  • 41. Data: 2022-01-15 22:02:46
    Temat: Re: 3500 zł mandatu za brawurowe wyprzedzanie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie niemal identycznie mało co nie skasował samochód gdy skręcałem w lewo rowerem,
    niedaleko za pasami w wyjazd z bramy. Na pasach
    byłem już przy osi jezdni. Nie pamiętam jaka linia na jakim odcinku.

    -----

  • 42. Data: 2022-01-15 22:05:50
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

    > Drogi debilu.
    > Drogi debilu,

    Wytarłeś już lustro bluzgaczu?

    > Możesz jeszcze spróbować zrozumieć za co otrzymał mandat karny w
    > wysokości w 3500 zł oraz 16 pkt karnych.

    No masz, znowu pokazujesz, że masz niezły kompot z czytaniem

    Odpowiadając tempemu bluzgaczowi jasno napisałem za co dostał, ale tak się
    zawziąłeś w swojej bluzgowatości, że raz nie doczytałeś, dwa usiłowałes
    udowodnić, że podwójną ciągła przejechał (teraz się raczkiem poruszasz w tym
    temacie), trzy cały czas masz problem z euklidesem i definicjami
    równoległości i poruszania sie w tym samym kierunku, cztery nie udało ci się
    zmienić kilkukrotnie tropów, więc zwracasz się jak niżej:

    > Masz jeszcze szansę spokojnie wypierdalać.

    Skorzystaj z rady tego w lustrze, tylko pamiętaj o "spokojnie", bo jeszcze
    sobie krzywdę zrobisz i lustro potłuczesz.
    --
    'Tom N'

  • 43. Data: 2022-01-15 22:13:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 22:05, TomN pisze:

    > Skorzystaj z rady tego w lustrze, tylko pamiętaj o "spokojnie", bo jeszcze
    > sobie krzywdę zrobisz i lustro potłuczesz.

    Masz kogoś kto w lustrze ci daje rady? Zaiste ciekawe :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 44. Data: 2022-01-16 22:26:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-01-15 o 20:23, ii pisze:
> [...]
    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    > Za byle g...o czyli na pewno "jesteś tak głupi".
    Widzę że jesteś idiotą, więc kończę dyskusję. EOT

  • 45. Data: 2022-01-16 23:35:56
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.01.2022 o 22:26, Janusz pisze:

    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    > Widzę że jesteś idiotą, więc kończę dyskusję. EOT

    Nie, to Ty jesteś idiotą. Prostych stwierdzeń nie rozumiesz.

  • 46. Data: 2022-01-17 11:25:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-01-15 o 11:24, Janusz pisze:
> [...]
    > solidny mandat.
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/gostyn-o-w
    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed

    Następny szybki, 142 w centrum miasta, oczywiście BMW, prawo jazdy miał
    kilka miesięcy, 2,5kzł mandat i zatrzymanie prawka na 3 mies.

    https://www.o2.pl/informacje/19-latek-z-wabrzezna-ni
    edlugo-cieszyl-sie-prawem-jazdy-mandat-przeraza-6727
    270321400800a

    --
    Janusz

  • 47. Data: 2022-01-17 12:13:40
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/01/2022 16:51, ii wrote:

    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    > No i na autostradach jeżdżą jak cioty.

    e, w grudniu robilem A1 z Trojmiasta do Lodzi i z prowrotem. Malo kto
    jechal mniej niz 130kmh. A i 200kmh nie jest rzadkoscia.

  • 48. Data: 2022-01-17 17:58:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.01.2022 o 12:13, K pisze:

    > e, w grudniu robilem A1 z Trojmiasta do Lodzi i z prowrotem. Malo kto
    > jechal mniej niz 130kmh. A i 200kmh nie jest rzadkoscia.

    Ee yy, w grudniu se mogli jeździć, poważne sankcje wprowadzili z nowym
    rokiem.

  • 49. Data: 2022-01-17 18:06:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/01/2022 16:58, ii wrote:

    > Ee yy, w grudniu se mogli jeździć, poważne sankcje wprowadzili z nowym
    > rokiem.

    nie chce mi sie jechac na polska autostrade teraz zeby ci udowodnic, ze
    tam sie nic nie zmienilo.

  • 50. Data: 2022-01-17 22:23:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.01.2022 o 18:06, K pisze:

    > nie chce mi sie jechac na polska autostrade teraz zeby ci udowodnic, ze
    > tam sie nic nie zmienilo.

    Może nie kompromituj się :-)