  • 1. Data: 2016-11-30 15:42:15
    Temat: Temperatura diesla
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Czy coś nie tak z moim klekotem? Na masce został fragment tafli lodu.
    Przejechałem dzisiaj około 100km, przyjeżdżam do domu patrzą a tu ten
    lód nadal na masce.. Na dworze temperatura około -1 stopień. Dlaczego
    ten lód się nie stopił? Czy wszystkie diesle w autach oddają tak mało
    ciepła?

    Aha, i żeby nie było - maska nie ma żadnych mat, wytłumień, normalna
    goła blacha.

  • 2. Data: 2016-11-30 16:08:41
    Temat: Re: Temperatura diesla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >ciepła?
    >Aha, i żeby nie było - maska nie ma żadnych mat, wytłumień, normalna

    W mojej Vectrze jest dosc zimny, ale te 70 stopni to zapewne ma, jesli
    nie 80.
    Do stopienia az nadto.
    A wiec:

    -mate wytlumiajaca w pierwszej kolejnosci bym podejrzewal, mowisz ze
    nie ma,

    -obieg powietrza pod maska jakis taki, ze hula zimne powietrze ... byc
    moze.

    -oszczedny silnik, nie musi grzac chlodnicy, to i zimne powietrze pod
    maska hula,

    -gorna oslona silnika, ten plastik - zawsze zmniejsza grzanie maski, i
    przez powietrze, i przez promieniowanie ... choc przez promieniowanie
    to moze nie tak duzo.

    -sam lod sie dobrze chlodzi, co sie stopi, to zaraz wyparuje, a
    parowanie ciepla wymaga.
    Tylko parowanie jest z wierzchu, a grzanie od blachy ... moze dobra
    aerodynamika i nie zwialo, albo dobra tafla i trzyma gdzies na bokach.

  • 3. Data: 2016-11-30 19:44:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

    > Czy wszystkie diesle w autach oddają tak mało
    > ciepła?

    Nie wiem czy wszystkie ale nowe Dukato tak ma.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 4. Data: 2016-11-30 22:48:15
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 15:42, Trybun pisze:

    > Aha, i żeby nie było - maska nie ma żadnych mat, wytłumień, normalna
    > goła blacha.

    W scenicu zjeżdża, w tucsonie sie trzyma (mocno pozioma i duża maska)

  • 5. Data: 2016-12-01 00:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Nie wiem czy wszystkie ale nowe Dukato tak ma.

    Do ducato na zime polecam osłone zimowa na przód

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."