  • 31. Data: 2020-10-01 18:59:51
    Temat: Re: 0,43 promila
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie bardzo - jakos tak statystyki mowia, ze tych co mieli ponad 0.5
    > promila jest wielokrotnie wiecej.

    Nie wiedziałem.
    Dasz linka do ilosci kierowców złapanych na ponad pol promila?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 32. Data: 2020-10-01 20:10:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Nie wiedziałem.
    > Dasz linka do ilosci kierowców złapanych na ponad pol promila?

    Z grubsza 1/3 poniżej, 2/3 powyżej

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2020-10-02 08:44:18
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 01.10.2020 o 12:19, K pisze:

> [...]
    > wina czy jedno piwo, zjesc, posiedziec, wysikac sie, przejsc sie i
    > dopiero wsiasc do auta (jesli juz musi).

    Bo jedno piwo czy kieliszek wina to się właśnie pije dla smaku. Wszelkie
    ilości powyżej to już się pije aby w głowie fajnie "zaszumiało".
    Zresztą jakieś badania wykazały że tak mała ilość alkoholu bardziej
    pomaga niż szkodzi na refleks/koncentrację.
    Dlatego uważam że 0,5 promila to by była rozsądna granica.

  • 34. Data: 2020-10-02 09:23:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-10-2020 o 08:44, spider pisze:

> [...]
    > pomaga niż szkodzi na refleks/koncentrację.
    > Dlatego uważam że 0,5 promila to by była rozsądna granica.

    0,00 jest rozsądniejszą.
    Piłeś - nie jedziesz.
    Bez alkoholu da się żyć.

  • 35. Data: 2020-10-02 10:04:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 2.10.2020 o 09:23, Cavallino napisał:

> [...]

    Da się, ale co to za życie!

    - Teściu, żyjesz?
    - Żyję, ale co to za życie!
    (Statek do Młocin)

  • 36. Data: 2020-10-02 10:10:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-10-2020 o 10:04, collie pisze:

    > Da się, ale co to za życie!

    Trzeźwe.

  • 37. Data: 2020-10-02 10:33:06
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-02 o 10:10, Cavallino pisze:

    > Trzeźwe.

    Fuj.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2020-10-02 13:10:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 2.10.2020 o 10:10, Cavallino napisał:

    > Trzeźwe.

    Wódka pita w miarę nie szkodzi nawet w największych ilościach.
    (przysłowie starocerkiewnosłowiańskie)

  • 39. Data: 2020-10-02 13:14:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-10-2020 o 13:10, collie pisze:

    > Wódka pita w miarę nie szkodzi

    Za kółkiem szkodzi - więc trzeba wybrać.
    Bez samochodu też da się żyć.

  • 40. Data: 2020-10-03 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie wielokrtonie a dwukrotnie - w sensie 1/3 <0,5 2/3 >0,5. Dodaj
    > do tego że w szczytowym okresie niemal połowę stanowili rowerzyści
    > i wychodzi ci jak bardzo (nomenomen) balonik nadmuchano.
    > 0,66*0,5=1/3. Więc dwóch z trzech "pijanych kierowców" za odrą
    > byłoby trzeźwych.

    O tym własnie mowie.
    Z ciekawosci - sa dane jak to wyglada obecnie?
    Ilu jest kierowców ponizej 0,5 vs powyzej 0,5 ale wyłączajac
    rowerzystów bo mieszanie ich do tego wora nie ma zadnego sensu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."