  • 11. Data: 2009-04-16 18:13:11
    Temat: Re: wybór zestawu
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Dominik pisze:

    > prosilbym o powazne odpowiedzi

    Poważne odpowiedzi dostałeś już dwa dni temu. I nic się nie zmieniło.
    Nadal jest to zestaw nr1. Ale cokolwiek kupisz to i tak Twoje dziecię za
    rok będzie chciało lepszy.

  • 12. Data: 2009-04-16 18:14:07
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Agaton pisze:

    > Poważne odpowiedzi dostałeś już dwa dni temu. I nic się nie zmieniło.
    > Nadal jest to zestaw nr1. Ale cokolwiek kupisz to i tak Twoje dziecię za
    > rok będzie chciało lepszy.

    tylko ze we wczesniejszym poscie byly inne zestawy, a w tym dodalem dwa
    nowe pozycja 2 i 3 ktorych wczesniej nie bylo, dlatego sie znow pytam...

  • 13. Data: 2009-04-16 18:15:04
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Dominik" <"dominikz1983[usun_to] wrote:
    > Który zestaw Waszym zdaniem jest najlepszy: komputer dla dziecka
    [...]

    Z panoramicznym monitorem 19"? Zaden.

    k,

  • 14. Data: 2009-04-16 18:17:44
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    KILu pisze:
    > [...]
    >
    > Z panoramicznym monitorem 19"? Zaden.
    >
    > k,

    czemu??? bo monitor??? problem w tym ze budzet na calosc jest 2.000 wiec
    super monitora nie kupi sie raczej...

  • 15. Data: 2009-04-16 18:19:32
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Dominik pisze:

    > tylko ze we wczesniejszym poscie byly inne zestawy, a w tym dodalem dwa
    > nowe pozycja 2 i 3 ktorych wczesniej nie bylo, dlatego sie znow pytam...

    Tylko, że wybrałeś gorsze podzespoły. Jeszcze masz możliwość wymyślenia
    innych zestawów. Kilka zapytań i dyskusje z tymi, którzy chcą
    odpowiedzieć. Przez ten czas dziecię dorośnie i samo sobie kupi.

  • 16. Data: 2009-04-16 18:21:36
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Dominik pisze:

    > czemu??? bo monitor??? problem w tym ze budzet na calosc jest 2.000 wiec
    > super monitora nie kupi sie raczej...

    Ten monitos kosztuje jakies 400zl, za 100zl wiecej masz 22 cale.

  • 17. Data: 2009-04-16 18:22:20
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Agaton pisze:

    > Tylko, że wybrałeś gorsze podzespoły. Jeszcze masz możliwość wymyślenia
    > innych zestawów. Kilka zapytań i dyskusje z tymi, którzy chcą
    > odpowiedzieć. Przez ten czas dziecię dorośnie i samo sobie kupi.

    musisz byc zlosliwy?????
    piszesz gorsze podzespoly..wiec moze tak konkretnie a nie ogolnikowo...

  • 18. Data: 2009-04-16 18:23:23
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Dominik pisze:

    > czemu??? bo monitor??? problem w tym ze budzet na calosc jest 2.000 wiec
    > super monitora nie kupi sie raczej...

    Karte wymieniasz na ati 3850 z pamieciami ddr3 i masz duzo lepszy zestaw.

  • 19. Data: 2009-04-16 18:30:43
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Dominik pisze:

    > musisz byc zlosliwy?????
    > piszesz gorsze podzespoly..wiec moze tak konkretnie a nie ogolnikowo...

    Widzisz różnicę między procesorem C2D a celeronem? Na dodatek niżej
    taktowanym?
    Jaki jest sens kupowania płyty głownej z wbudowaną grafiką i dodatkowo
    kartę graficzną? Nie będę się zagłębiał w jakość produktów jkednej czy
    drugiej firmy. Takie rozwiązanie mógłbym zrozumieć gdyby z braku
    funduszy zakup karty graficznej byłby odsunięty w bliżej nieokreśloną
    przyszłość.
    Mam wrażenie, że sam tworzysz niepotrzebne problemy.

  • 20. Data: 2009-04-16 18:31:28
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Karte wymieniasz na ati 3850 z pamieciami ddr3 i masz duzo lepszy zestaw.

    ok dzieki

    plyta asusa jest Twoim zdaniem gorsza od gigabyte?