  • 21. Data: 2009-05-29 20:15:02
    Temat: Re: wymiana klawiatury
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:gvpdmd$9rd$1@node2.news.atman.pl...
    >Gdzie te naklejki można kupić?

    Na allegro.

    --
    marfi

  • 22. Data: 2009-05-29 20:15:18
    Od: Mateusz Viste <m...@l...localhost>

    On Friday 29 May 2009 21:42, Animka wrote:
    > Gdzie te naklejki można kupić?

    W dobrych sklepach komputerowych. A jak się nie ma dobrego w pobliżu, to
    choćby w znanym internetowym serwisie aukcyjnym. ;-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 23. Data: 2009-05-29 20:33:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KILu pisze:

    > Co przez to rozumiesz? Niezaleznie od pochodzenia klawiatury (i tego, co
    > jest na nadruku) po poprawnym ustawieniu regionu srednik powinien byc na
    > prawo od L, nawias kwadratowy na prawo od P itd.

    Jaki Ty mądry jesteś :-) Nigdy nie wiedziałam, że coś ma być na prawo.
    Średnik jest a nawias kwadratowy to ten: {} (to jest nawias kwadratowy?)

    --
    animka

  • 24. Data: 2009-05-29 20:34:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na allegro.

    Dzięki.

    --
    animka

  • 25. Data: 2009-05-29 20:35:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

  • 26. Data: 2009-05-29 20:37:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    >Jaki Ty mądry jesteś :-) Nigdy nie wiedziałam, że coś ma być na prawo.
    >Średnik jest a nawias kwadratowy to ten: {} (to jest nawias kwadratowy?)

    Bardziej kwadratowy jest ponizej :))) [
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kwadrat ]

    --
    marfi

  • 27. Data: 2009-05-29 20:49:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Animka pisze:

    > Jaki Ty mądry jesteś :-) Nigdy nie wiedziałam, że coś ma być na prawo.
    > Średnik jest a nawias kwadratowy to ten: {} (to jest nawias kwadratowy?)

    Errata: Sorry, jest też pod tym samym klawiszem nawias kwadratowy :-) []
    A ja go tak szukałam :D

    --
    animka

  • 28. Data: 2009-05-29 21:12:27