  • 211. Data: 2012-01-04 07:36:25
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-02 08:53, LEPEK pisze:
> [...]
    -19skanuj0022.jpg

    > Rozumiecie coś z tych opisów pod rysunkami? Jazda z pozycji A, z pozycji
    > B - a A i B na tym samym pasie... Obok nich jakieś numerki... A w ogóle
    > - czy nie jest dokładnie odwrotnie, że trzeba ustąpić temu na prawym
    > pasie (fioletowy ustępuje brązowemu)?

    Porazka jest to, ze wybudowano (zorganizowano) cos, co wymaga obszernego
    opisu i instrukcji obslugi.
    Tam bedzie dochodzic do kolizji, nie ma na to sily.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 212. Data: 2012-01-04 08:04:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-04 07:36, MarcinJM pisze:

    > Porazka jest to, ze wybudowano (zorganizowano) cos, co wymaga obszernego
    > opisu i instrukcji obslugi.

    Porażką to bym nazwał podobne komentarze. Skrzyżowanie jest
    zaprojektowane dość czytelnie i logicznie. Ta "instrukcja" to jakiś
    materiał ze "szkoły jazdy". Jest tam więcej takich :)

    > Tam bedzie dochodzic do kolizji, nie ma na to sily.

    Jasne, trup się ściele gęsto...

  • 213. Data: 2012-01-04 09:12:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-03 16:10, to pisze:

    > Ale skoro umowa polega na tym, że sprawca miałby wypłacić odszkodowanie
    > od razu,

    I jeszcze na miejscu, w gotówce, prawda.

    Dyskutujesz sam ze sobą. Czy ktoś rozsądny widzi to w ogóle inaczej
    niż rozliczenie się post factum z TU?

  • 214. Data: 2012-01-04 09:15:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-03 11:55, J.F pisze:

    > Co jest swoja droga ciekawe - znam przypadek gdy firma zlecala wiezieniu, byla
    nawet z jakosci zadowolona, byla sklonna zlecac im wiecej i nawet placic wiecej - ale
    nie, przepisy okreslaja ze wolno minimalna krajowa, wiecej nie.

    To chyba głupie dosyć...

    > No i sie zastanawiam - czy wiezien zrozumie ze to dodatkowa kara za przestepstwo,
    czy raczej wyciagnie wniosek ze ciezka (no - bardziej zmudna niz ciezka) praca na
    zycie nie zarobi :-)

    Serio liczysz na wartość pedagogiczną więzienia? Pomyśl, ilu złych rzeczy się NIE
    nauczy
    w czasie gdy będzie pracował :)

    > A dalszy ciag ... wyjdzie na wolnosc, przyjdzie do fabryki, a tam "nie ma dla pana
    pracy, tylko dla wiezniow" :-)

    No właśnie... ktoś kiedyś dojdzie do wniosku że im więcej więźniów tym lepiej dla
    kraju...

  • 215. Data: 2012-01-04 11:57:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:
> [...]
    agedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine
    ,1741015

    125,Areszt_dla_kierowcy__ktory_zabil_chlopca_w_Stras
    zynie.html:

    Z jego zeznań wynika że nie ogarnął pojazdu i się nie zmieścił na drodze. Czyli
    jechał powyżej swoich umiejętności.

    Taaa, wszyscy mają radar w oczach. Choć przy 50 by go aż tak nie poniosło. Do
    określenia prędkości będą powołani biegli

    No to jest "koronny dowód". Czytaj: 2 razy złapał go fotoradar i nie
    przyjął/olał pisemko ze straży miejskiej/itd.

    > Jak widać nie alkohol go prowadził, a fantazja, którą się wielu
    > popisuje. Piękny przykład smutnego finału zachowań młodego, zdrowego
    > (fizycznie) jeżdżącego szybko i bezpiecznie.

    bezpiecznie to on nie jechał bo się na jezdni nie zmieścił (czy postawiło go
    bokiem bo zaczepił o wysepkę czy tylko nie przeszedł testu łosia to już rzecz
    drugorzędna)

    \SK

  • 216. Data: 2012-01-04 12:25:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości grup
    125,Areszt_dla_kierowcy__ktory_zabil_chlopca_w_Stras
    zynie.html:

    >Z jego zeznań wynika że nie ogarnął pojazdu i się nie zmieścił na
    >drodze. Czyli jechał powyżej swoich umiejętności.

    Oskarzony moze klamac dowolnie, ale tym razem jakos dziwnie to robi
    :-)

    Jak mogl z przeciwka ktos jechac srodkiem, skoro tam wysepka jest. I
    jak sie odbil od wysepki na srodku po skreceniu w prawo.

    J.

  • 217. Data: 2012-01-04 12:39:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/01/2012 09:50, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Sorry - żółte pali się sekundę a według niektórych z grupy, to czas
    > reakcji przy hamowaniu to półtorej sekundy - i jak chcesz zdążyć?

    Normalnie, niektórzy z grupy hamują na 4 metrach na śniegu, to przed
    światłami na asfalcie pesek w tedku i klimie dęba w miejscu staje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 218. Data: 2012-01-04 16:49:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jakub Witkowski

    > Dyskutujesz sam ze sobą. Czy ktoś rozsądny widzi to w ogóle inaczej niż
    > rozliczenie się post factum z TU?

    Rozsądni ludzie widzą tyle wad tego pomysłu, że nie chce im się o nim
    gadać. Mi też już się odechciało. Logout.