  • 11. Data: 2011-09-14 12:47:42
    Temat: Re: znowu OC :)
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/j4q02f$6on$1@news.one
    t.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > No i drugie auto ubezpieczamy w innej firmie, po co ryzykowac ze
    > podniosa na oba ? .

    Taktyka na tą chwilę jeszcze słuszna, ale ubezpieczyciele już zaczynają
    się wymieć info o szkodowości

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2011-09-14 13:57:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w

    > Taktyka na tą chwilę jeszcze słuszna, ale ubezpieczyciele już
    > zaczynają się wymieć info o szkodowości

    Zaczynaja, zaczynaja, ale jeszcze troche czasu z tym zejdzie, a po
    drodze beda wpadki typu "pan falszywie oswiadczyl ze nie spowodowal
    wypadku ...
    _ja_ nie spowodowalem" ..

    J.

  • 13. Data: 2011-09-16 17:33:51
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-09-14 11:29, Jawi pisze:
    > Witam,
    > No i żona zrobiła PJ.
    > Chcę kupić jej jakieś autko, tylko zastanawiam się jak je zarejestrować
    > i ubezpieczyć. Czy na siebie ze wszystkimi zniżkami czy na nią. Ale jako
    > świeży kierowca to wysokość składki będzie pewnie okrutna?

    wbrew pozoroem wcale tak być nie musi tzn drogo. Moja też zrobiła jakiś
    czas temu prawko i okazało się że u niektórych ubezpieczycieli liczył
    się tylko wiek kierowcy, a że żona już dobrze po trzydziesce....

    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 14. Data: 2011-09-16 23:15:46
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-14 11:41, Karolek pisze:

    > chujowa rada.

    zobacz czyja to będziesz wiedział dlaczego chujowa:)

  • 15. Data: 2011-09-16 23:17:58
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-14 11:43, Grejon pisze:
    > Jeżeli nie macie rozdzielności majątkowej, to żona i tak "odziedziczy"
    > twoje zniżki. Przynajmniej w PZU.
    powiem, że pierwszy raz słyszę, że można "odziedziczyć" zniżki :) ale
    zobaczę jak to wyjdzie

  • 16. Data: 2011-09-16 23:21:01
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-16 17:33, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > czas temu prawko i okazało się że u niektórych ubezpieczycieli liczył
    > się tylko wiek kierowcy, a że żona już dobrze po trzydziesce....

    no właśnie poadło już w wątku to, więc nie pozostaje sprawdzić w
    rzeczywistości włącznie z tym dziedziczeniem moich punktów :)

    p.s. dzięki wszystkim za wskazówki:)

  • 17. Data: 2011-09-17 06:20:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-16 23:17, Jawi pisze:
    > powiem, że pierwszy raz słyszę, że można "odziedziczyć" zniżki :) ale
    > zobaczę jak to wyjdzie

    Po prostu - jeśli nie macie rozdzielności majątkowej, żona jest
    współwłaścicielem każdego auta, którego właścicielem jesteś ty.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi