  • 11. Data: 2009-08-28 13:55:57
    Temat: Re: 2oo - powazne pytanie - moze zbyt wczesne
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mika pisze:

    > no to moze przynajmniej ma cos wspolnego z baletem?, mogliby sie tam
    > spotykac tanczacy motocyklisci ;-)

    już sobie wyobraziłem tych twardzieli na charlejah w baletkach i
    rajstopach, trenujących przed drzwiami budynku Jezioro Łabędzie.
    dajcie znać, chciałbym to zarejestrowac jakoś.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 12. Data: 2009-08-28 14:03:43
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w
    wiadomości news:h78grg$3of$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > 200 to miejsce i ludzie...
    > Bylo w Wawie kilka prob konkurencji w okresie kiedy Grzesiek szukal
    lokalu
    > po wyburzeniu Bema i g- z tego wyszlo.

    I zapewne dalej bedzie podobnie.
    Nikt na razie nie spelnia warunkow lokalowych p.t. miejsce musi byc w
    centrum Warszawy.
    Wtedy dla wszystkich jest jednakowo daleko. Na pewno nie bede jezdzil na
    przeciwlegly jej koniec, tak jak i Ci z przeciwleglego nie przyjada w
    moje rejony. Dla tego jak Grisza nie mial lokalu wszystkim bylo
    najblizej do Bikersow, choc u Radicalsow bylo sto razy fajniej i lepiej.

    W sprawie istniejacych 2OO na pewno nic nie bedzie wiadomo do poznej
    zimy a moze az do wiosny, tak ja oceniam ta sytuacje. Na razie
    regularnie ludzie spotykaja sie pod budynkiem, zima bedzie trudniej
    chyba ze sie skads sprowadzi autobus :)
    Nic to, zycie samo pokaze co bedzie dalej...

    pozdrawiam, leszek

  • 13. Data: 2009-08-28 14:19:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > już sobie wyobraziłem tych twardzieli

    To i tak lajtowo, ja sobie wyobrazilem m in. Ciebie i Wiece.

    > dajcie znać, chciałbym to zarejestrowac jakoś.

    i za zadne pieniadze nie chcialbym tego ogladac.

    KJ

  • 14. Data: 2009-08-28 14:50:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Aug 2009 15:55:57 +0200, osobnik zwany gildor
    wystukał:

    jezioro Łabedzie na rurze? bezsensu :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2009-08-28 16:07:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "KJ Siła Słów"
    > Dawne Bikers Place jakos sie trzyma...
    >
    > ...i ma tyle wspolnego z motocyklami co ja z baletem

    Eno, nie mów że na rowerze w rajtkach nie latasz.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-08-28 16:26:37
    Temat: [OT] Re: 2oo - powazne pytanie - moze zbyt wczesne
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Magic"
    Eno, nie mów że na rowerze w rajtkach nie latasz.

    No fsumnie buty SPD troche podobne do baletek som :)
    Boze co ja powiem rodzicom??? :)
    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 17. Data: 2009-08-28 17:58:38
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > ma tyle wspolnego z motocyklami co ja z baletem

    czy z baletami? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 18. Data: 2009-08-28 21:24:03
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Sie, 18:26, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "Magic"
    > Eno, nie mów że na rowerze w rajtkach nie latasz.
    >
    > No fsumnie buty SPD troche podobne do baletek som :)
    > Boze co ja powiem rodzicom??? :)
    wiedzialam ze udowodnicie Tytusowi ze jest baletnica :)
    nic to Tytus jakos sie z tym pogodzisz ;)

    pozdrowki
    Mika

  • 19. Data: 2009-08-28 21:56:07
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2009-08-28 16:03:43 +0200, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> said:

    > W sprawie istniejacych 2OO na pewno nic nie bedzie wiadomo do poznej
    > zimy a moze az do wiosny, tak ja oceniam ta sytuacje. (...)

    Ja nie ubieralem tego jeszcze w ramy czasowe, ale obstawiam,
    ze musi się odbyć jakies postepowanie spadkowe - zeby chocby wylonic
    prawomocnego
    wlasciciela (prawdopodobnie z rodziny) - ktory bedzie musial chciec
    dalej ciagnac biznes
    albo komus to sprzedac. Nowy wlasciciel tez bedzie musial np na nowo
    wyrobic koncesje
    na sprzedaz alko, ot przyziemna i upierdliwa papierologia :-/
    Ile to potrwa to raczej nikt nie wie, stad IMHO wspomniana wczesniej
    woda w ustach
    bo wszystkie spekulacje opieraja sie na ... wlasnie spekulacjach,
    plotkach i poboznych zyczeniach.

    PS Wielki szacun dla tych, co zrobili stolik i lawki.

    -------------------------
    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville, Warszawa

  • 20. Data: 2009-08-29 07:50:49
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mika"napisał :

    no to moze przynajmniej ma cos wspolnego z baletem?, mogliby sie tam
    spotykac tanczacy motocyklisci ;-)

    ...z wilkami::)))

    --
    zakan