  • 41. Data: 2005-06-28 09:45:34
    Temat: Re: wszyscy tna ceny, a w Polsce telekomuna ;)
    Od: Kajetan Staszkiewicz <kajtek[-no-spam-]@biezanow.net>

    Dnia wtorek, 28 czerwca 2005 11:14, Sied@r napisał(a):

    > tylko ze ASK ma to do siebie ze w pewnym momencie osiagnie wielkosc taka
    > ze spolecznie trzeba sie poswiecac tak jakby sie charowalo na etacie a
    > nic z tego nie ma. A jak zrobic z malego ASKu firme - jak dojdzie zus i
    > podatki to konczy sie dzien dziecka

    Nie bardzo ma jak osiągnąć, limitowany wielkością osiedla jest i od lat już
    nie rośnie. Liczba podpiętych osób jest mniejwięcej stała.

    --
    | pozdrawiam | powered by Slackware Linux & FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | JID: v...@c...pl |

  • 42. Data: 2005-06-28 09:57:18
    Od: Kajetan Staszkiewicz <kajtek[-no-spam-]@biezanow.net>

    Dnia wtorek, 28 czerwca 2005 11:22, Sied@r napisał(a):

    > Chyba nie masz pojecia o temacie. Gdyby kazdy provider musial miec tyle
    > samo pasma zakupionego co zakontrakowanego uzytkownikom, poderzewam ze
    > nadal wiekszosc stukala by 02020122.
    >
    > Ale jesli osiedlowka sprzedaje swoim uzytkownikom pasmo 128 Kb/s z tego
    > 1 Mb/s, i wg. statystyk ma np. wykorzystanie w szczycie tylko 768 Kb/s,
    > bo ilosc aktywnych uzytkownikow nie przekracza np. 10% to ma nadmiarowe
    > lacze czy nie ma ? Wg. mnie ma cale 256 Kb/s nadmiarowego lacza.

    Nigdy w sieci nie ma włączonych wszystkich komputerów naraz. Nigdy też
    wszystkie naraz nie ssą z internetu z miejsc, które mogłyby zapewnić
    maksymalny transfer.

    Gdyby liczyć ilość_klientów * transfer_maksymalny_klienta, to powinienem tu
    mieć łączę do internetu o prędkości 300Mbit/s. A jednak patrząc na średnie
    statystyki użycia łącz widzę, że 250 osób wysyca 6Mbitów/s w 40%...

  • 43. Data: 2005-06-28 11:10:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 01:02:45 +0200, w <1...@v...pl>, Janusz -
    Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał(-a):

    > Nastał nam piękny 28 czerwiec 2005 roku,
    > kiedy to Neas posłał(a) w świat wiadomość

    > Żeby ludzie kupili podróbę kiełbasy, to musi ona kosztować 3,99 zł.
    > Gdyby kosztowała 11,99 zł, to większość dołoży złocisza i kupi wędliny
    > Sokołowa.

    Rozumiem, że powinni sobie kupować koniecznie Neo 2mb/s ponieważ Janusz -
    Vahanara uważa, że do gg i poczty podzielony DSL jest do bani.
    Moje gratulacje.

    PS. Mnie w domu wystarczyłby właśnie taki dzielony DSL za 30zł...

  • 44. Data: 2005-06-28 11:24:51
    Od: Kajetan Staszkiewicz <kajtek[-no-spam-]@biezanow.net>

    Dnia wtorek, 28 czerwca 2005 13:10, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Rozumiem, że powinni sobie kupować koniecznie Neo 2mb/s ponieważ Janusz -

    Jakby kupili łączę o prędkości liczonej w mb/s to by raczej nie byli
    zadowoleni... ;)

  • 45. Data: 2005-06-28 17:42:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Neas" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości

    > Znam jedną taką fajna sieć... do niedawna siedzieli w 20 osób na jednym
    > SDI,
    > ostatnio zmienili na DSL-a i są bardzo zadowoleni... a płącą chyba po 30
    > zł.
    ciekawe czy im chociaż skype chodzi.... ;)

  • 46. Data: 2005-06-28 17:43:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
[...]

    a ile średnio dni trwa usunięcie awarii
    oraz ile średnio dni w miesiącu masz czynny internet...

  • 47. Data: 2005-06-29 07:19:15
    Od: "Marek Sagat" <m...@...pl>

    > ciekawe czy im chociaż skype chodzi.... ;)

    Dlaczego zakładasz że Twoje potrzeby co do łącza dotyczą innych ? Idąc
    Twoim tokiem myślenia można by założyć że tanie produkty azjatyckie nie
    powinny znajdować nabywców a jak jest wszyscy wiemy. :)

    pozdrawiam
    Marek Sagat

  • 48. Data: 2005-06-29 14:28:40
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a ile średnio dni trwa usunięcie awarii
    > oraz ile średnio dni w miesiącu masz czynny internet...

    Dni? Za dużą jednostkę przyjąłeś jak na idsl tepsy bowiem można być
    zadowolonym z niezawodności.
    --
    Olek

  • 49. Data: 2005-07-06 11:08:34
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce)"
    <s...@s...plukwa.net> napisał w wiadomości
    .net...
    > On Sun, 26 Jun 2005 21:25:40 +0200, Mariusz K. Grzeca
    > Normalnemu klientowi limit nie przeszkadza, natomiast zyskuje on
    > możliwość szybszego ściągnięcia swojej poczty, otwarcia strony
    > WWW

    Tak sie zastanawiam jaka jest roznica w otwieraniu WWW na predkosciach 640
    vs 2048 kibt/s...

    Wlochacz

  • 50. Data: 2005-07-06 11:13:37
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisał w wiadomości news:1a1krk3zj5hvr$.dlg@vahanara.pl...
    > Jedyna istotna przewaga, czyli brak limitów, jak sie okazuje, nie ma dla
    > klientów znaczenia.
    >
    > Niezbyt optymistyczne wnioski dla małych, osiedlowych dostawców.

    Taa, to ciekaw jestem od kiedy na Neo/Chello userzy moga sobie przpychac
    divxa w 2-3min po 100Mb/s skretce...
    BTW: narazie jest optymistycznie, mam coraz wiecej Neostradowiczow, ktorzy
    wola osiedlkowke (kabel badz radio) i nie tylko dlatego ze jest 2 razy
    taniej...

    pozdr
    Wlochacz