  • 51. Data: 2017-08-21 12:31:36
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > "Twój" sposób cytowania jest, na szczęście, bardzo rzadko używany w

    Oczywiście, że jest rzadko używany w korespondencji firmowej, bo CZYM
    INNYM jest korespondencja firmowa, a czym innym dyskusja, względnie
    pyskówka w usenecie.
    ---
    E tam, to to samo. Wygrało lenistwo. Tu też mogłoby wygrać gdyby nie to, że
    Usenet ciągnięty jest przez zatwardziałych fanatyków innych standardów,
    innego kodowania itp itd. Jak cytowanie powinno wyglądać oraz całe artykuły,
    pisałem w sąsiednim artykule.

  • 52. Data: 2017-08-26 10:04:38
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    Ależ jak najbardziej umiem cytować, tak jak ty, tylko uważam to za
    głupie, tak jak i ciebie (nie zasłużyłeś na wielką literę).

    Taki sposób cytowania jak twój sprawdza się jak w poście jest
    poruszanych kilka kwestii i dla większej przejrzystości, jest wskazane
    tak cytować, aby nie było wątpliwości na co odpowiadasz.
    Aczkolwiek twoja odpowiedź była "monotematyczna" i nie było też
    konieczności takiego dzielenia odpowiedzi, bo się ją strasznie
    niewygodnie czytało. podsumowując, aby przeczytać twoje odpowiedzi,
    niepotrzebnie czytałem swoje jeszcze raz.

    --
    KOMTUR

  • 53. Data: 2017-08-26 10:12:22
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    A ty co? Adwokat?
    Czy tak lubisz się wpieprzać między wódkę a zakąskę?
    Napisz coś o cytowaniu, choćby nawet w chamski sposób jak Liwiusz, a nie
    tylko potrafisz osobiste wycieczki robić.
    A na drugi raz nazywając kogoś głupkiem, sprawdź czy sam na takiego nie
    wychodzisz, używając slow, których nie ma w języku polskim.
    Panie "nienauczalny" :)

    --
    KOMTUR