  • 11. Data: 2014-10-29 11:01:16
    Temat: Re: zimówki
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-29 10:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "megrims" napisał w
    >
    > A propos
    > http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterre
    ifen/2013_winterreifen_test_225_45_r17.aspx?Componen
    tId=185957&SourcePageId=31821

    http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterre
    ifen/2012_winterreifen_Test_205_55_R16.aspx?Componen
    tId=147067&SourcePageId=31821

    W tym rozmiarze co kupowałem różnice między TS850 a WRD3 jak widać
    minimalne więc był to chyba dobry wybór :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-10-29 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > jechałem przez Wrocław dwoma takimi samymi
    > autami RWD, żona powiedziała że jest ślisko (na 4seasons), a ja to
    > odczułem pół godziny później (na Uniroyalach)

    ROTFL
    ADAC sie chowa....

  • 13. Data: 2014-10-29 12:10:45
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-29 10:42, J.F. pisze:

    > Hm, to chyba nie jest jakis miarodajny test ?
    > Auta te same, trasa rozumiem ta sama, ulice we Wroclawiu mamy rozne, na
    > mokrej kostce wszystkie opony kiepsko trzymaja.
    > Ilosc wody moze byc rozna, deszcz nie wiadomo czy sie wzmagal czy spadal
    > ... no i ta zona ...

    miarodajne to nie jest, ale jakieś wyobrażenie mam. Trasa dokładnie ta
    sama, bo odbierałem jedno auto z warsztatu. Wiadomo - auta mimo że takie
    same to parametry pewnie nie identyczne, ale to akurat dość miarodajne
    porównanie- przykładu że jechałem jednym a później drugim autem nie
    przytaczam, choć też na deszczu czułem że 4seasons są gorsze - ale takie
    odczucie będzie dużo bardziej subiektywne niż dwa auta koło siebie

    Łukasz

  • 14. Data: 2014-10-29 14:17:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-29 11:59, Budzik wrote:

    > ROTFL
    > ADAC sie chowa....

    ja tam ufam. a jesli malzenstwo jest powyzej 5 lat to powinno byc juz
    dobrze skalibrowane.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2014-10-29 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik elmer radi radisson radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org ...

    > ja tam ufam. a jesli malzenstwo jest powyzej 5 lat to powinno byc juz
    > dobrze skalibrowane.

    W sumie racja. Jego boli, ona czuje - zwiazek partnerski :)

  • 16. Data: 2014-10-29 23:26:25
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-10-28 o 22:02, J.F. pisze:
    > Mialy dobre wyniki w ADAC (o ile mozna im wierzyc), ale ... w takim
    > "zwyklym" rozmiarze byly istotnie drozsze od opon sredniej klasy.
    > Tak powiedzmy o 100 zl na sztuce. Niby drobiazg ... ale pozwala pokryc
    > koszty kilku wymian i rodzi pytanie co lepsze :-)
    Dla mnie jedyny minus - że występują tylko w rozmiarach "baloniastych" -
    na 18" nic nie znajdę, co mi się w nadkolu zmieści.

    > Ze one sa dobre, to moge uwierzyc, sam chwale caloroczne Debice.
    > Ale zeby az tak ? Moze te letnie byly naprawde letnie, na suchy
    > asfalt, a nie na mokry, bo to jesienne trzeba :-)
    Ja miałem "typowe letnie na suchy asfalt" (federal 595RS-R) - i po
    prostu czułem się jak na curlingu - przy wejściu z 50km/h nic nie mogłem
    zrobić, ewentualnie w najlepszym wypadku - wjechać w przeszkodę bokiem a
    nie przodem, co bym nie kombinował z ABS, z blokowaniem całkowitym
    dyfrów, z ręcznym... Inni - na oponach bardziej cywilizowanych - jakoś
    sobie radzili po kilku próbach.

    Ale fakt - mokra płyta poślizgowa nie jest miarodajnym testem opony na
    wszelkie realne warunki drogowe, bo płyta nie ma się nijak do
    prawdziwego asfaltu, tak oblodzonego, jak mokrego (a tutaj się opona do
    płyt "kleiła" wręcz, woda nic nie zmieniała, bieżnik widać wyciskał całą
    wodę, a rozgrzana guma - lepiła do farby płyty).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173