  • 31. Data: 2017-01-17 10:21:36
    Temat: Re: zimny start
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:almarsoft.1065326052226843923@news.neostrada.pl

    > Masz szczęście, mi jak dotąd trafiają się takie modele co zamarzaja.
    > Aczkolwiek faktem też jest, że zawsze tankuje na tej samej stacji BP....

    Trafiasz po prostu zawsze na zamarzające paliwo. Spróbuj zatankować na innej
    stacji. Może na tej BP coś kombinują.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2017-01-17 17:48:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-16 21:01, J.F. wrote:
    > Ale zajumanie w muzulmanskich krajach moze sie obcieciem reki skonczyc :-)

    Turcja jest wojskowa a nie muzłumańska. I chyba też była. A w Iranie
    dostanie silnika za 2 paczki papierosow jest osiągalne.

  • 33. Data: 2017-01-17 17:58:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-01-16 21:01, J.F. wrote:

    >Turcja jest wojskowa a nie muzłumańska. I chyba też była.

    Turcja tak. Ale Iran byl juz Chomeiniego :-)

    >A w Iranie dostanie silnika za 2 paczki papierosow jest osiągalne.

    Teraz, czy w 1983 ?

    W kazdym badz razie jak widac - nie staral sie.
    Ani w Iranie, ani w Turcji - gdzie juz warsztaty byly, i korzystac
    umial.

    Moze wiedzial ze za drogo wyjdzie, moze mu sie tylko wydawalo ...

    J.

  • 34. Data: 2017-02-03 13:39:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-01-16 o 09:31, Marek pisze:

    > Masz szczęście, mi jak dotąd trafiają się takie modele co zamarzaja.
    > Aczkolwiek faktem też jest, że zawsze tankuje na tej samej stacji BP....

    Od 13 lat użytkuję tylko auta z dieslem pod maską i ani razu nie
    zdarzyło mi się, abym nie odpalił w każdej temperaturze jaką auto
    zastało, ani aby mi auto zgasło od zamarzniętej ropy. A przewinęło się
    kilka aut z silnikami jak poniżej:
    - VW Golf MK2 1,6D,
    - Opel Astra F 1,7D (silnik Opla, nie ISUZU)
    - VW Golf MK3 1,9TD,
    - Opel Corsa B 1,5D (silnik ISUZU, auto Żony),
    - Peugeot 307 2,0HDI,
    - Peugeot 206 2,0HDI (auto Żony),
    - Opel Zafira B 1,9CDTI,
    - Citroen C5 2,0HDI 136KM,
    - Citroen Xsara II 1,4HDI (auto Żony).

    Te dwa ostatnie to są auta aktualnie użytkowane.
    Golfy, Astra i Corsa tankowane na najtańszych stacjach.
    Od kiedy posiadam Diesle z CR to tankuję praktycznie tylko na Statoil
    Od czasu do czasu tankuje na BP, ale wtedy czuć różnicę w paliwie na
    minus (na tym z BP auto więcej pali i jakby było słabsze).

  • 35. Data: 2017-02-03 14:31:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup

    >Od 13 lat użytkuję tylko auta z dieslem pod maską i ani razu nie
    >zdarzyło mi się, abym nie odpalił w każdej temperaturze jaką auto
    >zastało, ani aby mi auto zgasło od zamarzniętej ropy.

    Ale czy mieszkasz w Suwalkach, ewentualnie jaka byla najnizsza
    temperatura, ktora zastales ?

    Bo kto nie przezyl -25, ten sie nie ma co odzywac :-)

    J.

  • 36. Data: 2017-02-03 16:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil 'Model' k...@g...pl ...

> [...]
    > Od czasu do czasu tankuje na BP, ale wtedy czuć różnicę w paliwie na
    > minus (na tym z BP auto więcej pali i jakby było słabsze).

    Jakies 10 lat temu nie odpaliła mi praktycznie nowa toyota yaris 1,4D wiec
    zdarza się. Tankowana tylko na BP i na statoilu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"