  • Data: 2014-09-21 19:26:38
    Temat: z tematu [małe, szybkie] - za kilka tysięcy
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć, potrzebuję kupić auto które w miarę normalnie będzie jechało,
    chętnie małe, musi pomieścić 4 osoby (w tym 2 foteliki). Spalanie bez
    znaczenia, ma to być zapasowe auto - jak odstawię któreś do warsztatu to
    będę nim jeździł (albo żona). Kwota - max kilka tysięcy zł (5-7?),
    chętnie z klimą, chyba że moc będzie rekompensować jej brak.
    To co mi wpadło w oczy to P 206 (lub 206CC) - jakieś 138KM - pozostałe
    albo duże, albo wyglądające na drogie//trudne w dowolnej naprawie.
    Co polecicie w tym budżecie? Im mocniejsze (lepiej przyspieszające) tym
    lepsze. Jakby się banan pojawiał przy przyspieszaniu to byłoby miło :) -
    przy 9s do 100km/h się nie pojawia...
    BMW odrzuciłem na starcie bo trzeba pewnie drugie tyle wrzucić żeby
    doprowadzić do normalnego stanu, a nie będę tym jeździł więc nie chcę
    dużo inwestować.

    Łukasz