  • 11. Data: 2016-06-24 17:35:29
    Temat: Re: wyświetlacz SONY z Powershot A530 - datasheet?
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > ...można pobawić się w reverse engineering, podsłuchać jak steruje
    nim aparat

    Nie można, bo aparat zdechł :(

    > Wszystko zależy od tego jaki to ma interfejs.

    M.in. tego chciałbym się dowiedzieć.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 12. Data: 2016-06-24 19:54:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To byla dobra rada.

  • 13. Data: 2016-06-24 20:43:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stary grzyb" napisał w wiadomości grup
    nim aparat

    >Nie można, bo aparat zdechł :(

    >M.in. tego chciałbym się dowiedzieć.

    Zobacz jaki procesor tam siedzi.

    Podejrzewam ze ma na pokladzie "karte video" i interfejs do ekranu
    jest w miare prosty, ale trzeba dane wysylac szybko.

    google twierdzi, ze to DIGIC II

    http://cpn.canon-europe.com/content/education/infoba
    nk/capturing_the_image/digic_processing.do
    https://en.wikipedia.org/wiki/DIGIC

    Ale pdf z opisem nie widze.

    J.

  • 14. Data: 2016-06-24 22:42:17
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    stary grzyb pisze:
    > nim aparat
    >
    > Nie można, bo aparat zdechł :(

    Na pewno da się go uruchomić w takim zakresie żeby przywrócić
    komunikację z LCD, jeśli nie to baaardzo marne szanse. Pod poniższym
    linkiem mniej więcej w połowie masz przykład jak takie rzeczy się robi
    (reversing, nie naprawę).

    http://www.easy-soft.net.pl/artykuly/podzespoly/obsl
    uga-wyswietlacza-graficznego-nokii-3310-problemy-i-i
    ch-rozwiazania

    > M.in. tego chciałbym się dowiedzieć.

    Jeśli nie ma żadnej dokumentacji to pozostaje rozrysowanie połączeń i na
    logikę.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2016-06-25 19:55:55
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > To byla dobra rada.

    A, to przepraszam. Mam "zakuty łeb" i zdania w trybie rozkazującym
    traktuję zgodnie z tym trybem.

    > To byla dobra rada.

    To nie była DOBRA rada, bo "mały Kaziu" ma prawo do zabawy.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 16. Data: 2016-06-25 20:25:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I tak nic z tego nie zrobisz. Madrzejszy tez nie bedziesz bo nie zrobisz.

  • 17. Data: 2016-06-25 20:51:20
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-25 o 19:55, stary grzyb pisze:

    > A, to przepraszam. Mam "zakuty łeb" i zdania w trybie rozkazującym
    > traktuję zgodnie z tym trybem.

    > To nie była DOBRA rada, bo "mały Kaziu" ma prawo do zabawy.

    Też tak kiedyś myślałem a potem trochę dorosłem i zmądrzałem. Stracisz
    czas i nic nie osiągniesz. Nawet jeśli to rozpracujesz to będziesz
    mądrzejszy o wiedzę "jak podłączyć jakiś prehistoryczny wyświetlacz",
    która się do niczego nie przyda.

  • 18. Data: 2016-06-25 21:05:39
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > I tak nic z tego nie zrobisz.

    Widzę, że i przyszłość potrafisz przepowiadać!

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 19. Data: 2016-06-25 21:40:18
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Też tak kiedyś myślałem a potem trochę dorosłem i zmądrzałem.

    Ja już całkiem dorosłem i trochę zdziecinniałem, może i zgłupiałem.

    > Stracisz czas...

    Nie, gdyż ja go nie tracę lecz "zabijam", bo mam go w nadmiarze.

    > ...i nic nie osiągniesz. Nawet jeśli to rozpracujesz...

    Osiągnę zadowolenie z pokonania opornej materii. Jeśli czegoś takiego
    jeszcze nie doświadczyłeś, to wszystko przed Tobą :)

    > będziesz
    > mądrzejszy o wiedzę "jak podłączyć jakiś prehistoryczny wyświetlacz",
    > która się do niczego nie przyda.

    Wiedza może się nie przyda, ale dzięki temu mój "ćwiczebny" zestaw z
    Cortexem zyska wyświetlacz, co w sposób istotny zwiększy jego
    funkcjonalność - nie będę musiał wysyłać wyników pomiarów/obliczeń przez
    RS-232 do kompa. Dodatkowo bardzo ułatwi (i uprzyjemni) debugowanie -
    sygnalizowanie błędów LEDami jest nudne ;)

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 20. Data: 2016-06-25 21:44:14
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    http://www.easy-soft.net.pl/artykuly/podzespoly/obsl
    uga-wyswietlacza-graficznego-nokii-3310-problemy-i-i
    ch-rozwiazania

    Dzięki, to może się przydać.

    ---
    stary grzyb