  • 1. Data: 2010-03-21 19:10:21
    Temat: [Pozdrowienia][DC] Megane Sedan WPI na Wisłostradzie
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Ponownie pozdrawiam :). Tym razem z pierwszego wyjazdu w tym roku. Po
    przerwie trwającej praktycznie od listopada dzisiaj po wiosennym umyciu
    pierwszy raz na drogach, do tego bez dachu... Banan gigantyczny i pomysły,
    że może już czas sprzedać albo zmienić poszły hen.

  • 2. Data: 2010-03-21 22:43:41
    Od: "Michal K." <s...@n...serwerze.poczta.onet.pl>

    Przemek V pisze:
> [...]
    > pierwszy raz na drogach, do tego bez dachu... Banan gigantyczny i pomysły,
    > że może już czas sprzedać albo zmienić poszły hen.

    Ponownie dzięki za pozdrowienia. Słyszeliśmy was duuużo wcześniej -
    zastanawiałem się jakie auto nas wyprzedzi. Przedpołudnie dziś było
    dobre inaugurację sezonu bez-dachowego. Radość z jazdy - dało się zauważyć:)

    Michal K.

  • 3. Data: 2010-03-22 20:56:10
    Temat: Re: [DC] Megane Sedan WPI na Wisłostradzie
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 21 Mar, 22:43, "Michal K." <s...@n...serwerze.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Ponownie dzięki za pozdrowienia. Słyszeliśmy was duuużo wcześniej -
    > zastanawiałem się jakie auto nas wyprzedzi. Przedpołudnie dziś było
    > dobre inaugurację sezonu bez-dachowego. Radość z jazdy - dało się zauważyć:)

    Tak jest! Po tak długiej przerwie trzeba było w trybie tunelowym
    wydechy przeczyścić :)))

  • 4. Data: 2010-03-22 21:24:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Przemek V pisze:

    > Tak jest! Po tak długiej przerwie trzeba było w trybie tunelowym
    > wydechy przeczyścić :)))

    Przemku, wiesz Ty co? Tobie ewidentnie brakuje jakiejś kultowej zabawki
    na zimę. Jakieś LM002 albo coś w ten deseń. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-03-22 21:52:19
    Temat: Re: Megane Sedan WPI na Wisłostradzie
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 22 Mar, 21:24, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Przemku, wiesz Ty co? Tobie ewidentnie brakuje jakiejś kultowej zabawki
    > na zimę. Jakieś LM002 albo coś w ten deseń. ;)

    Miałem okazję zrobić w tym roku 150 km, w tym 80 km po A4, krótkim
    Land Roverem Defenderem po lifcie i różnych innych konkretnych
    modyfikacjach do off roadu... Dziękuję, postoję. Jednak wolę asfalt
    pod czterema kołami w nadwoziu z drzwiami ;)

    A LM002... jeśli bym miał rafinerię :)