  • 21. Data: 2020-09-16 18:25:20
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-09-2020 o 17:05, _Master_ pisze:
    > Sugerujesz że nie potrafię wychowywać dzieci bo nie używam klapsa?

    Zazwyczaj takie są efekty tego braku.

  • 22. Data: 2020-09-16 18:28:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Masz punkt za czujność.

    TAK. Dawałem klapsy wielokrotnie. JESTEM BESTIĄ ;-)

  • 23. Data: 2020-09-16 22:13:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 16 września 2020 18:07:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Bo w czasie jazdy ... znow pojazd ?

    Skoro z przyczepki pod wpływem wiatru zrywa się ładunek i uderza
    w jadący z tyłu pojazd to niby dlaczego zdarzenie ma iść z OC samochodu?

    L.

  • 24. Data: 2020-09-17 08:00:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-09-2020 o 17:45, _Master_ pisze:
    > Logiczne ale ja i tak kupuję auto dla żony ;-)

    A gdzie cytaty?
    Wchodzisz na usenet, musisz respektować panujące tu zasady.

  • 25. Data: 2020-09-17 08:01:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-09-2020 o 18:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lisciasty"  napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    > Ale w czasie jazdy, czy na parkingu ?
    >
    > Bo w czasie jazdy ... znow pojazd ?

    A w przypadku tak samojeżdżącej przyczepy?
    https://moto.pl/MotoPL/7,88389,26306547,jak-mozna-wj
    echac-na-autostrade-pod-prad-wlasnie-tak-wideo.html#
    s=BoxMotImg1

  • 26. Data: 2020-09-17 09:03:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak chyba ze 15 lat temu zaczynałem tu pisać to może cytowanie miało
    jakiś sens.
    Stety/niestety latka lecą i dziś w XXI wieku istnieją darmowe narzędzia
    korzystające z funkcjonalności serwera news które w bardzo przejrzysty
    sposób wyświetlają kto komu odpowiada.

    Cytowanie ma sens jeśli się chcę odnieść do konkretnej sprawy.

    Jeśli nie to jest prehistoryczna maniera lub UWAGA! nawyk bywalców
    różnych forumów www.

    Nie wycieraj sobie gęby netykietą albo uciekaj na forumy.
    Tam będzie Ci DOBRZE ;-)

  • 27. Data: 2020-09-17 09:21:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Thursday, September 17, 2020, 9:03:38 AM, you wrote:

    [...]

    > Jeśli nie to jest prehistoryczna maniera lub UWAGA! nawyk bywalców
    > różnych forumów www.

    Forum, fora, forów.

    > Nie wycieraj sobie gęby netykietą albo uciekaj na forumy.

    j.w.

    > Tam będzie Ci DOBRZE ;-)

    *PLONK!* warning #1 (za chamstwo)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2020-09-17 10:27:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-09-2020 o 09:03, _Master_ pisze:
> [...]
    > sposób wyświetlają kto komu odpowiada.
    >
    > Cytowanie ma sens jeśli się chcę odnieść do konkretnej sprawy.

    Tak Ci się tylko wydaje.
    Nie musisz rozumieć, ale musisz się stosować.
    Albo wyjazd stąd.
    PLONK WARNING !!!!

  • 29. Data: 2020-09-17 11:11:24
    Od: "Big Jack" <n...@n...zz>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > o ile wiem, to jak razem będziecie właścicielami wspólnego pojazdu, to
    > Tobie i jemu będą rosły zniżki. jak syn dobije do 18stki i kupi własne
    > auto, będzie miał chyba 4 lata zniżek. zapytaj ubezpieczyciela
    >
    > ToMasz

    Ja chciałbym tylko zwrócić uwagę, że nie wszystkie TU mogą respektować
    zniżki nabyte na innej kategorii pojazdów niż tej, którą chcemy akurat
    ubezpieczyć. Inaczej: zniżki nabyte na motorowerze mogą nie być uznawane
    np. na ciągniku siodłowym/balastowym.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 30. Data: 2020-09-17 11:45:03
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 17.09.2020 o 11:11, Big Jack pisze:

> [...]
    > zniżki nabyte na innej kategorii pojazdów niż tej, którą chcemy akurat
    > ubezpieczyć. Inaczej: zniżki nabyte na motorowerze mogą nie być uznawane

    Takie uznawanie zniżek nabytych na jakichś przyczepach czy motorowerach
    to w ogóle jakieś kuriozum. Robi gość prawko kat. B wsiada pierwszy raz
    do swojego do auta i ma 60% zniżek, chociaż jeździć nie umie :)
    A gość który 5 lat jeździł bezszkodowo służbowym autem kupuje swoje i
    płaci za OC jak za zboże.
    Tak samo ze współwłasnością, chociaż tu osoba "użyczająca" zniżek jednak
    ponosi jakieś ryzyko i musi być pewna że ta osoba nie narobi szkód.
    (sam skorzystałem ze współwłasności z teściem by uzbierać swoje zniżki,
    ale miałem już 7 letnie doświadczenie w służbowym aucie, więc nieduże
    ryzyko było)