  • 1. Data: 2019-09-18 07:29:30
    Temat: Ot tak sobie maszt zlikwidowali.
    Od: s...@g...com

    https://imgur.com/gallery/NZ4sL53

    szkoda ze fotek jak wygladala konstrukcja juz na ziemi nie dali.
    Pamietam foty z raszyna, tam konstrukcja byla poskladana jak z plasteliny.

  • 2. Data: 2019-09-18 14:12:15
    Temat: Re: Ot tak sobie maszt zlikwidowali.
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.09.2019 o 07:29, s...@g...com pisze:
    > https://imgur.com/gallery/NZ4sL53
    >
    > szkoda ze fotek jak wygladala konstrukcja juz na ziemi nie dali.
    > Pamietam foty z raszyna, tam konstrukcja byla poskladana jak z plasteliny.

    W Raszynie maszt stoi.

    MJ

  • 3. Data: 2019-09-18 14:21:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 września 2019 14:12:25 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > W Raszynie maszt stoi.

    Pewnie z Konstantynowem pomylił

  • 4. Data: 2019-09-18 17:18:54
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 września 2019 07:12:25 UTC-5 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > W Raszynie maszt stoi.

    Ah, w Gabinie/Konstantynowie mialem na mysli.

  • 5. Data: 2019-09-18 19:39:40
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > https://imgur.com/gallery/NZ4sL53
    >
    > szkoda ze fotek jak wygladala konstrukcja juz na ziemi nie dali.
    > Pamietam foty z raszyna, tam konstrukcja byla poskladana jak z plasteliny.

    A co to za ustrojstwo do cięcia? Iskier nie widać. na nożyce też nie
    wygląda.
    Wojtek

  • 6. Data: 2019-09-19 04:27:55
    Od: k...@g...com

    > szkoda ze fotek jak wygladala konstrukcja juz na ziemi nie dali.
    > Pamietam foty z raszyna, tam konstrukcja byla poskladana jak z plasteliny.
    Tutaj masz nagranie z lepszej kamery.
    https://www.youtube.com/watch?v=o6c50BRij0o

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 7. Data: 2019-09-19 16:21:23
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 września 2019 21:27:57 UTC-5 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Tutaj masz nagranie z lepszej kamery.
    > https://www.youtube.com/watch?v=o6c50BRij0o

    Dziekuje, ladne.

  • 8. Data: 2019-09-19 17:25:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > https://imgur.com/gallery/NZ4sL53

    >A co to za ustrojstwo do cięcia? Iskier nie widać. na nożyce też nie
    >wygląda.

    Ledwo widac ... ale czy to nie mala pila tasmowa ?

    https://www.youtube.com/watch?v=SguO6WgDpDI

    J.

  • 9. Data: 2019-09-19 21:18:03
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Ledwo widac ... ale czy to nie mala pila tasmowa ?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=SguO6WgDpDI

    Fajne, nie wiedziałem że takie coś istnieje :)
    Wojtek

  • 10. Data: 2019-09-19 21:34:23
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2019-09-18 o 07:29, s...@g...com pisze:
    > https://imgur.com/gallery/NZ4sL53

    Ojtam.

    https://www.youtube.com/watch?v=Zcsbny8PFZw

    To jest znak naszych czasów.

    Po co komu krótkie, średnie.

    Mam jakieś wrażenie, że niebawem historia zatoczy koło i będziemy takie
    coś ponownie budować.

    L.