  • 11. Data: 2018-03-26 07:18:19
    Temat: Re: zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-26 o 02:46, Poldek pisze:

    > Stoją cztery auta na parkingu, jedno ma blokadę mechaniczną, drugie,
    > trzecie i czwarte nie ma. Złodziej podchodzi, świeci latarką do środka,
    > widzi blokadę. Decyduje się brać za to auto z widoczną blokadą, czy za
    > takie bez?
    > Oczywiście, bierze się za to z blokadą, bo jest ambitny i lubi sobie
    > podnosić poprzeczkę w życiu, a także podnieca go smak dodatkowego ryzyka
    > związanego z dodatkowym czasem potrzebnym na szarpanie się z blokadą.

    Widoczną blokadę przetnie nożycami w sekundę.
    Niewidoczna blokada będzie go kosztować więcej czasu z możliwością
    że nie da rady jej przełamać.
    Taką widoczną blokadę ostatni raz używałem w polonezie kilkanaście
    lat temu. Bo tam zamek w drzwiach otwierał co drugi kluczyk
    i każdy śrubokręt. Zmieniłem samochód i blokada leży w garażu.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-03-26 11:37:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-26 o 07:18, RadoslawF pisze:

    > Widoczną blokadę przetnie nożycami w sekundę.

    Bear Locka?
    W sekundę?

  • 13. Data: 2018-03-26 11:38:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-26 o 06:28, Uzytkownik pisze:

    > To nie jest kwestia podniety czy kręcą go blokady czy nie, ale zamówienia.

    > Z tego 3  piętnastoletnie Multiple bez blokady i jedno dwuletnie BMW z
    > blokadą.

    Albo Multipla z blokadą, 2 Multiple bez blokady i dwuletnie BMW bez blokady.

  • 14. Data: 2018-03-26 13:12:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-26 o 11:37, Poldek pisze:

    > Bear Locka?
    > W sekundę?

    Tego w sekundę raczej nie, ale znam metodę jak zdjąć w kilka sekund.
    Jak ktoś juz pisał wszystkie znane systemy maja instrukcję jak je rozbroić.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-03-26 13:16:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Myślisz, że będzie się narażał kradnąc jeden z złomów, aby zarobić może
    > kilka stów? Czy też podpierdoli BMW, które po rozebraniu na części da
    > zarobić całej szajce kilkaset tysięcy?

    Z tym to byłbym ostrożny. Okazuje się, że duże wzięcie mają samochody,
    których produkcji zaprzestano - brak części zamiennych. Więc w latach
    90. dużo było kradzieży Syren, kilka lat temu plagą były kradzieże
    Trabantów - zwłaszcza przy granicy z Niemcami i w samych Niemczech. W
    autach luksusowych są często lokalizatory, jakieś Lojacki. Więc łatwiej
    jest buchnąć 2 Multipl2 niż się mordować z 1 BMW.
    T.

  • 16. Data: 2018-03-26 13:21:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Bear Locka?
    > W sekundę?

    Temu panu zajęło to 45 sekund:
    https://www.youtube.com/watch?v=3BXx48n0PlI

    T.

  • 17. Data: 2018-03-26 13:27:35
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-03-22 o 06:34, muzyk pisze:
    > jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
    > w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja
    > montowac do nowych samochodow

    Polecam tekst:
    https://www.motofakty.pl/artykul/nie-daj-sie-oszukac
    .html

    T.

  • 18. Data: 2018-03-27 09:31:04
    Od: p...@g...com

    https://www.abendblatt.de/hamburg/article213850675/H
    amburger-Polizei-verhaftet-Auto-Seriendiebe.html

    polscy fachowcy odzyskali mienie utracone w wysokosci prawie pol melona ojro po czym
    wpadli banalnie bo przez pluskwe GPS :-)

  • 19. Data: 2018-03-27 20:02:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-26 o 13:21, T. pisze:

    > Temu panu zajęło to 45 sekund:
    > https://www.youtube.com/watch?v=3BXx48n0PlI

    Tyle to mu zajęło we własnym warsztacie, mając wygodnie wszystko
    położone przed sobą na stole, ładnie oświetlone i pracując bez stressu,
    że jak ktoś go przyłapie, to trafi za kraty. W realnych warunkach,
    pracując w pozycji zgiętej, po ciemku, pod presją stressu może zająć
    trochę więcej. Tak, czy inaczej, to jest o te 45 sekund więcej niż
    kradzież samochodu bez takiego zabezpieczenia. Jeżeli stoi kilka do
    wyboru, to ambitny złodziej wybierze oczywiście to trudniejsze.

  • 20. Data: 2018-03-27 21:39:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2018 o 20:02, Poldek pisze:

    > Jeżeli stoi kilka do
    > wyboru, to ambitny złodziej wybierze oczywiście to trudniejsze.

    Weźmie to na co bedzie zbyt. Czyli mazdę 6;)

    Shrek