  • 11. Data: 2022-05-04 17:50:42
    Temat: Re: +69
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 16:36, K pisze:

    > No ale biorac pod uwage, ze np na takiej A1 jadac licznikowe 150kmh
    > jestes praktycznie caly czas wyprzedzany to juz tak nie szokuje.
    > Szczegolnie jak ktos poleci 220 przy malym ruchu. Nie zebym popieral.

    Czyli jakim małym? Przy małym to Czech w Dojczlandzie 400km/h jechał.
    Nie żebym popierał, ale popie..ć mogę :-)

    Ogólnie to ja nie widzę kwestii ile można szybciej jechać niż komuś
    innemu się wydaje stosowne. Bo ludzie np potrafią na lekkim zakręcie
    przy 70 naciskać hamulec. Nie wiem, myślą, że tak przepisy stanowią?

  • 12. Data: 2022-05-04 18:25:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 16:04, ii wrote:

    > Masz jakiś problem z PoRD i potrzebujesz by ktoś Ci to wyjaśnił?

    Ale to ty dzwonisz.

  • 13. Data: 2022-05-04 18:31:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 16:40, ii wrote:

    > To ile według Ciebie należy jeździć i dlaczego właśnie tyle?

    Przede wszystkim nalezy jezdzic tyle ile stanowia znaki na danej drodze.
    Jazda z wyzsza predkoscia moze sie skonczyc np. mandatem i punktami, a
    moze np. odsiadka jak kogos zabijesz. Wiecej:
    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/pr
    awo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-20

  • 14. Data: 2022-05-04 20:27:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > jestes praktycznie caly czas wyprzedzany to juz tak nie szokuje.
    > Szczegolnie jak ktos poleci 220 przy malym ruchu. Nie zebym popieral.

    A hamowałeś kiedyś z 200? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-05-04 20:28:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2022 o 17:40, ii pisze:

    > To ile według Ciebie należy jeździć i dlaczego właśnie tyle?

    160, bo to zwyczajowe +20:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2022-05-04 20:51:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.05.2022 o 02:07, ii pisze:
    > Na co ja, że niespecjalnie, po to mam samochód by nie
    > jeździć jak d..a.

    Po to masz sznurek, żeby nie wiązać nim gaci a się powiesić :]

    Albo: po to masz fiuta, żeby nie tylko sikać ale atakować i gwałcić,
    nawet pedałów :D

    Z nożem podobnie, po co kroić marchewkę jak dupa, lepiej kogoś zadźgać :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 17. Data: 2022-05-04 20:53:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.05.2022 o 16:07, Shrek pisze:

    > Ale o 69 na autostradzie to wychodzi licznikowe 220:P Bo ja wiem -
    > kiedyś dwie paczki śmigałem - teraz uważam że byłem po prostu młody i
    > głupi:P

    Ja tak nie uważam :) W sensie, że uważam ale czasem mnie poniesie i
    lubię sobie sprawdzić MAX auta, oczywiście w miejscu dozwolonym :P

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 18. Data: 2022-05-04 20:58:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podobno wystarczy zdjąć nogę z gazu, i aku się ładują ;-)

    -----

  • 19. Data: 2022-05-04 21:48:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Na co ja, że niespecjalnie, po to mam samochód by nie
    > jeździć jak d..a.
    zajebiste tłumaczenie. jak Ci ktoś łeb odstrzeli, i w sądzie powie że
    nie po to kupił kałacha żeby leżał w szafie.... sąd powinien go uniewinnić?

    ToMasz

  • 20. Data: 2022-05-04 21:55:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2022 o 20:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podobno wystarczy zdjąć nogę z gazu, i aku się ładują ;-)

    A potem następuje gwałtowne uwolnienie energii przy jebnięciu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!