  • 71. Data: 2015-12-29 23:29:33
    Temat: Re: zdjecia kajakowe - czym to robione?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

> [...]
    om>,

    > Pośrednio. Ale na jego powstanie wpływu nie mam.

    > I mając makówkę odtworzę plik graficzny na podstawie pliku metadata ?
    Nie wiem o czym mowisz.
    Czepiles sie jakichs metadanych, czy moglbys napisac cos konkretnego?
    Na makach z reguly nie widac zdanych plikow z metadanymi (z wyjatkiem
    np. plikow xml od RAwo), wiec sa male szanse ze klienci wysylaja ci
    wlasnie tego rodzaju pliki.

    > PS Noritsu z makówką nie współpracuje, co nie dziwota.
    W jakim sensie nie wspolpracuje, dlaczego to takie oczywiste, i o czym
    to swiadczy?
    --
    TA

  • 72. Data: 2015-12-29 23:31:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <c...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

> [...]
    om>,

    > Pisałem powyżej - plikiem metadata. I również nie mam pojęcia dlaczego ludzie
    > zgrywają je zamiast graficznych. A dokładniej, mieszają jedne z drugimi.

    Z czego (z jakiego programu) wychodza te pliki, i jak je tobie
    przysylaja? E-poczta czy na jakichs nosnikach?
    --
    TA

  • 73. Data: 2015-12-29 23:37:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <3...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Nie doczytałeś. To nie JA mam problem z ogarnięciem działania MACa - bo z
    > niego nie korzystam. To użytkownicy MACa mają problem z zapisywaniem plików
    > graficznych, ostatnim czasem permanentny.
    A duzo masz tych klientow?
    I z wielu firm?

    > Mogę się jedynie domyślać że ich
    > komputery z przyczyn mi nieznanych równorzędnie traktują pliki graficzne oraz
    > pliki inne.

    To jakies bledne wnioski.

    >Ponieważ nie mam najmniejszego wpływu na to co jest przyczyną,
    > piętnuję objawy.
    No, ale wypadaloby przeanalizowac sprawe, zamiast wyciagac bezpodstawne
    wnioski.
    Ja znam wiele osob, ktore krzycza, ze komputer im nie dziala. Albo
    drukarka. A powodem jest np. to ze listwa z pradem jest wylaczona.

    > Inaczej pisząc nie mogę powiedzieć czy apple kupują blondynki, czy dla
    > blondynek MAC jest zbyt skomplikowany - tak czy owak to nie bangla.
    > I tylko ja się muszę za Appla tłumaczyć.
    Krecisz. Zamiast na spokojnie przeanalizowac przyczyny powstania tej
    sytuacji.
    --
    TA

  • 74. Data: 2015-12-31 00:31:19
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 23:22:29 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > In article <1...@g...c
    om>,

    > Dziwnych masz klientow. Jakos nie chce mi sie wierzyc.
    > --
    > TA

    Też za pierwszym razem uważałem że trafiłem na ostry przypadek blondynki.
    Myliłem się - MAC tak ma.
    Pozdrawiam Marcin

  • 75. Data: 2015-12-31 00:36:50
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 23:21:20 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > In article <4...@g...c
    om>,

    > No, ale wlasnie nie ogarnales.
    > Zapewniam cie, ze ten problem nie jest powszechny. A ty wciaz nie
    > rozumiesz w jakich okolicznosciach cos takiego zachodzi i dlaczego. Ja
    > tez nie, bo nie opisales okolicznosci i zrzucasz wszytsko na maki.

    Powtórzę. Klienci korzystający z Maców nagminnie zamiast plików graficznych przynoszą
    pliki metadata które ( pozornie) nazywają się tak samo jak zdjęcie. Innosystemowcom
    się to nie zdarza.

    > Ja widze na przyklad, ze nie wycinasz sygnaturki przedpiscy.
    > Ale nie twierdze przeciez, ze to wina pc.
    > --
    > TA

    Znaczy się podpisu ? A z jakiej to przyczyny mam usuwać podpis osoby której
    odpowiadam ?
    Pozdrawiam Marcin

  • 76. Data: 2015-12-31 00:44:34
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 23:37:18 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > In article <3...@g...c
    om>,

    > A duzo masz tych klientow?

    Niestety sporo.

    > I z wielu firm?

    Raczej klientów indywidualnych ten problem dotyczy.
    Na 6 klientów z opcją FV zbiorczej (instytucjonalni, stała współpraca ) tylko jeden
    używa MACa - i żadnych problemów z nim nie ma.

    > To jakies bledne wnioski.

    Opisuję to co widzę.

> [...]
    > drukarka. A powodem jest np. to ze listwa z pradem jest wylaczona.

    > Krecisz. Zamiast na spokojnie przeanalizowac przyczyny powstania tej

    Nie jest w mojej mocy ani kompetencji każdemu klientowi wleźć na kompa i szukać w
    którym miejscu jest błąd.
    Pozdrawiam Marcin

  • 77. Data: 2015-12-31 00:52:26
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 23:29:40 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

    > Nie wiem o czym mowisz.
    > Czepiles sie jakichs metadanych, czy moglbys napisac cos konkretnego?

    Dostaję pliki metadata zamiast graficznych. Na tym problem polega.

    > Na makach z reguly nie widac zdanych plikow z metadanymi (z wyjatkiem
    > np. plikow xml od RAwo), wiec sa male szanse ze klienci wysylaja ci
    > wlasnie tego rodzaju pliki.

    Przynoszą. Mój program do wysyłki je z automatu odrzuca, więc wysłać się ich nie da.

    > W jakim sensie nie wspolpracuje, dlaczego to takie oczywiste, i o czym
    > to swiadczy?
    > --
    > TA

    Nie współpracuje, nie komunikuje się i w ogóle traktuje jako kawałek plastiku.
    Inżynierowie z Noritsu stwierdzili że nie ma się co cackać z tym systemem.
    Pozdrawiam Marcin

  • 78. Data: 2015-12-31 00:57:37
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 23:31:30 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

    > Z czego (z jakiego programu) wychodza te pliki, i jak je tobie
    > przysylaja? E-poczta czy na jakichs nosnikach?
    > --
    > TA

    Pamięci USB. Mój program do wysyłki zdjęć pliki typu krzak ( w tym również np
    uszkodzone pliki graficzne) usuwa automatycznie, więc w ogóle nie wchodzą na serwer.
    Jaki program je generuje... na odpowiedź trzeba poczekać na kolejnego klienta z taką
    kaszanką.
    Pozdrawiam Marcin

  • 79. Data: 2015-12-31 01:52:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

> [...]
    om>,

    > Powtórzę. Klienci korzystający z Maców nagminnie zamiast plików graficznych
    > przynoszą pliki metadata które ( pozornie) nazywają się tak samo jak zdjęcie.
    > Innosystemowcom się to nie zdarza.

    Ale to sa rozni klienci czy klienci z jednej firmy?
    I przynosza ci fizycznie na nosnikach, czy przysylaja?
    I z jakiego programu pochodza te pliki?

    > Znaczy się podpisu ? A z jakiej to przyczyny mam usuwać podpis osoby której
    > odpowiadam ?
    Bo takie sa zasady usenetowej epistolografii.
    No i to twoj program pocztowy powinien to wycinac automagicznie.
    --
    TA

  • 80. Data: 2015-12-31 01:54:40
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

> [...]
    > serwer. Jaki program je generuje... na odpowiedź trzeba poczekać na kolejnego
    To dowiedz se jeszcze jaka jest droga tych plikow od momentu
    wygenerowania. Znaczy, czy to jest zgrywne bezposrednio z maka, czy lezy
    na jakims serwerze.
    --
    TA