  • 81. Data: 2017-06-10 22:55:03
    Temat: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Tylko Leica. Świetny ostry obiektyw i doskonały soft w aparacie. Tym co
    powiedzą, że panasonic to samo i trzepia na jednej linii a potem walą
    naklejkę powiem tylko że kompaktu Leici w rękach nie trzymali.

  • 82. Data: 2017-06-11 16:34:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <M...@n...neostrada.pl>,
    Gil <g...@g...pl> wrote:

    > Tylko Leica. Świetny ostry obiektyw i doskonały soft w aparacie. Tym co
    > powiedzą, że panasonic to samo i trzepia na jednej linii a potem walą
    > naklejkę powiem tylko że kompaktu Leici w rękach nie trzymali.

    Na czym polega dokonalosc tego softu?
    Pomijajac cene... podaj mi prosze link do modelu leiki bedacej
    odpowiednikiem rzeczonego lumixa gm5.
    Wystarczy ze bedzie podobnego rozmiaru, bedzie mial wizjer, zblizonej
    wiekosci matryce i wymienna optyke.
    --
    TA