  • 31. Data: 2022-05-04 23:24:49
    Temat: Re: +69
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.05.2022 o 23:06, Shrek pisze:

    > To w końcu latasz te 250 po autostradach czy jednopasówkach? :P

    A musisz drążyć? :D

    > Do zapierdalania nie jest zły. Do winkli i funu z jazdy jest zły:P

    Ja bączków na autostradzie nie kręcę :D

    > Zwłaszcza jak zapiedalasz powyżej 300:P

    No nie, nie myl prędkości z mocą i wyprzedzaniem. Jak mam mułem
    wyprzedzać przez 20 sekund to wolę wyprzedzać przez 5 sekund lepszym.

    > Moc to nie wszystko - mi się fajniej jeździło 136 konnym accordem niż
    > 210 konnym vovlo z 5 cylindami automatem i obrotami jak w dizlu. Przez
    > jakiś czas jeżdziłem służbowo starą bo starą ale e klasą z 4,5 litrowym
    > dizlem. To był dopiero nudny samochód - czy 50 czy 150 wrażenia podobne.

    Masa panie, masa!

    Obecnie jeżdżę (najczęściej) KIAnką o masie 2,3T z mocą 180KM
    (Carnival/chip/automat). Nie wiesz co się dzieje, kiedy masz to
    wyhamować z prędkości >200 :>

    Tarcze płoną, oczy wypadajo, ABS nakurwia, i szukasz przełęczy do
    dziury/luki bo Ci się pas lądowania kończy :D

    Horror. Dlatego się aż tak bardzo nie rozpędzam tym autobusem :D Max to
    140km/h

    Ale uwielbiam napierdalać Mitsu, podrasowanym. Lekkie i szeeeerokie.
    Masa 800kg. Znacznie lepiej mi się nim jedzie niż Beemką czy nawet
    Porsze 600KM.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 32. Data: 2022-05-04 23:36:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A musisz drążyć? :D

    To pisz spójnie:P

    > Ja bączków na autostradzie nie kręcę :D

    A ja już po autostradach nie zapierdalam. Nudne są.

    > No nie, nie myl prędkości z mocą i wyprzedzaniem.

    Przecież sam pisałeś, że jeżdzsz powyżej czystu:P

    > Masa panie, masa!

    Nie tylko. accord 1450, volvo 1550 - 100kilo różnicy na 76 koni. Nie ma
    bata - volvo zrywniejsze. Tylko co z tego jak do bólu nudne. Prawdę
    mówic wcale nim nie zapierdalam bo emocje jak na meczu szachowym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2022-05-04 23:40:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Setki lat temu A4, Góra świętej Anny. Myślałem wtedy że się na bok
    > przewrócę bo Atos jest wąski ale wysoki i na zakręcie (film) miałem
    > wrażenie, że jadę na 2 kołach :D "Siła odśrodkowa była zajebista"
    >
    > Oczywiście budzik zamknięty. Wincyj się nie dało tą taczką :D

    No dobra - vw multivana zamknąłem 186 z lekkiej górki na A2 z poz do
    warszawy;) Hondziawka też kiedyś 210 poleciała przed ciechocinkiem. Alr
    to dawno temu było. Reszty fajnych wózków nie zamykałem bo i tak miały
    kagańce na 250 więc z góry wiadomo jak się skończy - no fun.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2022-05-04 23:54:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.05.2022 o 23:36, Shrek pisze:

    > To pisz spójnie:P

    Znaczek ":P" to oznacza. Nie, nie przeginam :]

    > A ja już po autostradach nie zapierdalam. Nudne są.

    Są szybkie i najważniejsze, że niespecjalnie się zdarza, żeby ktoś z
    naprzeciwka wyprzedzał na 3-ego :)

    > Przecież sam pisałeś, że jeżdzsz powyżej czystu:P

    Ale kiedy mam warunki. OK, wyprzedzanie też jest w tej opcji ale to są
    nanosekundy :P

    > Nie tylko. accord 1450, volvo 1550 - 100kilo różnicy na 76 koni. Nie ma
    > bata - volvo zrywniejsze. Tylko co z tego jak do bólu nudne. Prawdę
    > mówic wcale nim nie zapierdalam bo emocje jak na meczu szachowym.

    Długość też się liczy :P W Volvo aerodynamika oznaczana jest każdą
    literką "A" w nazwie :D

    https://img26.dmty.pl//uploads/202203/1647900988_q9u
    efe_600.jpg

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 35. Data: 2022-05-05 00:01:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.05.2022 o 23:40, Shrek pisze:

> [...]
    > to dawno temu było. Reszty fajnych wózków nie zamykałem bo i tak miały
    > kagańce na 250 więc z góry wiadomo jak się skończy - no fun.

    Dzisiaj trudniej. 2006 rok autostrada A2 BMW 2.0/6 cylindrów 230km/h
    http://mvs.internetdsl.pl/230.wmv wincyj nie poszedł (proszę nie
    komentować manewrów-przeszkadzali)

    Nagrywane tosterem :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 36. Data: 2022-05-05 01:35:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Po to masz sznurek, żeby nie wiązać nim gaci a się powiesić :]
    >
    > Albo: po to masz fiuta, żeby nie tylko sikać ale atakować i gwałcić,
    > nawet pedałów :D
    >
    > Z nożem podobnie, po co kroić marchewkę jak dupa, lepiej kogoś zadźgać :)

    Nie wiem o co Ci chodzi.

  • 37. Data: 2022-05-05 01:37:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 21:48, ToMasz pisze:
    > zajebiste tłumaczenie. jak Ci ktoś łeb odstrzeli, i w sądzie powie że
    > nie po to kupił kałacha żeby leżał w szafie.... sąd powinien go uniewinnić?
    >
    > ToMasz

    Coś p...sz bez sensu.

  • 38. Data: 2022-05-05 01:38:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 18:25, K pisze:

    > Ale to ty dzwonisz.

    W sensie, że Ci w uchu dzwonię?

  • 39. Data: 2022-05-05 01:41:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 18:31, K pisze:

    > Przede wszystkim nalezy jezdzic tyle ile stanowia znaki na danej drodze.
    > Jazda z wyzsza predkoscia moze sie skonczyc np. mandatem i punktami, a
    > moze np. odsiadka jak kogos zabijesz. Wiecej:
    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/pr
    awo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-20

    Zdecydowanie nie zrozumiałeś przesłania.

  • 40. Data: 2022-05-05 01:52:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.05.2022 o 20:28, Shrek pisze:

    > 160, bo to zwyczajowe +20:P