  • 91. Data: 2012-01-02 08:52:24
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Ta, pijany jak cholera, 0,4 promila. Zastanów się czasem
    > zanim coś
    > napiszesz.

    Długo nad tym myślałeś? Znam niejedną osobę, która po jednym
    kieliszku dostaje małpiego rozumu. Sądzę że po takiej dawce
    nie przekracza nawet 0,2 promila... Wszystko zależy od
    indywidualnych reakcji organizmu na alkohol.

  • 92. Data: 2012-01-02 08:53:05
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-01 22:08, Artur Maśląg pisze:

    > http://www.tzelvis.pl//galeria/foto/27-12-2009_10-31
    -19skanuj0022.jpg

    Rozumiecie coś z tych opisów pod rysunkami? Jazda z pozycji A, z pozycji
    B - a A i B na tym samym pasie... Obok nich jakieś numerki... A w ogóle
    - czy nie jest dokładnie odwrotnie, że trzeba ustąpić temu na prawym
    pasie (fioletowy ustępuje brązowemu)?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 93. Data: 2012-01-02 09:04:55
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > W nawiązaniu do ostatnich oszczędności w łaskawie leczącej
    > nas służbie zdrowia zapytuje: czy są szanse aby sprawca
    > poniósł koszty leczenia a nie my wszyscy?

    Zgadzam się z Tobą :-). Ba, takie rozwiązanie nawet w teorii
    jest, ale jest jakoś mocno zakamuflowane. OC sprawcy ma
    pokrywać wszelkie szkody przezeń spowodowane, wystarczy
    tylko egzekwować. A póki co zdecydowana większość
    odszkodowań wypłacanych z OC sprawców pokrywa tylko remont
    gabloty poszkodowanego (a i to czasem z wielkim trudem). Ale
    idzie ku lepszemu, niektóre towarzystwa zaczynają
    specjalizować się w uzyskiwaniu z OC sprawców odszkodowań za
    tego typu szkody, czyli koszty leczenia, utrata lub
    pogorszenie warunków pracy itd.. Teraz trzeba tylko
    spowodować żeby szpitale zaczęły tego dochodzić :-).

  • 94. Data: 2012-01-02 09:07:22
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > podaj przepis na realne scianiecie kasy z np bezrobotnego

    Uważasz że wszyscy kierowcy to bezrobotni? ;-) Podajesz
    przykład bardzo niszowy dla poparcia tezy że nie należy nic
    robić z problemem bo i tak się kasy nie odzyska :-).

  • 95. Data: 2012-01-02 09:57:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-02 07:37, MarcinJM pisze:

    > I to jest normalne: jestes karany za cos, co zrobiles, a nie za cos, co
    > moglbys zrobic.
    > Oczywiscie w przypadku zdarzenia zawartosc alkoholu bedzie, czy tez
    > raczej MOZE byc okolicznoscia obciazajaca.

    Jest coś takiego jak prewencja. Co by nie mówić polak po dowolnej ilości
    alkoholu głupieje.

    A.

  • 96. Data: 2012-01-02 10:02:59
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-01 03:10, to pisze:

    > Ciekawe skąd to wiesz? Ale mniejsza, o to, bo nie o tym pisałem. Wiesz
    > ile to jest 0,4 promila? To taka ilość, której po zdrowym człowieku nawet
    > nie poznasz, jak można kogoś takiego nazwać "pijanym"?

    Jeżeli ktoś wsiada po wypiciu do samochodu to wiadomo, że jest kretynem.
    Niestety alkohol i tak wysoki stan debilizmu dodatkowo pogłębia.

    Zgadzam się, że 0.4 promila to nie jest dużo. Ale nie o to chodzi.
    Chodzi o ilość aktywnych szarych komórek które posiada wkładka pomiędzy
    kierownicą a pedałami. W tym przypadku było ich bardzo nie wiele.

    A.

  • 97. Data: 2012-01-02 10:07:12
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-01 15:26, marcin pisze:

    > pracy w tym kraju nie ma dla zwyklych ludzi, a ty wymagasz by byla dla
    > skazancow?
    > dobrze sie czujesz?

    To fakt tak się mówi. Ale jednocześnie prawie każdy pracodawca narzeka
    na brak rąk do pracy. Jesteśmy dość leniwym krajem więc takie
    uogólnianie dużo nie wnosi.

    A.

  • 98. Data: 2012-01-02 10:07:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    >Chociaż jakichś wariatów jadących na definitywnie czerwonym można by
    >wyłapać, ale taki system musiałby "fotkować" tylko tych, co WJECHALI
    >np.
    >sekundę po zapaleniu się czerwonego.

    Teoretycznie po to sluzy zolte odpowiedniej dlugosci.
    Jak sie jedzie 50/50 i zólte zapala to jest duzo czasu na hamowanie
    :-)

    J.

  • 99. Data: 2012-01-02 10:12:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-01-01 15:26, marcin pisze:
    > pracy w tym kraju nie ma dla zwyklych ludzi, a ty wymagasz by byla dla
    > skazancow?
    > dobrze sie czujesz?
    Nie ma pracy dla tych, którzy jej nie chcą mieć. Przy odpowiedniej
    motywacji robiłby cokolwiek, być może poniżej swoich kwalifikacji, czy
    wymagań.

    Maciek

  • 100. Data: 2012-01-02 10:13:00
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Arek" <a...@a...pl> wrote in message

    > Jest coś takiego jak prewencja. Co by nie mówić polak po dowolnej ilości
    > alkoholu głupieje.

    Taaa... a bez alkoholu jak glupieje...

    --
    Axel