24h na dobę przez cały miesiąc?

    Ja np oglądałem na Neo obraz z kamery internetowej z szybkością 1Mb/s.
    Zapomniałem się rozłączyć w pracy (na weekend niestety). W poniedziałek
    sumaryczny transfer był przekroczony buuuu.
    Zbyszek

  • 27. Data: 2005-06-27 18:23:33
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Mon, 27 Jun 2005 18:48:39 +0200, Zbino
    <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja np oglądałem na Neo obraz z kamery internetowej z szybkością 1Mb/s.
    > Zapomniałem się rozłączyć w pracy (na weekend niestety). W poniedziałek
    > sumaryczny transfer był przekroczony buuuu.

    Jeśli ktoś chce sobie strzelić w stopę, to czemu mu tego nie
    umożliwić?

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 28. Data: 2005-06-27 21:32:19
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Jakub Klama posłał(a) w świat wiadomość

    W sumie mógłbym sie podpiąć pod w dowolnym fragmencie tego wątku.

    > Dlaczego wbrew zdrowemu rozsądkowi? Czy normalny klient wysyca łącze 24h
    > na dobę? Nie. Rzadko przekracza limit, za to zyskuje na prędkości. Get real,
    > 35GB wystarcza do naprawdę komfortowego korzystania z internetu, w tym również
    > p2p.

    Chyba wszyscy zgodnie twierdzą, że limity nie stanowią problemu.
    No i fajnie.

    No to porównajmy, czym sie różni osiedlówka od chello, Neostrady.

    Na korzyść telekomów (wybaczcie nazwanie na wyrost chello/UPC telekomem):
    - szybki transfer
    - darmowa instalacja (za symboliczną złotówkę plus co najmniej ze dwa
    miesiące abonamentu gratis)
    - niski "ping", co docenią gracze
    - stabilny, stały transfer, bez przerw i zapychania łącza w godzinach
    wieczornych
    - praktyczny brak awarii
    - całodobowa, darmowa pomoc techniczna
    - niska cena z możliwością odliczenia abonamentu od podatku

    Na korzyść osiedlówki przemawia brak limitów.

    Osiedlówka jest zazwyczaj tańsza od oferty telekomów o dziesięć złotych lub
    niewiele więcej.

    Kiedy najtańsza Neostrada lub chello kosztowały 150 zł/m-c, wtedy przewaga
    cenowa osiedlówek była znacząca.
    Dziś dycha na miesiąc więcej, ale z możliwością odliczenia od podatku, plus
    gratisowa instalacja, wyrównały szanse.

    Jedyna istotna przewaga, czyli brak limitów, jak sie okazuje, nie ma dla
    klientów znaczenia.

    Niezbyt optymistyczne wnioski dla małych, osiedlowych dostawców.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 29. Data: 2005-06-27 22:17:06
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Janusz - Vahanara pisze:

    > Jedyna istotna przewaga, czyli brak limitów, jak sie okazuje, nie ma dla
    > klientów znaczenia.
    >
    > Niezbyt optymistyczne wnioski dla małych, osiedlowych dostawców.

    Znam jedną taką fajna sieć... do niedawna siedzieli w 20 osób na jednym SDI,
    ostatnio zmienili na DSL-a i są bardzo zadowoleni... a płącą chyba po 30
    zł.

  • 30. Data: 2005-06-27 22:18:13
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Zbino pisze:

    > Ja np oglądałem na Neo obraz z kamery internetowej z szybkością 1Mb/s.
    > Zapomniałem się rozłączyć w pracy (na weekend niestety). W poniedziałek
    > sumaryczny transfer był przekroczony buuuu.

    Eh, w pracy Was nie stać żeby zapłacić 50-100 zł miesięcznie więcej za DSL-a
    (który ma tez sporo innych zalet)?