  • 21. Data: 2018-03-27 22:16:35
    Temat: Re: zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2018 21:39:48 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Weźmie to na co bedzie zbyt.
    Cos w diezlu zapewne

  • 22. Data: 2018-03-27 22:23:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2018 21:39:48 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    > Weźmie to na co bedzie zbyt. Czyli mazdę 6;)

    multiple mam od lipca 2013
    Od tego czasu ani razu jej nie zamknelem na kluczyk- a zamykanie działa
    Chcesz to wierz nie chcesz to nie wierz ale dowód rejestracyjny i potwierdzenie
    opłaty OC mam stale w schowku w aucie. Czasami żona jeździ to może się przydać
    I nie dotyczy to tylko multipli
    Nigdy swoich aut nie zamykałem a DR i OC zawsze mam walnięte gdzieś tam w schowku w
    aucie
    Szkoda mi miejsca w portfelu a ew złodziejowi tak naprawdę na nic te papiery się nie
    zdadzą

  • 23. Data: 2018-03-27 22:27:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2018 o 22:23, Kris pisze:

    > multiple mam od lipca 2013
    > Od tego czasu ani razu jej nie zamknelem na kluczyk- a zamykanie działa

    M<i też się zdażyło cholera wie ile czasu jeżdzić z niezamkniętymi
    drzwiami (centralny otwierał, ale nie zamykał), raz zostawiłem na
    tydzień kluczyki w zamku w bagażniku i tak stał. Pop prostu nie wygląda
    jakby był grzechu warty;)

    Shrek

  • 24. Data: 2018-04-06 19:05:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > działa Chcesz to wierz nie chcesz to nie wierz ale dowód
    > rejestracyjny i potwierdzenie opłaty OC mam stale w schowku w aucie.

    Jakbys dopłacił to moze ktos by wział! :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest