  • 11. Data: 2015-12-02 23:56:04
    Temat: Re: zdjecia kajakowe - czym to robione?
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 16:13:28 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

    > Niedługo powróci moda na czarno-białe.
    > Wystarczy obejrzeć prace Ansela Adamsa. Co zrobiłby tam kolor?
    > :)
    >
    > --
    > Trefniś

    Moda na czarno-białe wróciła co najmniej pięć lat temu i trwa.
    Inna sprawa że do poziomu Adamsa współczesnym fotom daleko- zwłaszcza mentalnie.
    Pozdrawiam Marcin

  • 12. Data: 2015-12-05 07:25:41
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2015 o 22:11 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > Bo one były pomyślane jako czarno-białe...

    :O
    Co to zmienia?
    Zresztą to zabawnie brzmi "pomyślane" w kontekście systemu strefowego.

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2015-12-05 07:43:17
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2015 o 23:56 Starzec z Gór <d...@v...pl> pisze:

    (...)

    > Moda na czarno-białe wróciła co najmniej pięć lat temu i trwa.
    > Inna sprawa że do poziomu Adamsa współczesnym fotom daleko- zwłaszcza
    > mentalnie.

    Czkawka po A. Warholu, jeszcze długo się z tego nie otrząśniemy.
    Nota bene to już nie dotyczy tylko sztuki - cała nasza cywilizacja się
    "warcholi" :)

    --
    Trefniś

  • 13. Data: 2015-12-05 07:43:17
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 15. Data: 2015-12-05 07:43:17
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 16. Data: 2015-12-05 07:44:29
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2015 o 07:43 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    >
    > Czkawka po A. Warholu, jeszcze długo się z tego nie otrząśniemy.
    > Nota bene to już nie dotyczy tylko sztuki - cała nasza cywilizacja się

    Sorry za replikację postów.
    Po nagłówkach można zobaczyć, gdzie winowajca.

    --
    Trefniś

  • 17. Data: 2015-12-05 08:21:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-12-05 07:25, Trefniś wrote:

    > :O
    > Co to zmienia?
    > Zresztą to zabawnie brzmi "pomyślane" w kontekście systemu strefowego.

    W takim razie pisz tak, aby dało się Ciebie zrozumieć. Mówiłeś o modzie
    na czarno-białe, a nie na system strefowy, a Ansel Adams akurat uprawiał
    fotografię czarno-białą. Czyżbyś uważał, że fotografia czarno-biała to
    to samo, co kolorowa, tyle że sprowadzona do odcieni szarości?

  • 18. Data: 2015-12-05 11:41:42
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2015 o 08:21 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > fotografię czarno-białą. Czyżbyś uważał, że fotografia czarno-biała to
    > to samo, co kolorowa, tyle że sprowadzona do odcieni szarości?

    Poczytaj o systemie strefowym, obejrzyj sobie albumy Ansela Adamsa.
    Cała wymiana "zdań" z Tobą to strata czasu.

    --
    Trefniś

  • 19. Data: 2015-12-05 17:44:03
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Poczytaj o systemie strefowym, obejrzyj sobie albumy Ansela Adamsa.
    > Cała wymiana "zdań" z Tobą to strata czasu.

    Nie ma jak rzeczowa argumentacja.

  • 20. Data: 2015-12-06 01:54:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Moda na czarno-białe wróciła co najmniej pięć lat temu i trwa.
    > Inna sprawa że do poziomu Adamsa współczesnym fotom daleko- zwłaszcza
    > mentalnie.

    Nie rozumiem kolegow.
    Mi sie podobaja zdjecia Ansela Adamsa. Ale bez przesady.
    Jak ktos mowi, ze nie ma fotografow (krajobrazu) poza Adamsem, a w ogole
    to fotografia kolorowa jest do dupy, to jest po prostu nieukiem i
    bufonem.
    --
    TA