  • 21. Data: 2009-04-16 18:33:54
    Temat: Re: wybór zestawu
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Dominik pisze:

    > ok dzieki
    >
    > plyta asusa jest Twoim zdaniem gorsza od gigabyte?

    Ta z zestawu nr 1 jest bardzo przyzwoita.

  • 22. Data: 2009-04-16 18:49:54
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Karte wymieniasz na ati 3850 z pamieciami ddr3 i masz duzo lepszy zestaw.

    Gainward 9600GT 512MB 256bit PCI-E DDR3 . Ceny są porównywalne. Za GF
    przemawia technogia CUDO, która pozwala na wykorzystanie procesora
    graficznego przy obróbce multimediów.

  • 23. Data: 2009-04-16 18:58:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości
    > przemawia technogia CUDO, która pozwala na wykorzystanie procesora
    > graficznego przy obróbce multimediów.

    "obróbce multimediów" czyli ulubionemu zajęciu dzieci...

    --
    marfi

  • 24. Data: 2009-04-16 19:05:00
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    marfi pisze:

    > "obróbce multimediów" czyli ulubionemu zajęciu dzieci...

    Znam takie dzieci. I nie jest to rzadkość. Wbrew temu co myślisz.

  • 25. Data: 2009-04-16 19:07:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Znam takie dzieci. I nie jest to rzadkość. Wbrew temu co myślisz.

    I co te dzieci obrabiają, że aż CUDA są niezbędne?

    --
    marfi

  • 26. Data: 2009-04-16 19:15:52
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    marfi pisze:

    > I co te dzieci obrabiają, że aż CUDA są niezbędne?

    Nagrywane "komórkami" filmiki.
    Nie pisałem, że CUDO jest niezbędne. Jest przydatne. Tak jak nie jest
    niezbędny procesor C2D. Wystarczy P4. A nawet starszy.

  • 27. Data: 2009-04-16 19:22:11
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Agaton pisze:

    > Gainward 9600GT 512MB 256bit PCI-E DDR3 . Ceny są porównywalne. Za GF
    > przemawia technogia CUDO, która pozwala na wykorzystanie procesora
    > graficznego przy obróbce multimediów.

    Moze byc, wazne, ze ma ddr3 a nie ddr2 jak w zestawie autora watku.

  • 28. Data: 2009-04-17 07:46:22
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    > Gainward 9600GT 512MB 256bit PCI-E DDR3 . Ceny są porównywalne. Za GF
    > przemawia technogia CUDO, która pozwala na wykorzystanie procesora
    > graficznego przy obróbce multimediów.

    Tyle wiesz o tej technologi i jest ona taka popularna, że nawet nie
    potrafisz jej nazwać. Ta technologia to CUDA. Tak wiem zaraz odpiszesz, że
    to literówka ... :)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2009-04-17 07:59:15
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Piter pisze:
    Ta technologia to CUDA. Tak wiem zaraz odpiszesz,
    > że to literówka ... :)

    Nie, nie napiszę. Jako, że jestem w "moherowym" wieku wszystko się mnie
    kojarzy z CUDEM.