  • 1. Data: 2014-08-18 19:48:03
    Temat: wybuch LPG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,16484476,
    Tragiczny_wypadek_na_S3_kolo_Szczecina__Nie_zyja_trz
    y.html

    Czyzby wybuch gazu po wypadku

    Cos mi sie widzi, ze to chyba jeden z pierwszych takich prawdziwych.

    J.

  • 2. Data: 2014-08-18 21:29:33
    Temat: Re: wybuch LPG
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <flyt@e@gazeDaA.pl>

> [...]
    y.html

    > Czyzby wybuch gazu po wypadku
    >
    > Cos mi sie widzi, ze to chyba jeden z pierwszych takich prawdziwych.

    Ciekawe w jakim stanie technicznym była instalacja gazowa...
    http://gazeo.tv/reportaze/Proba-Ogniowa-Auta-z-LPG,r
    eportaz,78.html

    --
    pozdrawiam
    kml

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-08-18 22:34:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2014, kamil/Endurorider.pl wrote:

> [...]
    y.html

    > Ciekawe w jakim stanie technicznym była instalacja gazowa...

    Między dość laboratoryjną "próbą ogniową" nieuszkodzonej instalacji
    a zapaleniem się auta potraktowanego kafarem jest jednak drobna różnica.
    Jak kafar rozwali zbiornik, to zawory mogą sobie działać.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-08-18 23:10:00
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <flyt@e@gazeDaA.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a zapaleniem się auta potraktowanego kafarem jest jednak drobna różnica.
    > Jak kafar rozwali zbiornik, to zawory mogą sobie działać.

    Swoją drogą to widział ktoś kiedyś rozwalony stalowy zbiornik w wypadku bez
    udziału czegoś pokroju TIRa?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2014-08-19 10:03:31
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flyt@e@gazeDaA.pl> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1408182223040.3108@quad...

    > Swoją drogą to widział ktoś kiedyś rozwalony stalowy zbiornik w wypadku
    > bez udziału czegoś pokroju TIRa?

    gdyby taki focus najechal od tylu to sadze ze zbiornik moglby nie
    wytrzymac;)
    https://www.youtube.com/watch?v=ElLDP94hTyE

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2014-08-19 13:40:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-19 10:03, tck wrote:

    > gdyby taki focus najechal od tylu to sadze ze zbiornik moglby nie
    > wytrzymac;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=ElLDP94hTyE

    Myślę, że w takim wypadku to akurat bez znaczenia;)

    Shrek.

  • 7. Data: 2014-08-19 15:11:55
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Wygarnąłem w drzewo, przy prędkości około 100km/h, tyłem auta
    wyposażonego w instalację LPG.
    Pojazd ford escort, butla "w kole"

    Butla zdemolowała mi cały tył auta. Dokładnie trudno oszacować co
    rozwaliła butla co drzewo, auto kończyło się za przednimi fotelami.
    Jedyne uszkodzenie butli, poza rozerwanymi przewodami, to taka wgniota,
    jak gdyby piłka do tenisa ziemnego się odcisnęła.

    Instalacja miała jakies 3 lata.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-08-19 16:53:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
> [...]

    >różnica.
    >Jak kafar rozwali zbiornik, to zawory mogą sobie działać.

    Ale wypadkow z udzialem aut z LPG na pewno byly juz dziesiatki jak nie
    tysiace.
    I o takich efektach ... chyba nie slyszalem.

    J.

  • 9. Data: 2014-08-19 17:46:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-19 16:53, J.F. wrote:

    > Ale wypadkow z udzialem aut z LPG na pewno byly juz dziesiatki jak nie
    > tysiace.
    > I o takich efektach ... chyba nie slyszalem.

    Konkretnie gdzieś co 8 auto jest na LPG. I nie wybuchają. A jakby
    wybuchały to byłoby o tym słychać (w zasadzie dosłownie;)

    Shrek.

  • 10. Data: 2014-08-19 17:57:37
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <flyt@e@gazeDaA.pl>

    > Konkretnie gdzieś co 8 auto jest na LPG. I nie wybuchają. A jakby wybuchały to
    > byłoby o tym słychać (w zasadzie dosłownie;)

    Dokładnie o tym samym myślałem.

    --
    pozdrawiam
    kml