  • 11. Data: 2016-12-01 15:48:22
    Temat: Re: wyciek benzyny z przodu silnika
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.12.2016 o 14:54, robek pisze:
    > no ale olej by był kolorowy ??
    Piszesz tak, że trzeba zgadywać "co poeta miał na myśli".
    Jak spod auta kapnie olej czy paliwo na mokre podłoże, to robią się
    właśnie kolorowe plamy.
    Takie coś:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Iryzacja
    Jacek

  • 12. Data: 2016-12-01 16:01:30
    Od: robek <r...@o...pl>

    myslalem ze tylko po benzynie sa takie kolorowe plamy

  • 13. Data: 2016-12-01 18:24:35
    Od: rAzor <p...@...lekko.nadwago.com>

    W dniu 2016-12-01 o 15:10, robek pisze:
    > rano podstawiłem tekture pod samochod i teraz patrzyłem to nie ma plamy

    Bo nie jeździłeś po kałuzach.

  • 14. Data: 2016-12-01 22:20:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-12-2016 o 11:30, robek pisze:

    > nie wiem czy to benzyna, tak przypuszczam:) kolorowa plama na kostce
    > audi b7

    A jak długo?
    Bo jak więcej niż naście sekund, to raczej nie benzyna, bo by odparowała.

  • 15. Data: 2016-12-02 06:37:50
    Od: robek <r...@o...pl>

    > A jak długo?
    > Bo jak więcej niż naście sekund, to raczej nie benzyna, bo by odparowała.

    kolorowa plama była jeszcze wieczorem, ale mokro było, może dlatego

  • 16. Data: 2016-12-02 13:29:03
    Od: robek <r...@o...pl>

    czy to normalne ze olej miesza sie z benzyna ?
    bo dzis spadło mi pare klopli(chyba oleju bo wachałem i nie czuc
    benzyna) i widac kolorowa plamke

  • 17. Data: 2016-12-02 13:56:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >czy to normalne ze olej miesza sie z benzyna ?

    W jakim sensie ?
    Bo ze jest mieszalny z benzyna to jak najbardziej normalne.

    Ale w samochodzie olej od benzyny oddzielony i nie powinno sie miec co
    mieszac.
    Choc czasem sie zdarza.

    >bo dzis spadło mi pare klopli(chyba oleju bo wachałem i nie czuc
    >benzyna) i widac kolorowa plamke

    Bardzo kolorowa ?
    Olej na wodzie tworzy cienka warstewke, ktora ma takie
    charakterystyczne zmienne kolory.

    Ale musi byc woda, i faktycznie dobrze by bylo, gdyby olej byl rzadki,
    np rozcienczony benzyna.

    Ogolnie - chyba sie za bardzo jedna kropla przejmujesz :-)

    J.

  • 18. Data: 2016-12-02 22:47:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 1 Dec 2016 16:01:30 +0100, robek napisał(a):

    > myslalem ze tylko po benzynie sa takie kolorowe plamy

    Po oleju chyba nawet jeszcze bardziej.
    Masz auto które znaczy teren ;)