  • 31. Data: 2022-01-15 19:34:58
    Temat: Re: 3500 zł mandatu za brawurowe wyprzedzanie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 19:25, Shrek pisze:

    >> https://ki24.info/pl/11_wiadomosci/5462_wyprzedzal-g
    dy-droge-zajechal-mu-radiowoz-kto-dostal-mandat.html

    > No co prawda... To akurat sporo zmienia.

    No zmienia ale interpretacja tego zdarzenia to jakieś 50/50. Tak być nie
    powinno.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 32. Data: 2022-01-15 19:43:55
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

    >>> https://www.fotosik.pl/zdjecie/af589f0d44f6c964 zdjęcie wyraźnie to
    > A dlaczego nie tydzień wczesniej?

    Bo tydzień wcześniej tych pojazdow mogło tam nie być

    > Kurwa! TEN SAM CZAS TO SAMO MIEJSCE!

    Nie, nie ten sam czas, tylko sekundę wcześniej -- dlaczego tak sie przed
    pokazaniem zdjęcia które wyraźnie udowodni, że motorowerzysta był na prawym
    pasie...?

    > No nie mam, wyszedł z podprzestrzeni, z nadświetlnej i pojawił się na
    > lewym pasie z innej galaktyki.

    Na filmie widać, że wcześniej jest przerywana... To jak pokażesz to
    najechanie na podwójną ciągłą?

    > W panią od logiki rzucałeś kamieniami w szkole, pewnie.

    Cegłę matematyczce zamiast gąbki podkładaliśmy w LO, była kupa śmiechu z obu
    stron, ale dlaczego pytasz, chcesz korepetycje?

    > Mylisz kurs kolizyjny z kolizją

    Euklides miał inne zdanie i póki co to nikt go nie obalił nieuku.

    > Bynajmniej nie ma tam omijania.

    O! Niedouczony próbuje zmienić retorykę...
    Skąd ci się nagle omijanie wzięło?

    <https://youtu.be/wQZ_PgcBXY8?t=35>

    > Wyprzedzanie było a kierunki się przecinały w kursie.

    Ja tam bardziej daję wiary matematyce, niż idiocie twego gatunku i pokroju,
    ale masz obrazkowy przekaz, skoroś półmusk

    <https://www.youtube.com/watch?v=sw46-ViAeTs&t=32s>

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2022-01-15 19:59:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-01-15 o 17:48, ii pisze:
> [...]
    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    > Ciebie za byle g...o ukarzą tak samo, więc nic z tego dobrego nie wynika.
    Mnie nie, nie jestem tak głupi żeby taką manianę odpierdalać na drodze.

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2022-01-15 20:10:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 19:34, LordBluzg(R) pisze:

    > No zmienia ale interpretacja tego zdarzenia to jakieś 50/50. Tak być nie
    > powinno.

    No ale co sugerujesz? Że wina wyprzedzającego? Niby mnie pewnie
    zastanowiłby fakt, że inni zwalniają no ale jak dla mnie ewidentnie wina
    radiowozu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 35. Data: 2022-01-15 20:18:18
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

    > No ale co sugerujesz? Że wina wyprzedzającego? Niby mnie pewnie
    > zastanowiłby fakt, że inni zwalniają no ale jak dla mnie ewidentnie wina
    > radiowozu.

    Jakie wyprzedzanie? Spałeś na matmie w szkole gdy podstawy geometrii były
    podawane?

    --
    'Tom N'

  • 36. Data: 2022-01-15 20:23:57
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.01.2022 o 19:59, Janusz pisze:

    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    > Mnie nie, nie jestem tak głupi żeby taką manianę odpierdalać na drodze.

    Za byle g...o czyli na pewno "jesteś tak głupi".

  • 37. Data: 2022-01-15 20:57:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 19:43, TomN pisze:
    [...]
    > Bo tydzień wcześniej tych pojazdow mogło tam nie być

    Ja wiem , ze ich tam nie było nawet :]

    > Nie, nie ten sam czas, tylko sekundę wcześniej -- dlaczego tak sie przed
    > pokazaniem zdjęcia które wyraźnie udowodni, że motorowerzysta był na prawym
    > pasie...?

    Co to zmienia? Motocyklista nie miał prawa być na prawym pasie?

    Samochodziarz miał prawo być tam na lewym pasie w tym miejscu?

    Nic nie zmieni tego, że zgodnie z art 24 p7/3 samochodziarz NIE MIAŁ
    PRAWA wyprzedzać na skrzyżowaniu.

    Wyprzedził przed pasami tego z kamerą, gdzie jest zakaz wyprzedzania a
    na skrzyżowaniu wyprzedził motocyklistę.

    Lubię jak ktoś kłóci się z faktem :]

    > Na filmie widać, że wcześniej jest przerywana... To jak pokażesz to
    > najechanie na podwójną ciągłą?

    Bo jest przed pasami?

    > Euklides miał inne zdanie i póki co to nikt go nie obalił nieuku.

    Co ma Euklides do wyprzedzania na skrzyżowaniu o ruchu niekierowanym?

    > O! Niedouczony próbuje zmienić retorykę...
    > Skąd ci się nagle omijanie wzięło?

    Nie rozumiesz słowa bynajmniej?

    Służę:
    https://sjp.pwn.pl/slowniki/bynajmniej.html

    > Ja tam bardziej daję wiary matematyce, niż idiocie twego gatunku i pokroju,
    > ale masz obrazkowy przekaz, skoroś półmusk

    Jak dotąd bijesz się z faktami :) Debile tak właśnie robią :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 38. Data: 2022-01-15 21:04:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 20:10, Shrek pisze:

    > No ale co sugerujesz?

    Sugeruję, że ci, którzy nie mają racji, nie powinni jeździć bo są
    zagrożeniem i nie znają przepisów. W linku się spierają ale na drodze
    wygląda to inaczej. Problem nie polega w tym przypadku na brawurze, zbyt
    dużej prędkości, itp ale na nierozumieniu przepisów PoRD. Czasem oglądam
    w TV z nudów "Drogówkę". Rozumiem mataczenia/tłumaczenia/ściemniania ale
    tam wielu NIE WIE dlaczego popełnili wykroczenie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 39. Data: 2022-01-15 21:20:19
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

    > Ja wiem , ze ich tam nie było nawet :]

    Sekundę wcześniej w najbliższej okolicy byli tympy bluzgaczu

    > Co to zmienia? Motocyklista nie miał prawa być na prawym pasie?

    Czyli potwierdzasz że był na prawym pasie

    > Samochodziarz miał prawo być tam na lewym pasie w tym miejscu?

    Czyli potwierdzasz że był na lewym pasie

    > Nic nie zmieni tego, że zgodnie z art 24 p7/3 samochodziarz NIE MIAŁ
    > PRAWA wyprzedzać na skrzyżowaniu.

    I nie wyprzedzał! To ty sobie ubzdurałeś wyprzedzanie

    > Wyprzedził przed pasami tego z kamerą,

    Tak, wyprzedził bezpośrednio prze przejście, pisałem to ignorancie!

    > na skrzyżowaniu wyprzedził motocyklistę.

    Nie mmógł wyprzedzić, bo by się Euklides w grobie przewrócił

    > Lubię jak ktoś kłóci się z faktem :]

    Musi masz dużo luster, bo fakt jest niezaprzeczalny -- jesteś idiotą i
    dobrze ci z tym.

    > Bo jest przed pasami?

    Tia... zmiana pasa z prawego na lewy jest tak szybka, że w milisekundach
    sie dokonyje i praktycznie na długości nawet metr czy dwa nie znikają...
    Przyznaj się głupcze, że nie wiesz kiedy był zjazd na lewy pas przed
    przejściem i nie jesteś w stanie dowieść, że odbył sie po podwójnej ciągłej

    > Co ma Euklides do wyprzedzania na skrzyżowaniu o ruchu niekierowanym?

    Czyli oczekujesz korepetycji nieuku,
    Mam ci poszukać w twojej okolicy nauczycieli, czy może sam sobie poradzisz?

    > Nie rozumiesz słowa bynajmniej?

    Nie rozumiem skąd nagle wytrzasnąłeś *omijanie". Masz problem z czytaniem,
    więc szukaj nauczyciela nie od matematyki, ale wychowania przedszkolnego --
    powinni sobie poradzić z półanafabetą takim jak ty

    --
    'Tom N'

  • 40. Data: 2022-01-15 21:47:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 21:20, TomN pisze:

    /ciach brednie/

    Drogi debilu. Tematem wątku jest: "3500 zł mandatu za brawurowe
    wyprzedzanie"

    Wątek otwierający zawiera
    link:https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/gosty
    n-o-wlos-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wy
    przedzanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    ..do źródła a w źródle jest napisane:
    /cytat/

    "31-letni kierowca Fiata Stilo wyprzedzał inne auta i motorower na ulicy
    Poznańskiej i przejściu dla pieszych w Gostyniu."

    Tłumaczę, UWAGA:

    "I MOTOROWER"- wyprzedzał, debilu.

    Dalej jest napisane:
    /cytat/
    "Na filmie widzimy, jak kierujący Fiatem Stilo wyprzedzał inne pojazdy
    na skrzyżowaniu i przejściu dla pieszych, stwarzając poważne zagrożenie
    dla pozostałych uczestników ruchu."

    Rozumiesz to zdanie?

    Drogi debilu, kolega Irokez, zasugerował coś o linii ciągłęj ale tego
    nie znajdziesz w tekście źródłowym. Jest tam tylko napisane, że kierowca
    Fiata wyprzedzał przed przejściem dla pieszych i uwaga (trudne słowo) NA
    SKRZYŻOWANIU. Kogo wyprzedzał na skrzyżowaniu, widać na filmie i do
    czego się odniosłem dopisując że Irokez zapomniał o art 24 p7/3:]

    Masz jeszcze szansę spokojnie wypierdalać.

    Możesz jeszcze spróbować zrozumieć za co otrzymał mandat karny w
    wysokości w 3500 zł oraz 16 pkt karnych.

    Udowodniłeś już że jesteś debilem, możesz jeszcze udowodnić że jesteś
    wyjątkowo tępym debilem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>