  • 11. Data: 2010-02-06 22:57:08
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: SP6STZ <z...@v...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:

    > to on zrobił jakiś błąd?
    Oby jeden... :-P
    SP6STZ

  • 12. Data: 2010-02-06 23:19:45
    Od: "Krzysiek" <a...@a...pl>

    > Auuuu... mnie też poraziło. Jak to się nazywa dysleksja, dysgrafia...?
    > SP6STZ
    __________________________

    dyswpierdolia, za mlodego nie byl taki upilnowany i bezstresowo wychowywany.
    Wychowanie zwala sie na szkole ale nauczycielowi juz nawet linijka po
    lapkach dac nie wolno, niedlugo za zwrocenie uwagi pod sad z powodu
    narazenia na nadmierny stresik.
    Pomijam szczegolne prawdziwe przypadki dysleksji i dysgrafii, ale dziwnym
    jest to ze wiekszosc robi bledy.
    Uprzedzajac, ja swiadomie nie stosuje ogonkow w pisaniu na grupy.

    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-02-06 23:30:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysiek napisał świadomie:

> [...]
    > jest to ze wiekszosc robi bledy.
    > Uprzedzajac, ja swiadomie nie stosuje ogonkow w pisaniu na grupy.

    A mamy pewność, że tamten to tak nieświadomie? I czy to coś zmienia?

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2010-02-06 23:42:12
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "SP6STZ" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A na to jest jakaś terapia? ;-)

    Kiedyś była, taka fajna, długa linijka :)
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 15. Data: 2010-02-07 00:16:11
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > A mamy pewność, że tamten to tak nieświadomie? I czy to coś zmienia?

    no zmienia o tyle, że co innego nie pisać ogonków a co innego pisać jak
    wspomniana tutaj ofiara
    systemu edukacji. Zresztą, zobaczcie jego inne aukcje, tam jest jeszcze
    lepszy hardcore...

    Za moich czasów jakoś nikt nie słyszał o "dysortografii", i jakby ktoś takie
    coś wymyślił, to rzeczywiście linijeczką po łapach...
    Chociaż, mój fizyk z podstawówki miał lepszy system - taką trzcinkę fajną.
    Ta to dopiero "ciągnęła"... :)

  • 16. Data: 2010-02-07 00:28:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał (a wcześniej przeczytał, choć chyba nie ze zrozumieniem):

    > no zmienia o tyle, że co innego nie pisać ogonków a co innego pisać jak
    > wspomniana tutaj ofiara systemu edukacji.

    Przecież nie pytałem o różnicę między jednym a drugim, tylko o to, czy
    świadomość koślawego (w ten czy inny sposób) pisania powoduje, że staje
    się ono mniej koślawe.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2010-02-07 03:37:30
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Przecież nie pytałem o różnicę między jednym a drugim, tylko o to, czy
    > świadomość koślawego (w ten czy inny sposób) pisania powoduje, że staje
    > się ono mniej koślawe.

    no nie, ale ogonki mniej koślawią :)

  • 18. Data: 2010-02-07 06:55:58
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]
    >
    > Przecież nie pytałem o różnicę między jednym a drugim, tylko o to, czy
    > świadomość koślawego (w ten czy inny sposób) pisania powoduje, że
    Nie ale pisząc na komputerze jest możliwość sprawdzenia swoich wypocin
    przez sprawdzenie pisowni np. w firefoxie czy w innych programach
    więc gdy ktoś zostawia taką pisownię wnioskuję że jest poprostu leniem.
    Co innego pisząc na kartce wtedy rozumiem problemy związane z
    dysortografią i się nie czepiam.
    --
    pzdr, j.r.

  • 19. Data: 2010-02-07 10:55:44
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    j.r. przemówił ludzkim głosem:

    > Nie ale pisząc na komputerze jest możliwość sprawdzenia

    A nie masz w tym swoim programie możliwości sprawdzania gramatyki?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Imiesłów_przysłówkowy_w
    spółczesny

  • 20. Data: 2010-02-07 11:12:10
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    kk wrote:

    > Ale przed chwilą mało z krzesła nie spadłem.

    Ja też - jak zobaczyłem tabloidowy tytuł posta.
    Nie popieram.

    Mirek.