  • 51. Data: 2019-09-24 10:08:57
    Temat: Re: zapis b. cichego dzwieku - jak?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-24 o 09:59, Marek pisze:

    > Tak, dokładnie. Na szczęście to nie jest forum i mógłbym nazwać gorzej.
    > Czy jak dodam "zabawny paranoik" to cię udobrucha czy nadal będziesz
    > płakał, że wszyscy cię biją?

    Mam nadzieję, że się nie obraziłeś i nie będziesz płakał za nazwanie
    złodziejaszkiem, pedofilu?

  • 52. Data: 2019-09-24 10:11:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > No zesz ty zlamasie. Jak napisales elaborat o szambach i gownach to cie
    pochwalilem. W odpowiedzi naublizales mi ile mogles. Dobrego slowa to dlugo ode mnie
    nie uslyszysz.

    Musiałbym cię nie znać, aby uwierzyć w twoje dobre intencje. Sarkazm to
    twoje drugie imię.

  • 53. Data: 2019-09-24 10:20:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-24 o 10:05, Marek pisze:

    > Jakiego błędu? Jeszcze raz powtarzam, podsłuchiwanie niczym
    > praktycznie nie grozi jak ktoś umie się bronić, jest biliony sposobów
    > by się obronić przed ewentualną teoretyczną odpowiedzialnością. Sam
    > podałeś jeden:  ugoda. Ja daletm drugi, w którym nikomu krzywda się
    > nie stała. Trzeba być nieźle zdeterminowanym do tego  by dać się za to
    > ukarać, zresztą sam przytoczyłeś przykład, więc o co bijesz pianę?

    O to, że piszesz nieprawdę. To, że można doprowadzić do ugody z
    poszkodowanym nie oznacza, że prawo pozwala na takie czyny.

    Jeszcze raz proponuję abyś się zapoznał z Artykułem 267 Kodeksu Karnego
    i nie wprowadzał ludzi w błąd.

    Poleciłeś komuś zastosowanie sprzętu podsłuchowego - nie widzę w tym nic
    złego, ale widzę działanie na szkodę ponieważ piszesz nieprawdę na temat
    odpowiedzialności karnej z podsłuchiwanie. Podsłuchiwanie podlega
    odpowiedzialności karnej i kropka. Zaklinanie przez ciebie
    rzeczywistości nic tu nie pomoże.

    Jeżeli autor wątku chce rejestrować odgłosy natury technicznej to nic mu
    nie grozi pod warunkiem, że przy okazji nie będzie rejestrował rozmów
    sąsiadów.

    Czy to kur.... tak trudno jest zrozumieć? Czy za każdym razem idioci
    muszą mi ubliżać?

  • 54. Data: 2019-09-24 10:35:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Sep 2019 10:08:57 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Mam nadzieję, że się nie obraziłeś i nie będziesz płakał za
    > nazwanie
    > złodziejaszkiem, pedofilu?

    Uwaga, chwilą napięcia....czywiście, że nie, nie jestem paranoikiem
    chowanym na wodnym chlebie :)

    --
    Marek

  • 55. Data: 2019-09-24 10:36:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Sep 2019 10:20:48 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Czy to kur.... tak trudno jest zrozumieć? Czy za każdym razem
    > idioci
    > muszą mi ubliżać?

    Proponuję terapię, może ci pomoże.

    --
    Marek

  • 56. Data: 2019-09-24 10:41:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
> [...]
    > odpowiedzialności karnej z podsłuchiwanie. Podsłuchiwanie podlega
    > odpowiedzialności karnej i kropka. Zaklinanie przez ciebie

    Przestań zbawiać świat, ntg.

    --
    Marek

  • 57. Data: 2019-09-24 13:00:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-24 o 10:36, Marek pisze:

    > Proponuję terapię, może ci pomoże.

    Nie jestem terapeutą, aby cię leczyć. Z resztą dla ciebie i tak nie ma
    ratunku.

  • 58. Data: 2019-09-24 13:01:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-24 o 10:41, Marek pisze:

    > Przestań zbawiać świat, ntg.

    Takich jak ty degeneratów nie da już się zbawić. Ale można innych ostrzec.

  • 59. Data: 2019-09-24 22:22:19
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 24.09.2019 o 13:00, Uzytkownik pisze:
    > Z resztą

    zresztą

  • 60. Data: 2019-09-29 18:46:48
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-09-18 o 02:02, 1634Racine pisze:
    Może zacząć od przyprowadzenia tam innej osoby i zapytania jej czy coś
    słyszy. Jeżeli nie, to by wyjaśniało problemy z zarejestrowaniem.