  • 41. Data: 2017-08-15 19:55:22
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Ja nigdy nie używałem, natomiast mogę się opierać tylko i wyłącznie na
    > rozmowach ze znajomymi. Z uwagi na specyfikę wykonywanej przez nas pracy
    > zależy nam na maksymalnym pokryciu. Stąd wielu miało tego PLAY, bo
    > pozornie w górach był niezłym rozwiązaniem. Teraz zaczynamy kombinować z
    > użycie kart słowackich.

    Czyżby były policjant w służbach celnych?

  • 42. Data: 2017-08-15 20:55:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-08-17 o 19:55, Jingiel pisze:

    > Czyżby były policjant w służbach celnych?

    Pudło :-) A służby celne w ogóle istnieją poza wschodnią granicą?

  • 43. Data: 2017-08-15 22:51:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Czyżby były policjant w służbach celnych?

    Pudło :-) A służby celne w ogóle istnieją poza wschodnią granicą?
    ---
    No kiedyś jechałem jedynką 190km/h za takim samochodem to chyba są

  • 44. Data: 2017-08-16 22:54:14
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Pudło :-) A służby celne w ogóle istnieją poza wschodnią granicą?

    Ale z pierwszym trafione :-)

  • 45. Data: 2017-08-17 00:17:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-08-17 o 22:54, Jingiel pisze:

    > Ale z pierwszym trafione :-)

    Nadal pudło :-P

  • 46. Data: 2017-08-18 08:59:45
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-13 o 09:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Maja tych BTS na tyle duzo, ze juz nie powinna byc przeciazona.
    >
    > To ostatnie to zreszta klopoty telefonu, bo wystarczy wylaczyc,
    > wlaczyc i jest dobrze ... ale w plusie sie nie zdarzalo :-)

    A jednak, na stałe jestem na krawędzi (około 10u km od nadajnika)
    zasięgu, i jak się okazuje osiągam lepsze prędkości LTE niż w czasach
    gdy mieszkałem w dość dużym mieście o kilkaset metrów od nadajnika. Czym
    to może iść jak nie przeciążeniem nadajnika?

    > Ale to imo kwestia cen - widac w Orange najdrozej :-)
    >
    > J.

    Pewnie tak...

  • 47. Data: 2017-08-19 05:18:26
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    Odpowiedz mi, tępy cieciu, według jakich zasad błędnie cytuję.
    Tylko nie mów, że według nieformalnej netykiety, która może i była dobra
    za czasów czytników na PC, za to w czasach internetu mobilnego, jest
    kompletnie nielogiczna i niepraktyczna.
    Po kiego grzyba mam przewijać często kilkadziesiąt linijek tekstu, jeśli
    mogę go przeczytać od razu. Natomiast jeśli chcę lub potrzebuję cofnąć
    się do poprzednich wypowiedzi, wtedy sobie "zjadę" niżej.
    "Twój" sposób cytowania jest, na szczęście, bardzo rzadko używany w
    korespondencji "firmowej", bo by mnie kurwica zżarła jakbym musiał
    przewijać kilkaset linijek, tylko po to, żeby przeczytać na końcu słowo
    "tak".
    Nie musisz odpowiadać i tak nic mądrego, oprócz czepialstwa, nie powiesz.

    --

    KOMTUR

  • 48. Data: 2017-08-19 15:35:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-19 o 05:18, KOMTUR pisze:

    > Odpowiedz mi, tępy cieciu, według jakich zasad błędnie cytuję.

    Według takich zasad, że cytujesz jakiś tekst, pod nim odpisujesz, dalej
    znów cytujesz, i znów odpisujesz itd. Tak to się robi. Spójrz choćby na
    TEGO właśnie posta.

    To nie są służbowe maile, gdzie na górze są twoje wypociny, a pod spodem
    leci litania cytatów na 2 kilometry, aby w razie czego można było
    sięgnąć do historii.

    > Po kiego grzyba mam przewijać często kilkadziesiąt linijek tekstu, jeśli

    Jak widzisz, kilka linijek twojej wątpliwej twórczości wyciąłem, aby
    odpowiedzieć dokładnie na te twoje zdania, na które chcę. Nie musisz
    niczego przewijać.

    > "Twój" sposób cytowania jest, na szczęście, bardzo rzadko używany w

    Oczywiście, że jest rzadko używany w korespondencji firmowej, bo CZYM
    INNYM jest korespondencja firmowa, a czym innym dyskusja, względnie
    pyskówka w usenecie.

    > Nie musisz odpowiadać i tak nic mądrego, oprócz czepialstwa, nie powiesz.

    Po prostu sam jesteś głupi, tylko tego nawet nie wiesz :)

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2017-08-19 19:42:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.08.2017 15:35, Liwiusz pisze:

    > Po prostu sam jesteś głupi, tylko tego nawet nie wiesz :)

    W rzeczy samej - głupi jest, bo taki się urodził, ten zstępny
    budowniczego Nowej Huty ze wsi Mogiła. One takie są.
    Do dziesiątego pokolenia. Nienauczalne.

  • 50. Data: 2017-08-21 12:28:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "KOMTUR"

[...]
    To jest tradycyjne cytowanie, które ma opisywane przez Ciebie wady, ale
    przynajmniej wiadomo co następuje po czym a nie, że raz ktoś pod a raz nad.
    Zważ na to, że może być wiele komentarzy do jednej wypowiedzi. Taki problem,
    że chciałbyś odwrotnie czytać powinien rozwiązać twój czytnik a nie
    usiłujesz przewrócić wszystko do góry nogami, co nie uda się.

[...]
    To jest właśnie kłopot twojego czytnika a nie sposobu cytowania. Mógłby np
    przewinąć do pierwszego komentarza.

    Generalnie współcześnie artykuły powinny być zapisane w xml, cytaty w jakiś
    szczególny sposób, ale niezwiązany z prezentacją, czyli nie nad czy pod, ale
    tak by dało się wyświetlić jak bądź a teksty w hypertekscie by wszystkie
    szczególne wartości związane z tekstem były jednoznacznie przenoszone, takie
    jak podkreślenia, pogrubienia, odnośniki internetowe. No ale nie ma gotowego
    rozwiązania a Usenet umiera a nie rodzi się by istniała realna szansa na
    wprowadzenie takich rozwiązań. No i nadal gdzieś miałbyś dla kompatybilności
    alternatywną treść na potrzeby "starożytnych" czytników, która to treść
    oczywiście też nie jest akceptowana przez ludzików bo im czytniki głupieją i
    się plują jak na twoje cytowanie.