  • 1. Data: 2012-02-23 11:49:54
    Temat: AAA stronę WWW zlecę ;)
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Cześć, mamy taki temat, że zajmujemy się marketingiem w sieci i mamy
    klienta, którego trzeba opracować od podstaw, tj. od stworzenia WWW.

    Firma jest mała, zajmuje się specjalistycznym serwisem oponiarskim, robią
    też transport/spedycję w małym zakresie, ale generalnie chodzi o tą
    wulkanizację.

    My ich całościowo rozwijamy w sieci, strony niby sam umiem tworzyć (grupa
    nauczyła ;) ale mam poczucie, że to nie jest temat który robię najlepiej,
    stąd chcemy to zlecić.

    Założenia są proste:
    - żeby było estetycznie na poziomie, choć "html-owo" (flash ew. jako
    dodatek na banerek, ale bez ciśnień),
    - żeby spełniało podstawowe założenia tego typu stron (formularz
    kontaktowy, etc.),
    - żeby były świeżo opracowane treści (możemy tutaj pomóc też, chodzi, żeby
    nie było "witamy na naszej stronie" etc. ;)
    - żeby realizacja trwała tygodnie, a nie miesiące.

    Rozumiem też że powyższe dane nie dają pełnego obrazu, ale powinny
    obrazować skalę projektu. Wysępiliśmy trochę materiałów ofertowych od
    klienta, jeszcze chcemy zdjęcia zrobić, ale całość potrzebuje
    marketingowego opracowania (w co jak wspomniałem możemy się też
    zaangażować).

    Gdyby ktoś miał ochotę, był zainteresowany, to poproszę na mail króciótko
    (nie chcemy nadmiernie angażować Waszego czasu):
    - jakieś portfolio (choćby i ze dwa linki do realizacji),
    - bardzo wstępny kosztorys - ja wiem, że się tak "nie da", ale nie chcę
    zawracać gitary ludziom/firmom, na których nas nie stać. Zdaję sobie jednak
    sprawę że WWW nie kosztuje 150 zł (sam z tego żyłem kiedyś).

    Pisać można do mnie pod borowy(at)webcompass.cc
    Nie planujemy rozsyłać miliona zapytań, ot podpytuję tu i ówdzie czy ktoś
    by chciał, postaram się szybko odezwać jak będziemy widzieli porozumienie.

    Ewentualnie, może ja źle trafiłem bo tu rzadko takie ogłoszenia, to mnie
    nakierujcie. Byle nie na zlecenia.przez.net, bo to bieda z nędzą i strata
    czasu (oraz w naszym przypadku także pieniędzy na zaliczkę :(.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2012-02-24 14:24:49
    Temat: Re: AAA stronę WWW zlecę ;)
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-02-23 12:49, Kapsel pisze:
    > Ewentualnie, może ja źle trafiłem bo tu rzadko takie ogłoszenia, to mnie
    > nakierujcie.

    pl.praca.oferowana?

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2012-02-24 14:41:10
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości
    > pl.praca.oferowana?

    Troche tak:)

    Ale IMO lepiej ze to ogloszenie sie pojawilo tutaj. Kapsel czesto tu pisuje, z
    sensem. Ja przynajmniej mam do niego jakies zaufanie, on zreszta chyba tez ma do
    nas skoro dal ogloszenie tutaj.

    A gdzies indziej to bedzie mial zlecenia<przez>net i zwiazany z tym balagan. Ale
    szczerze zycze powodzenia w znalezieniu wykonawcy.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 4. Data: 2012-02-24 15:25:18
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Fri, 24 Feb 2012 15:24:49 +0100, Paweł Piskorz napisał(a):

    > pl.praca.oferowana?

    nie oferuję pracy, szukam partnerów biznesowych ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-02-25 00:12:15
    Od: Helena Świderska <b...@g...com>

    W dniu 12-02-23 12:49, Kapsel pisze:

    Rozumiem, że szukasz w takim razie:

    > Założenia są proste:
    > - żeby było estetycznie na poziomie, choć "html-owo" (flash ew. jako
    > dodatek na banerek, ale bez ciśnień),

    grafika,

    > - żeby spełniało podstawowe założenia tego typu stron (formularz
    > kontaktowy, etc.),

    web developera,

    > - żeby były świeżo opracowane treści (możemy tutaj pomóc też, chodzi, żeby
    > nie było "witamy na naszej stronie" etc. ;)

    copyrightera.

    > - żeby realizacja trwała tygodnie, a nie miesiące.

    Taak. Ze dwie osoby minimum ;)

    Ja mogę się zgłosić do front-endu.
    Drogo nie biorę ;)

    --
    bastetmilo
    http://hekate-design.pl

  • 6. Data: 2012-02-25 08:23:06
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Sat, 25 Feb 2012 01:12:15 +0100, Helena Świderska napisał(a):

    > Taak. Ze dwie osoby minimum ;)

    To może uściślę: szukam firmy (w domyśle jakiegoś bardziej lub mniej
    formalnego zespołu), który mi to wyprodukuje :)

    Prowadzę negocjacje, więc się da :) Niemniej ja wiem, że projektu na jakimś
    poziomie to nie robi jeden człowiek, no chyba że wybitnie utalentowany :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net