  • 31. Data: 2020-09-17 13:11:48
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 września 2020 12:57:59 UTC+2 użytkownik _Master_ napisał:
    > Kupuję Tico za 1500 ;-) i chcę przy okazji zrobić z niego współwłaściciela.
    > Wiem że z dorosłą osobą można.
    -Zniżki są na osobę wpisana na 1 miejscu w dowodzie rejestracyjnym
    -Czy możesz z małolata zrobić współwłaścicciela to nie wiem-+ zadzwoń do Wydziału
    komunikacji i dopytaj
    - moim zdaniem nie ma co kombinować. Zda prawko, wtedy dopiszesz go na drugim miejscu
    w DR i zniżki będa Twoje
    - Prawko może już teraz zdawać- kategoria AM

  • 32. Data: 2020-09-17 18:20:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 16-09-2020 o 18:06, J.F. pisze:

    >A w przypadku tak samojeżdżącej przyczepy?
    >https://moto.pl/MotoPL/7,88389,26306547,jak-mozna-w
    jechac-na-autostrade-pod-prad-wlasnie-tak-wideo.html
    #s=BoxMotImg1

    To jest "bezposrednio po odczepieniu od pojazdu" i ustawa mowi
    wyraznie, ze ciagle OC samochodu pokrywa.
    Zreszta kto tu winien - wlasciciel przyczepy czy kierowca samochodu ?

    Ale ...
    -jakby tak przyczepa sama ruszyla z pochylego parkingu ... no dobra,
    kierowca samochodu uruchamial w niej hamulec,
    -ale jakby linki hamulca sie od rdzy zerwaly ?

    J.

  • 33. Data: 2020-09-17 20:01:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Forum, fora, forów.

    Tam piszą dzieci onetu i określenie "forumy" jest jak najbardziej
    stosowne ;-)

  • 34. Data: 2020-09-17 20:03:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak jesteś ułomny to daj innym żyć.
    Nie odpowiadaj jak nie wiesz komu i w jakiej sprawie.

  • 35. Data: 2020-09-17 20:05:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dzięki za zwrócenie uwagi.
    Mój chrześniak ma na siebie przyczepę (dużą przyczepę) ;-)

  • 36. Data: 2020-09-18 06:47:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-09-2020 o 20:03, _Master_ pisze:
    > Jak jesteś ułomny to daj innym żyć.
    > Nie odpowiadaj jak nie wiesz komu i w jakiej sprawie.

    PLONK

  • 37. Data: 2020-09-18 08:56:48
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-09-17 o 20:05, _Master_ pisze:
    > Dzięki za zwrócenie uwagi.
    > Mój chrześniak ma na siebie przyczepę (dużą przyczepę) ;-)

    Przerabiałem ostatnio rankomaty, mubi i podobne. Żadna porównywarka nie
    miała pytania "ile masz % zniżki".
    Albo mają to w nosie, albo zakładają 60%, a w przypadku ewentualnej
    szkody robią rekalkulację.

    --
    viktorius

  • 38. Data: 2020-09-18 19:43:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Za trzecim razem ale jednak zatrybił ;-)

  • 39. Data: 2020-09-18 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Jak chyba ze 15 lat temu zaczynałem tu pisać to może cytowanie miało
    > jakiś sens.

    A nick zmieniłes bo sie wstydzisz tego co pisałes wczesniej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 40. Data: 2020-09-19 00:12:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.09.2020 o 08:56, viktorius pisze:

    > Przerabiałem ostatnio rankomaty, mubi i podobne. Żadna porównywarka nie
    > miała pytania "ile masz % zniżki".
    > Albo mają to w nosie, albo zakładają 60%, a w przypadku ewentualnej
    > szkody robią rekalkulację.

    Przy okazji - może się komuś przyda - zniżka 150 zł przy zakupie
    ubezpieczenia przez Mubi (działa, sprawdzałem)
    https://mubi.pl/id-OHKN5

    --
    Czarek