  • 11. Data: 2020-06-25 17:39:16
    Temat: Re: 3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-06-25 o 16:46, f...@g...com pisze:

    > Kiedyś kilkakrotnie miałem identyczny problem. Pamiętam, że radykalnie
    > pomagało przeczyszczenie styków AdwCleaner'em...

    A ja wczoraj wyjąłem sprężynkę z mikroprzełącznika, mechanicznie (czyli
    gąbką) przeczyściłem srebrne styki i znowu spokój będzie na długie lata.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 12. Data: 2020-06-25 20:53:57
    Od: f...@g...com

    > Kiedyś kilkakrotnie miałem identyczny problem. Pamiętam, że radykalnie
    > pomagało przeczyszczenie styków AdwCleaner'em...

    Wyrażę się bardziej precyzyjnie:

    Kiedyś kilkakrotnie - w krótkich odstępach czasu od siebie - miałem identyczny
    problem. Pamiętam, że radykalnie pomagało ZDALNE przeczyszczenie styków
    AdwCleaner'em...

  • 13. Data: 2020-06-25 23:45:07
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 24.06.2020 o 10:27, PiteR pisze:
    > co za syf teraz robią.

    Wszystko dla naszego dobra - ROHS, czyli kruche lutowie.

    > Nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

    Mogą być też pęknięte luty pomiędzy nóżkami mikroprzełącznika a płytką
    drukowaną. Zwłaszcza gdy myszka została upadnięta.
    Wtedy pomaga reflow lutownicą.
    Lutownicy nie masz, ale możesz rozważyć kupno.
    --
    Olek

  • 14. Data: 2020-06-26 15:12:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-24 o 11:30, pioruns pisze:

    > Emenuenel jest u mnie zbanowany to mam spokój ;)

    Po co się chwalisz

  • 15. Data: 2020-06-28 02:34:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ef4c527$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    user Akarm pisze tak:

    > A ja wczoraj wyjąłem sprężynkę z mikroprzełącznika, mechanicznie
    > (czyli gąbką) przeczyściłem srebrne styki i znowu spokój będzie na
    > długie lata.

    to tylko dla orłów

    https://tinyurl.com/y8vwtu9l

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 16. Data: 2020-06-28 17:22:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-06-28 o 02:34, PiteR pisze:

    > to tylko dla orłów
    >
    > https://tinyurl.com/y8vwtu9l

    Dziękuję, przyda się w przypadku następnych myszy, wymagających
    interwencji w mechanikę. Bo teraz składałem sprężynkę w sposób chyba
    bardziej skomplikowany, w odwrotnej kolejności. Najpierw umieściłem tę
    środkową, wygiętą część na swoim miejscu. :D
    Tu faktycznie może być wygodniej, prawie bez kombinowania.

    --
    - Akarm

  • 17. Data: 2020-06-28 19:07:51
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 28 cze 2020 w news:XnsABEAFF9EB142PanElektronik@127.0.0.1
    napisałeś/aś:

    > in <news:5ef4c527$0$501$65785112@news.neostrada.pl>

    > to tylko dla orłów
    >
    > https://tinyurl.com/y8vwtu9l

    W ramach podobnego dłubania wyciszyłem sobie klinięcie w myszy przy
    pomocy kawałeczka taśmy gdzieś tam przyklejonego.

  • 18. Data: 2020-07-05 16:33:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olek" 5ef51ae3$0$556$6...@n...neostrada.pl

    > Wtedy pomaga reflow lutownicą.
    > Lutownicy nie masz, ale możesz rozważyć kupno.

    Do tego wystarczy gwóźdź rozgrzany ogniem kuchenki gazowej. ;)

    -=-

    Wysoka ;) jakoś mikrosłiczy...
    Nie tak dawno wlutowałem nowy kupiony) mikrosłicz
    włączający F-S -- jakby stwarza już problemy... ;)

    Lepiej bym uczynił, gdybym wlutował mikrosłicz wygrzebany ze śmietnika...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 19. Data: 2020-07-06 17:54:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 5ef4c527$0$501$6...@n...neostrada.pl

    > A ja wczoraj wyjąłem sprężynkę z mikroprzełącznika, mechanicznie
    > (czyli gąbką) przeczyściłem srebrne styki i znowu spokój będzie
    > na długie lata.

    Mikrosłicz to takie:
    https://ce8dc832c.cloudimg.io/fit/640x480/n@304ec63c
    e95e202e908f24415d99dffc8c6bf6e5/_cdn_/26/81/00/00/0
    /6242_1.jpg?mark_url=_tme-wrk_%2Ftme_new.png&mark_po
    s=center&mark_size=100pp

    coś... To przeczyść... ;)

    --