  • 11. Data: 2010-03-13 16:06:48
    Temat: Re: ASO citroena
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-03-13 15:51, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > Widze, ze cos namieszali. Byc moze od czasu mojego ostatniego logowania
    > sie cos zmienilo, bo juz po zalogowaniu nie moge przegladac katalogu
    > czesci. Sorry za wprowadzenie w blad, jesli sie sytuacja zmieni dam znac.

    UPDATE:
    Po wyczyszczeniu cache przegladarki jednak mam dostep do katalogu.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 12. Data: 2010-03-13 16:26:42
    Od: AL <a...@s...tam>

    DoQ pisze:

    > Jak juz skonczysz sie podniecac i ochloniesz, to moze wskazesz mi
    > zakładkę gdzie za darmo mozna podejrzec przebiegi+daty napraw
    > gwarancyjnych (ktore moga duzo powiedziec o realnym przebiegu)?

    a gdzie ja napisalem, ze to jest dostepne.
    Pytajacy pytal sie m.in. o VIN wiec podalem informacje gtdzie moze
    zdobyc taka informacje.

    Rejestracja jest darmowa, nie place a dostep mam.

    Kazdemu kto ma auto tej marki, informacje podane na tej stronie, moga
    okazac sie bardzo pomocne.

    Jesli nigdy sie tam nie logowales - to po co zabierasz glos?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2010-03-13 16:54:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    AL pisze:

    > a gdzie ja napisalem, ze to jest dostepne.

    Przeciez tobie nie odpisywalem, nie?

    > Pytajacy pytal sie m.in. o VIN wiec podalem informacje gtdzie moze
    > zdobyc taka informacje.

    Jaka informacje? Nr referencyjny klockow hamulcowych i wyposazenie
    samochodu? Autor watku pytal o informacje dotyczące przeglądów, w czym
    mu pomoże bezpłatny login do Citroen Service?

    > Jesli nigdy sie tam nie logowales - to po co zabierasz glos?

    Loguje sie tam codziennie, podobnie jak do servicebox.peugeot.com

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-03-13 17:00:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    DoQ pisze:

    > Przeciez tobie nie odpisywalem, nie?

    pietro wyzej odpisywales - wlanie mi:
    <cytat>
    Rejestracja + opłata abonamentu,
    </cytat>

    wiec Ci odpisalem - jaki abonament?
    Ale skoro Ty placisz, no coz - to nie znaczy, ze kazdy ma za to tez
    placic :)

    > Jaka informacje? Nr referencyjny klockow hamulcowych i wyposazenie
    > samochodu? Autor watku pytal o informacje dotyczące przeglądów, w czym
    > mu pomoże bezpłatny login do Citroen Service?
    ale takie in>

    ale takie informacje to chyba nigdzie nie sa dostepne (no chyba, ze tam
    gdzie auto bylo serwisowane a wowczas dodatkowo nalezy pokazac dowod
    rej. auta, bo 'na gebe' nikt nie udziela takich informacji).

    Z nr VIN mozna sie tez wiele dowiedziec, jak probowales to pewnie wiesz,
    ze lista szczegolow potrafi byc baardzo dluga
    W przypadku zakupu konkretnego auta moze byc to rowniez istotne
    (pytajacy i autor watku jest na etapie kupna)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2010-03-13 17:04:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    AL pisze:

    > Rejestracja + opłata abonamentu,
    > </cytat>
    > Ale skoro Ty placisz, no coz - to nie znaczy, ze kazdy ma za to tez
    > placic :)

    Ok, to pokaż w ktorym miejscu masz bezpłatny wgląd dot. naprawaw
    gwarancyjnych i przebiegami związanymi z tymi naprawami. Moze byc screen
    shot.

    > ale takie informacje to chyba nigdzie nie sa dostepne (no chyba, ze tam
    > gdzie auto bylo serwisowane a wowczas dodatkowo nalezy pokazac dowod
    > rej. auta, bo 'na gebe' nikt nie udziela takich informacji).

    No coz, skoro nie placisz to nie masz - proste jak drut prawda?

    > Z nr VIN mozna sie tez wiele dowiedziec, jak probowales to pewnie wiesz,
    > ze lista szczegolow potrafi byc baardzo dluga

    I przewaznie nieistotna.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2010-03-13 17:24:56
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-03-13 15:09, r...@k...pl pisze:

    > Tak?
    > "Europejski kod VAT nieznany"

    Zawsze możesz posłużyć się prawdziwym NIP-em z supermarketowego paragonu
    podając tylko numerek z literami PL i bez kreseczek :)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 17. Data: 2010-03-13 17:46:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    DoQ pisze:

> [...]
    > shot.

    > No coz, skoro nie placisz to nie masz - proste jak drut prawda?

    ale Ty oczywiscie masz taki podglad napraw gwarancyjnych?

    Poprosze o screenshot'a

    > I przewaznie nieistotna.

    przed kupnem - moze byc istotna z punktu widzenia kupujacego

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 18. Data: 2010-03-13 17:57:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    AL pisze:

    > ale Ty oczywiscie masz taki podglad napraw gwarancyjnych?>
    > Poprosze o screenshot'a

    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/fqx48TBPN0JBey63
    rF4iYg?feat=directlink
    Prosze bardzo.

    > przed kupnem - moze byc istotna z punktu widzenia kupujacego

    Aha, dowie sie ze ma el. szyby i szara tapicerke. Jakby tego nie widzial
    podczas zakupu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2010-03-13 18:19:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    DoQ pisze:

    > http://picasaweb.google.pl/lh/photo/fqx48TBPN0JBey63
    rF4iYg?feat=directlink
    > Prosze bardzo.

    a, tego nie wiedzialem - dzieki
    (wyglada podobnie jak kiedys w LASER)

    czy to znaczy, ze wten sposob masz podglad dowolnego auta po podaniu
    jego VIN ?

    > Aha, dowie sie ze ma el. szyby i szara tapicerke. Jakby tego nie widzial
    > podczas zakupu.

    czesto widac (patrz) allegro wersja w tytule Exclusive a w rzeczywistosci SX

    eee - bez przesady - przykladowo (ponizej tylko pare linijek z VIN,
    ktory rozpisany jest na 2 strony A4)

    Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11084 FV 2 1107
    Numer seryjny silnika 10 FX6P 3199422
    Numer seryjny skrzyni biegów 20 DP30 1572050
    OPB P6S
    Silnik WTRYSK TU5JP4
    Skrzynia biegów (charakterystyka) BVM BE4-5V
    Czujnik wody filtra paliwa BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
    Blok silnika (materiał) OBUDOWA CYLINDRÓW ŻELIWNA
    Usuwanie zanieczyszczeń (silnik) SYST.OCZYSZCZ.SPALIN L5 (SILNIK)
    Chłodzenie oleju BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ
    Silnik (chłodzenie) CHŁODNICA 27MBA - 21 DM2 - SKOK 1,1
    Autodiagnostyka EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" BEZ PRZYSPIESZOMIERZA
    Filtr cząstek (FAP) BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
    Wentylator 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 140W NAGRZ.
    Wariant skojarzony wtrysk SYSTEME INJECTION MAGNETI MARELLI
    Nadwozie, Wyposażenie
    Hak holowniczy BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
    Osłona dodatkowa (pod silnikiem) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY
    SILNIKA
    Funkcja dodatkowa lusterka wstecznego zew. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE
    ELEKTR
    Wycieraczka przednia WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW
    Przepustnica przedniego pasa BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM
    Bagażnik zewnętrzny MONTAŻ BEZ MOCOWANIA BAGAŻU
    Reflektor przeciwmgielny REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE
    Osprzęt zewnętrzny KLAMKI ZEW+BOCZ LISTW OCHR+LUST WST ZEW MALOW
    Dach otwierany DACH SZTYWNY
    Maskownice zderzaków PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
    Szyba (wygląd) PRZYCIEMNIONA
    Strona kierownicy (Stanowisko kierowcy) KIEROWNICA PO LEWEJ
    Głośnik MONTAŻ 4 GŁOŚNIKÓW + 2 TWEETERS
    Sterowanie autoradia ZDALNE STEROWANIE RADIOODTWARZACZEM
    System nawigacji BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
    Podnośnik szyby tylnej PODNOŚ SZYBY TYL STER ELEKTRYCZ
    Mata grzejna FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
    Poduszka powietrzna boczna przednia PODUSZKA POW BOCZNA PRZ PODWÓJNA

    Wykrywanie przeszkody CZUJNIK PRZESZKODY
    Kierownica KIER SKÓRA
    Elektryczność
    Alternator ALTERNATOR KLASY 8+
    Akumulator AKUMULATOR L1 300
    Rozrusznik ROZRUSZNIK KLASA 3
    Oświetlenie specjalne WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ
    Funkcja dodatkowa lusterka wstecznego zew. LUSTERKO ZEWN SKŁADANE
    ELEKTR
    Multipleksaż MONTAŻ ZMULTIPLEKS. CAN VAN
    Reflektor przeciwmgielny REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE

    Marki wyposażenia
    Wariant skojarzony hamulce ABS BOSCH 8 0
    Wariant skojarzony wtrysk SYSTEME INJECTION MAGNETI MARELLI

    Inne
    Podstawa koncepcyjna (D) NRF
    Kryterium zmienności, klienci, koncepcja STANDARD
    Atmosfera ATMOSFERA NORMALNA
    Strona kierownicy (Stanowisko kierowcy) KIEROWNICA PO LEWEJ
    Osprzęt zewnętrzny KLAMKI ZEW+BOCZ LISTW OCHR+LUST WST ZEW MALOW
    Moduł zarządzający BSI COMM 2000

    a to tylko wycinki, ktore moga slozyc do weryfikacji
    ew. nastawic kupujacego co ma sprawdzic w momencie zakupu

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 20. Data: 2010-03-13 18:21:41
    Od: AL <a...@s...tam>

    DoQ pisze:

> [...]

    Strona kierownicy (Stanowisko kierowcy) KIEROWNICA PO LEWEJ
    Osprzęt zewnętrzny KLAMKI ZEW+BOCZ LISTW OCHR+LUST WST ZEW MALOW

    a to tylko wycinki, ktore moga posluzyc do weryfikacji