  • 1. Data: 2016-11-30 13:31:18
    Temat: Zakopianka przed Sylwestrem - wróżenie z fusów, a może nie ;)
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    Pytanie do tych co często latają tą drogą lub mieszkają przy niej.

    Będę zmuszony przetransportować się z Wawy do Poronina w sylwestrowy weekend.
    Mam do wyboru samochód w piątek po południu, lub pociąg wcześnie rano w sobotę. Jak
    rozumiem na tej drodze nie nastąpiły wieksze zmiany i wybór samochodu nie jest
    najlepszym pomysłem?
    W Wawie muszę być na poniedziałek, więc tu powrót też musi nastąpić w niedzielne
    popołudnie/wieczór.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 2. Data: 2016-11-30 13:39:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-30 o 13:31, szerszen pisze:
> [...]
    najlepszym pomysłem?
    > W Wawie muszę być na poniedziałek, więc tu powrót też musi nastąpić w niedzielne

    W lato jak jeździłem, to i w nieświąteczne dni były korki, ruch
    wahadłowy na moście w Białym Dunajcu robi swoje.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-11-30 14:53:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
> [...]

    W Sylwestra to nie wiem, ale historia wspomina wielogodzinne korki
    przy powrotach, a zapewne nie bedziesz jedyny, ktory wpadnie na to, ze
    musi w niedziele wracac :-)

    Dojazd sie pewnie troche rozciagnie w czasie, jedni przyjada jeszcze
    przed Swietami, inni pare dni przed Sylwestrem.

    J.

  • 4. Data: 2016-12-04 20:44:03
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "szerszen" wrote in message

> [...]

    > wieksze zmiany i wybór samochodu nie jest najlepszym pomysłem?
    > W Wawie muszę być na poniedziałek, więc tu powrót też musi nastąpić w

    Rozważ trasę: A2 - Gierkówka - Bielsko-Biała - Korbielów - Bobrow - Czarny
    Dunajec. Stąd albo przez Zakopane, albo nie.
    Trasa jest dłuższa, ale dużo szybsza przy korkach na Zakopiance. Przy
    czasach Zakopane - Kraków na poziomie 4h po Sylwestrze przez Słowację do
    Warszawy docierałem w 6h...

    --
    Axel

  • 5. Data: 2016-12-04 20:59:06
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-11-30 12:31, szerszen <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    najlepszym pomysłem?
    > W Wawie muszę być na poniedziałek, więc tu powrót też musi nastąpić w niedzielne

    Droga się trochę polepszyła, ale pociągi się bardziej polepszyły, więc
    pocia zdecydowanie wygrywa.