  • 21. Data: 2010-03-13 18:26:35
    Temat: Re: ASO citroena
    Od: DoQ <p...@g...com>

    AL pisze:
> [...]
    rF4iYg?feat=directlink

    > a, tego nie wiedzialem - dzieki
    > (wyglada podobnie jak kiedys w LASER)
    > czy to znaczy, ze wten sposob masz podglad dowolnego auta po podaniu
    > jego VIN ?

    W peugeot tak. Citroena nie mam wykupionego, ale to jest to samo
    analogicznie.
    > czesto widac (patrz) allegro wersja w tytule Exclusive a w
    > rzeczywistosci SX
    > ktory rozpisany jest na 2 strony A4)
    > Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11084 FV 2 1107
    > Numer seryjny silnika 10 FX6P 3199422
    > Numer seryjny skrzyni biegów 20 DP30 1572050

    Tak naprawde to jest najbardziej przydatne, bo widac czy mial wymieniana
    skrzynke/silnik. Czasem widac czy OPR sie zgadza z tym co namalowane na
    kielichu.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-03-14 01:44:40
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-03-13 17:57, DoQ pisze:

    > http://picasaweb.google.pl/lh/photo/fqx48TBPN0JBey63
    rF4iYg?feat=directlink
    > Prosze bardzo.

    > Aha, dowie sie ze ma el. szyby i szara tapicerke. Jakby tego nie widzial
    > podczas zakupu.

    Bo autko urodziło się z kierownicą po prawej i z zupełnie innym silnikiem...
    Poza tym miało 2 poduszki, a nie 8 jak twierdzi handlarzyna...
    Kolor w fabryce był zielony, a teraz jest srebrny...
    Z klimatyzacji to jest tylko przycisk oraz tekst "panie wystarczy nabić
    i działa"...

    To tylko kilka autentycznie nieprzydatnych informacji.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 23. Data: 2010-03-15 14:53:19

    Sat, 13 Mar 2010 17:24:56 +0100, w <hnge6n$55p$1@inews.gazeta.pl>, "Wojciech
    Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał(-a):

    > Zawsze możesz posłużyć się prawdziwym NIP-em z supermarketowego paragonu
    > podając tylko numerek z literami PL i bez kreseczek :)

    Wybrałem inne wyjście -- zostawiłem pole puste i przeszło :).
    A podobno "required". ;>