  • 41. Data: 2017-09-19 13:10:01
    Temat: Re: zabezpieczenie przed piorunami.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Temu warunkowi akurat dasz radę ;-)

    -----

  • 42. Data: 2017-09-19 13:14:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Podpisuję się wszelakimi członkami.

    -----
    > Na swoje usprawiedliwienia mam to, że wszystkiemu winne jest forsowane przez
    femi-nazistki "równouprawnienie".
    > Zanim się ono zaczęło, to dżentelmeni byli dżentelmenami, całowali kobiety w dłoń,
    ustępowali miejsca, czy przenosili przez rzeki, lub chociaż przez strumyczki.
    > Ale odkąd znalazła się hałaśliwa, nachalna grupa babiszonów, krzycząca wniebogłosy
    o konieczności "równego traktowania", to i najzagorzalszym dżentelmenom *musiały*
    puścić nerwy: chcecie równouprawnienia?
    > No to patrzcie! - iii się zaczęło: aleś ty głupia!
    > Warto zauważyć, że zarzuty o głupotę są znacznie częstsze, niż, na przykład - o
    k***wstwo, chociaż przecież łatwiej przełknąć to, że taka jedna czy druga strzeli
    jakiś kretynizm, nawet i skrajny.

  • 43. Data: 2017-09-19 13:14:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ojciec uważał telewizor za zbędny.

    -----

  • 44. Data: 2017-09-19 13:16:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Radia Erewań też nie słuchałaś?
    W sumie to mogłabyś do niego pisać...
    ;-)

    -----
    > Poza tym w tamtych latach wolalam iść z koleżankami i kolegami na zabawę niż przed
    telewizorem siedzieć i ruskie filmy ogladać.

  • 45. Data: 2017-09-19 13:35:56
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-09-19 o 13:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podpisuję się wszelakimi członkami.

    Zacznij się jeszcze podpisywać POD postem, to już będzie całkiem super :)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor