  • 21. Data: 2010-03-18 17:03:18
    Temat: Re: 1000 radarow
    Od: to <t...@a...xyz>

    temp wrote:

    > Nie wiem do czego uderzasz?
    > 5,5 tyś. zabitych i 50 000 wypadków rocznie to mało?!

    Jak na naszą infrastrukturę drogową nie jest to zły wynik. Porównanie z
    krajami gdzie ruch międzymiastowy/międzynarodowy odbywa się po
    autostradach nie ma żadnego sensu.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-03-18 17:32:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:
    > "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com>

    > Hm, a gdyby tak podzielic ilosc wypadkow spowodowanych przez pijanych
    > przez ilosc samochodow ?
    > Pijanych kierowcow samochodow, nie pijanych pieszych i rowerzystow.

    Ależ dziel sobie, mnóż, rób jak chcesz. Wyniki wieloletnich analiz oraz
    wnioski już tutaj podrzucałem (sorry, że w języku angielskim).

    > Bo to na tym zachodzie maja malo wypadkow w ogole, mozliwe ze u nich
    > trzezwi powoduja znacznie mniej.

    Nawet zakładając prawdziwość tej teorii, to tym gorzej dla polskich
    trzeźwych, a lepiej dla polskich pijanych.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 23. Data: 2010-03-18 19:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik temp n...@n...pl ...

    > Nie wiem do czego uderzasz?
    > 5,5 tyś. zabitych i 50 000 wypadków rocznie to mało?!
    > Chcesz posprawdzać statystyki? Proszę, tu jest sporo.
    > http://www.grupaimage.com.pl/?s=prd&i=szukaj&k1=26
    > Ja bym dokupił 1000 cichociemnych.

    wszło ci tak z własnych przemyslen, ze fotoradary bda nas przed powyzszym
    chronic czy uwierzyłes lektorowi z U Pirat?

  • 24. Data: 2010-03-18 19:58:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Pensje też mamy jedne z najniższych, [...]

    nasuwa sie tylko jedna mysl:
    ty bys ironi nie zauwazył, nawet jakby staneła za tobą i kopnęła cie w...
    ;-)

  • 25. Data: 2010-03-18 20:50:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:Xns9D3FCB6A2CF1Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > nasuwa sie tylko jedna mysl:
    > ty bys ironi nie zauwazył, nawet jakby staneła za tobą i kopnęła cie w...
    > ;-)

    Ale za to bardzo lubi slowo: "piaskownica".

  • 26. Data: 2010-03-18 20:58:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur 'futrzak' Maśląg f...@p...com ...

> [...]
    > wpływem. Jak widać, wcale ten alkohol nie jest takim problemem, a tym
    > bardziej ciężko mówić o akceptacji do jazdy na dwóch gazach.

    Arutr, przestań.
    Przeciez jak oni przestana łapac tych pijanych przestepców na rowerach, to
    im statystyki zlapanych przestepców spadna tak, ze pierdykniecie bedzie
    słychac nawet w Brukseli...

  • 27. Data: 2010-03-18 21:32:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...pl ...

    > Ale za to bardzo lubi slowo: "piaskownica".

    phi, kto nie lubi!?

  • 28. Data: 2010-03-18 22:20:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > przez debili na drogach wszyscy będą ponosić tego konsekwencje.

    Nie na drogach lecz w sejmie.

    > Czy
    > nadal jest ktoś zdania, że to nie jego sprawa jak ktoś łamie przepisy i
    > że należy przymykać oko na takie zachowanie?

    Należy zmienić notorycznie łamane przepisy, bo najwyraźniej są złe.
    Przepisy powinny być dla ludzi, a nie ludzie dla przepisów.

    --
    cokolwiek

  • 29. Data: 2010-03-19 08:36:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:Xns9D3FD730B2FF5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Ghost g...@e...pl ...

    > phi, kto nie lubi!?

    Fi, Ci ktorzy nie maja ze soba problemow?

  • 30. Data: 2010-03-19 09:09:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Należy zmienić notorycznie łamane przepisy, bo najwyraźniej są złe.
    > Przepisy powinny być dla ludzi, a nie ludzie dla przepisów.

    należy więc dla przykładu nie zabraniać wyprzedzania na przejściu dla
    pieszych? To taki przykład, jest sporo nieżyciowych przepisów to fakt
    ale czy ich złagodzenie coś poprawi? Chęć łamania przepisów jest głęboko
    w psychice narodu, kiedyś to była walka z okupantem teraz jest to walka
    z zasadami i przepisami. Nieważne jakie są, ważne że da się je złamać.
    Takie po prostu odnoszę wrażenie.

    --
    krzysiek82