  • 41. Data: 2022-05-05 02:07:01
    Temat: Re: +69
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Zależy czy ostro. Jak ostro to adrenalina wzrasta parabolicznie im
    > większa jest masa pojazdu i jego prędkość :D

    Wręcz przeciwnie.

  • 42. Data: 2022-05-05 02:22:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 18:31, K pisze:

    > Przede wszystkim nalezy jezdzic tyle ile stanowia znaki na danej drodze.
    > Jazda z wyzsza predkoscia moze sie skonczyc np. mandatem i punktami, a
    > moze np. odsiadka jak kogos zabijesz. Wiecej:
    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/pr
    awo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-20

    Zdecydowanie nie zrozumiałeś przesłania.

    Pooglądaj sobie Froga

    http://niusy.pl/@youtube.com/aah

  • 43. Data: 2022-05-05 06:28:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Długość też się liczy :P W Volvo aerodynamika oznaczana  jest każdą
    > literką "A" w nazwie :D
    >
    > https://img26.dmty.pl//uploads/202203/1647900988_q9u
    efe_600.jpg

    Bez przesady 740 nie jeżdzę - no i mam AWD:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2022-05-05 12:24:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2022 23:08:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kiedyś coś źle ocenisz i nie będzie marginesu...

    Ale już tak bardzo rzadko jeżdżę, tylko tam, gdzie można.
    Poza tym coraz więcej "ślepych" kierowców albo robiących głupoty.

    Zresztą nawet współczesnymi autami ciężko jest robić jakieś figury, typu
    zwroty czy przewroty, choćby ze względu na niewielki procent aut
    tylnonapędowych i na brak możliwości wyłączenia w niektórych pojazdach
    asystentów bezpieczeństwa.
    Poza tym całkiem inaczej prowadzi się auta tylnonapędowe w porównaniu z
    przednim napędem czy stałym 4x4. Pamiętam, że lata temu chyba z pół roku mi
    zajęła eliminacja wyuczonych odruchów po przejściu z aut tylnonapędowych na
    przednionapędowe.
    Teraz wsiadam do jakiegokolwiek auta i już nie mam problemów, czy to przód
    czy tył, czy też 4x4. Albo czy to skrzynia ręczna czy jakikolwiek tyl
    automatu bądź sekwencji. A bywało, że w ciągu jednego dnia prowadziłem trzy
    całkiem różne samochody. Często się zdarza, że jak z kimś jadę jego autem,
    to ja prowadzę.
    Sam zresztą mam klasyczny automat hydrauliczny (Aisin), PHEV oraz dwa auta
    z ręcznymi skrzyniami.

    Ściganie się mnie nie kręci, zamiast jazdy wyścigowej wolałem rajdową bądź
    terenową.
    Teraz mi wystarczy wiedzieć, że umiem, nie potrzebuję tego udowadniać.
    Włączam aktywny tempomat (albo zwykły, jeśli jest) i relaksuję się wlokąc
    się za kimś. Jak jest możliwość, to wyprzedzam.

    Notabene: bardzo fajnie się wyprzedza podrasowanym Lexusem 650h
    (niewystępującym oficjalnie w Europie) albo innymi AMG.
    Natomiast nie miałem jeszcze możliwości prowadzić Tesli S.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 45. Data: 2022-05-05 13:45:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 19:27, Shrek wrote:

    > A hamowałeś kiedyś z 200? ;)

    Nawet z 240.

  • 46. Data: 2022-05-05 17:51:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2022 o 12:24, Adam pisze:
> [...]
    > terenową.
    > Teraz mi wystarczy wiedzieć, że umiem, nie potrzebuję tego udowadniać.

    Ale, że sobie nie potrzebujesz udowadniać? Wydaje mi się, że jeśli
    kiedyś umiałeś to teraz nie jest to już takie pewne...

  • 47. Data: 2022-05-05 20:52:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 May 2022 17:51:15 +0200, ii napisał(a):

    > Ale, że sobie nie potrzebujesz udowadniać? Wydaje mi się, że jeśli
    > kiedyś umiałeś to teraz nie jest to już takie pewne...

    Nie sobie, tylko innym.

    Nie, to nie to :)
    Dawniej czasami bawiliśmy się z kumplami w start na światłach, jazdę na
    precyzję czy czasy okrążeń.
    Teraz jak widzę "młodego gniewnego" (w dowolnym wieku), który nerwowo
    próbuje wyprzedzić, to go puszczam.

    Już całe lata temu, jak miałem pierwsze auto z tempomatem to oduczyłem się
    nerwowej jazdy. Zapinam tempomat i mam spokój. Chyba, że rzeczywiście się
    śpieszę, ale to rzadko się zdarza.
    Ostatni raz kilka lat temu, jak musiałem dzień wcześniej wyjechać z
    Dubrownika do Warszawy, to przejechałem całość dość szybko, z
    zatrzymywaniem się tylko na paliwo i siusiu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 48. Data: 2022-05-05 22:44:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2022 o 20:52, Adam pisze:

> [...]
    > Dubrownika do Warszawy, to przejechałem całość dość szybko, z
    > zatrzymywaniem się tylko na paliwo i siusiu.

    Większość ludzi tak dupiato jeździ to nie masz komu udowadniać.