  • 71. Data: 2020-09-21 23:31:26
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.09.2020 o 23:10, _Master_ pisze:
    > To że teraz nie dostajesz nie znaczy że jak sprzedadzą bazę nie
    > zaczniesz dostawać.

    Jestem przekonany, że w tym przypadku nie dostanę. A jeśli bym się
    mylił, bo będzie ich działanie całkowicie dla nich nieskuteczne.

    > Mój numer ma ponad 20 lat.

    Swój numer mam jakieś 8 - 10 miesięcy po pojawieniu się sieci Plus.
    601 xxx xxx

    > Jest dla mnie ważny. Podaję go gdy jest to
    > potrzebne.

    Do tej chwili 0 (zero) spamu

    > Do wyceny ubezpieczenia w żaden sposób nie jest potrzebny.

    Oczywiście, szkoda, że jeden nie umie tego zrozumieć.

    > Jeśli ktoś chce odemnie go wyłudzić to mu nie ufam.

    Podobnie jak w moim przypadku.

    > Dzieki takiemu normalnemu podejściu żyję z komputerami 20 lat bez
    > napinek. Życie jest zbyt piękne... ;-)
    >
    > PS. Nie posiadam fejsbuka i innego gówna.

    Uwielbiam czasami minę osoby, która, po krótkiej znajomości pyta mnie o
    moje konto aby "dodać mnie do znajomych" a ja odpowiadam, że mnie tylko
    znajomość "w realu" interesuje", ewentualnie kontakt telefoniczny.

    --
    Czarek

  • 72. Data: 2020-09-22 07:26:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-09-2020 o 22:10, Czarek pisze:

    > Napiszę

    I niepotrzebnie.
    PLONK.

  • 73. Data: 2020-09-22 11:07:08
    Temat: WRÓĆ! WRÓĆ! WRÓĆ! Mubi to cwaniaki
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O 9.00 dzwoni od nich telefon że chcę ubezpieczenie na fiata.
    Się pytam skąd mają ten numer skoro nie podałem.
    Okazuje się że przeglądarka skeszowała numer razem z podawaniem lichego
    meila.
    To że później skasowałem numer telefonu nic nie znaczy. Oni już go mają
    w bazie danych.

    ALE UWAGA! Ten numer skeszowany przez kukizy był żony a oni zadzwonili
    ma mój. Bo w sumie co będą z babą gadać o samochodach ;-)

    Także ten... BANDA CWANIAKÓW I ZŁODZIEI (danych przynajmniej) ;-)

    PS. Oczywiście zażądałem podania hasła bo to telefon "specjalny" a potem
    podania imienia, nazwiska i numeru służbowego.
    Skoro nie uzyskałem to wysłałem do nich ekipę antynarkotykową ;-)

  • 74. Data: 2020-09-22 14:59:56
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > To KFy są takie niedorozwinięte?
    >
    > Nigdy nie używałem ale myślałem że w XXI wieku są bardziej
    > zaawansowane.

    To zalezy od tego po jakiej czesci wiadomosci mozna rozpoznać i
    pollaczyc twoja poprzednia aktywnosc oraz obecna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 75. Data: 2020-09-22 17:43:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co to znaczy zależy?
    Jak ma spełniać swoją rolę to MUSI rozpoznać.

  • 76. Data: 2020-09-22 18:06:30
    Temat: Re: WRÓĆ! WRÓĆ! WRÓĆ! Mubi to cwaniaki
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dziś jeszcze sprawdziłem.

    Wpisałem numer żony a zadzwonili do mnie.

    KANALIE JEDNE

  • 77. Data: 2020-09-22 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Co to znaczy zależy?
    > Jak ma spełniać swoją rolę to MUSI rozpoznać.

    Skad filtr miałby wiedziec ze to co kiedys tworzyłes pod nickiem ???
    obecnie tworzysz pod nickiem Master?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 78. Data: 2020-09-22 20:06:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W internecie trudno być anonimowym ;-)

    "
    Subject: =?UTF-8?Q?Re=3a_14-latek_Zni=c5=bcki_OC?=
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <5f662bd6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f691458$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Tue, 22 Sep 2020 17:43:06 +0200
    "

  • 79. Data: 2020-09-22 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > W internecie trudno być anonimowym ;-)

    Serio? Mam z mid szukac twojego starego nicka? ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 80. Data: 2020-09-22 22:37:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>